تاریخ امروز: پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳  
منوی اصلی
آمار سایت
بازدید امروز: 1977
بازدید دیروز: 1680
بازدید هفته: 12544
بازدید ماه: 12544
بازدید کل: 5966667
تاریخ انتشار خبر: يکشنبه ۳۰ شهریور ۱۳۹۳ --- ۱۱:۵۵ تعداد مشاهده: 5434 بار
دسته خبر:
نمایش تصویر دوربین مداربسته و دوربین تحت شبکه عنوان خبر:
نمایش تصویر دوربین مداربسته و دوربین تحت شبکه خلاصه خبر:

يکي از تفاوت هاي اصلي دوربين مداربسته آنالوگ و تحت شبکه در نحوه ارائه تصوير و اسکن تصاوير است. در دوربين تحت شبکه (دوربين IP ) روش تصوير برداري به صورت پيشرفته است که با ذخيره سازي و انتقال تصاوير به صورت همزمان کار خود را انجام مي دهد. اين يک روش اسکن با استانداردي جهاني است که داراي ويژگي هايي خاص براي انتقال تصاوير HD و FULL HD است. اين روش اسکن باعث کاهش لرزش در ميان سطر هاي تصوير مي شود که با حرکتي نرم در بين فريم ها، تصاوير را با وضوح بيشتر به نمايش مي کشد. اين روش اطلاعات تصوير را به صورت کامل حفظ مي کند و از لحاظ نمايش نور در تصويرنيز بي نقص است.

اسکن تصاوير به دو روش INTERLANCE و PROGRESSIVE انجام مي شود. روش اول مخصوص دوربين آنالوگ بوده که فريم هاي تصوير را به دو بخش خطوطي زوج و فرد تقسيم مي کند و با تحليل و بررسي اين خطوط به صورت جدا و اسکن نهايي تصوير را ارائه مي دهد. اين روند به دليل زمان بر بودن باعث کند شدن سيستم اسکن مي شود و در نهايت باعث افت کيفيت شديدي در هنگام زوم و يا ديدن تصاوير خواهد شد، لازم به ذکر است که اين عمل سه گانه تحليل بايد در کمتر از يک ثانيه براي همه فريم ها انجام شود. در تصوير زير نحوه اسکن تصاوير را مشاهده مي کنيد.

تصوير interlance

در حالت PROGRESSIVE تصاوير و فريم ها به صورت يک جا بررسي مي شوند و خطوط زوج و فرد مانند دوربين آنالوگ جدا سازي نمي شوند. اين تحليل و بررسي همزمان باعث افزايش سرعت پردازش و ارائه بهترين تصوير مي شود. در تصوير زير نحوه اسکن تصاوير را مشاهده مي کنيد.

تصوير progssive

دوربين هاي تحت شبکه به دليل اينکه در کمتر از يک ثانيه بيش از ?? فريم، از محيط تحت پوشش خود مي گيرند، به اين سيستم پيشرفته مجهز هستند.



ایران پاناسونیک


نمایش تصویر دوربین مداربسته و دوربین تحت شبکه



کلمات کلیدی:

امتیاز بینندگان به این خبر (تعداد کل آراء: 12 رأی)

 
 
 
 
 

رأی شما به این خبر:

1 2 3 4 5

کلیه حقوق این مجموعه متعلق به وب سایت ایران پاناسونیک می باشد.
طراحی وب، سئو و پشتیبانی: توسعه فناوری اطلاعات جهان افزار نوین