تاریخ امروز: شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳  
منوی اصلی
آمار سایت
بازدید امروز: 683
بازدید دیروز: 1489
بازدید هفته: 683
بازدید ماه: 14752
بازدید کل: 5968875
سوالات متداول 
سئوالات متداول:
نحوه استفاده از مخلوط کن؟ 1-
نحوه تعمیر مخلوط کن ؟ 2-
VOIPچگونه کار میکند؟ 3-
رایج ترین مشکلات VoIP و راه حل های آن ها ؟ 4-
تاثیر فیلتر در عملکرد جاروبرقی چیست؟ 5-
تفاوت سه بعدی در تلویزیون و سینما چیست؟ 6-
NVR پاناسونیک چیست ؟ 7-
دی وی آر چیست؟ 8-
دوربین های آی آر پاناسونیک چه فرقی با دوربین های دیگر دارد؟ 9-
دوربین های آنالوگ پاناسونیک چه قابلیتی دارد؟ 10-
برد هوشمند پاناسونیک چیست و چه کاری انجام میدهد؟ 11-
دلایل درست کارنکردن دستگاه کپی پاناسونیک 12-
دلیل درست کارنکردن اسکنر پاناسونیک 13-
دلایل درست عمل نکردن سیستم کنفرانس پاناسونیک 14-
دلایل و راه حل درست کارنکردن لپ تاپ صنعتی پاناسونیک 15-
علت درست کارنکردن هدفون پاناسونیک و راه حل آن 16-
خرابی های لباسشویی پاناسونیک و راه حل آن 17-
سئوال 1- نحوه استفاده از مخلوط کن؟
پاسخ: مخلوط کن غذا یک وسیله محبوب و مفید آشپزخانه است. غذاها و مایعات قرار داده شده در آن بر اساس سرعت تعیین شده توسط اپراتور مخلوط یا خرد می شوند. غذاساز امروزی می تواند یخ را خرد کند، کره بادام زمینی درست کند، پنیر را رنده کند و بسیاری از عملکردهای مفید دیگر را انجام دهد. مخلوط کن های غذایی چگونه کار می کنند مخلوط کن غذای آشپزخانه یک دستگاه کوچک موتوردار است. یک تیغه داخل شیشه به شفت موتور متصل می شود. با تغییر جریان به موتور، سرعت تیغه کنترل می شود. تعمیر و نگهداری پیشگیرانه می تواند تعمیرات مورد نیاز برای کارکردن یک مخلوط کن مواد غذایی را برای چندین سال کاهش دهد. دو -مهم ترین اقدامی که یک اپراتور می تواند انجام دهد این است که مخلوط کن را بیش از حد بارگذاری نکند و مهر و موم ها را محکم نگه دارد. سوئیچ چند سرعته در مخلوط کن بر اساس انتخاب دکمه های کنترلی یا میزان چرخش رئوستات، جریان را به موتور می فرستد. جریان بیشتر به معنای سرعت بیشتر موتور است. قرار دادن غذاهای سفت در ظرف مخلوط کن و سعی در خرد کردن آنها با سرعت کم موتور می تواند باعث سوختن موتور شود. از آنجایی که شیشه مایعات را در خود جای می دهد، اما برای تمیز کردن باید از هم جدا شود، برای جلوگیری از خروج مایعات، مهر و موم دارد. علاوه بر این، محفظه مخلوط کن دارای یک مهر و موم در اطراف کوپلینگ است تا از نشت مایعات به موتور آسیب پذیر اطمینان حاصل شود. محکم نگه داشتن این مهر و موم ها و اطمینان از سرریز نشدن مایعات در شیشه می تواند به عملکرد روان مخلوط کن کمک کند. ایران پاناسونیک
بازگشت به لیست سوالات ...
سئوال 2- نحوه تعمیر مخلوط کن ؟
پاسخ: تعمیرات مخلوط کن مواد غذایی شامل سرویس سوئیچ چند سرعته، تعویض فیوز، سرویس موتور، سفت کردن میخ درایو و سرویس مجموعه تیغه می باشد. تعمیر سوئیچ چند سرعته: به راحتی می توان فهمید که چرا سوئیچ چند سرعته جزء مهمی برای عملکرد مخلوط کن غذای شما است. به دلیل استفاده زیاد و پیچیدگی آن، در مواقعی که همه چیز اشتباه می شود، یک مقصر مکرر است. برای سرویس سوئیچ چند سرعته: مرحله 1: پایه مخلوط کن را بردارید. مرحله 2: کلید چند سرعته با گیره ها یا پیچ هایی که از زیر صفحه پایه پایه یا از داخل پایه قابل دسترسی هستند به پایه متصل می شود. سوئیچ را قبل از برداشتن بصری بررسی کنید. در بسیاری از موارد، مشکل یک پایانه شل است. در غیر این صورت، ترمینال یا سیم سیاه شده ممکن است محل بروز مشکل را مشخص کند. مرحله 3: سوئیچ چند سرعتی را با تستر تداوم یا مولتی تستر بررسی کنید. کلید چند سرعتی مخلوط کن را بردارید و آن را آزمایش کنید. مرحله 4: سوئیچ به دلیل قرار گرفتن در معرض آن در جلوی مخلوط کن، در معرض آسیب ناشی از مایعات است. برای تمیز کردن سوئیچ از یک قوطی هوای فشرده یا یک پاک کننده تماس الکتریکی استفاده کنید. در صورت لزوم، آن را تعویض کنید. تعویض فیوز: خوشبختانه اکثر مخلوط کن ها دارای فیوز خطی هستند که از موتور در برابر اضافه بار محافظت می کند. اگر جریان بیش از حد به موتور ارسال شود، فیوز منفجر می شود. برای تعیین اینکه آیا فیوز کار می کند: مرحله 1: پایه مخلوط کن را بردارید و فیوز را در سیم از کلید چند سرعته به موتور پیدا کنید. مرحله 2: سیم را جدا کنید و از یک تستر پیوستگی یا مولتی تستر برای بررسی فیوز استفاده کنید. اگر مدار باز باشد، فیوز منفجر شده است. مرحله 3: فیوز خطی معیوب را با فیوز یکسان تعویض کنید. سرویس موتور: موتور معمولاً سالها استفاده را تحمل می کند. متأسفانه، اگر موتور نیاز به تعویض داشته باشد، ممکن است خرید یک مخلوط کن جدید هزینه کمتری داشته باشد. تست عملکرد موتور آسان است. از آنجایی که مداری از سیم دستگاه، از طریق کنترل‌های چندسرعته، به سمت موتور و دوباره به سیم می‌رود، یک اهم‌متر (بخشی از مولتی تستر شما) می‌تواند مدار را آزمایش کند. برای تست موتور مخلوط کن: مرحله 1: یک پروب را روی هر شاخه بند قرار دهید. مرحله 2: یک دکمه کنترل سرعت را انتخاب کنید یا کنترل کننده سرعت را کمی بچرخانید، سپس مقاومت روی متر را بخوانید. مرحله 3: در مرحله بعد، میخ درایو را در جهت عقربه های ساعت یک دور بچرخانید. اگر مقاومت (به اهم) تغییر کند، موتور نیاز به سرویس دارد. بسته به هزینه آن را به یک سرویس تعمیر لوازم خانگی ببرید یا دستگاه را تعویض کنید. سفت کردن درایو : اگر موتور به خوبی کار می کند، اما تیغه مخزن مخلوط کن آنطور که باید نمی چرخد، ممکن است مشکل از میخ درایو باشد. شایع ترین علت شل شدن میخ درایو است. برای سفت کردن میخ درایو: مرحله 1: پایه را بردارید و مخلوط کن را برگردانید. انتهای دیگر محور محرک از سمت پایین موتور بیرون زده است. مرحله 2: شفت درایو را با یک آچار یا انبردست بگیرید، سپس مخلوط کن را به سمت خود بچرخانید تا یک آچار به میخ درایو متصل شود. مرحله 3: هنگامی که میخ درایو را در جهت عقربه های ساعت می چرخانید، محور محرک را ثابت نگه دارید. علت دیگر مشکلات درایو میخ، گرد شدن گوشه های آن است که نیاز به درایو جدید دارد. برای تعویض میخ درایو فرسوده، دستورالعمل های مربوط به سفت کردن میخ درایو را برعکس کنید، قطعه جدید را نصب کرده و آن را سفت کنید. سرویس مونتاژ تیغه: مجموعه تیغه مخلوط کن از نظر عملکرد ساده است. توسط میخ محرک چرخانده می شود، که غذا را در داخل شیشه مخلوط یا خرد می کند. مجموعه تیغه مخلوط کن غذا را در شیشه مخلوط یا خرد می کند. شایع ترین مشکل ناشی از نشت مایعات شیشه است. راه حل این است که پایه را محکم کنید. اگر با این کار مشکل حل نشد، واشر را بررسی و در صورت لزوم تعویض کنید. اگر میخ درایو در حال چرخش است اما مجموعه تیغه نمی چرخد، سوکت مجموعه را که میخ درایو در آن قرار می گیرد، بررسی کنید. ممکن است فرسوده شده باشد و نیاز به تعویض داشته باشد. این یک مشکل رایج در مخلوط‌کن‌های دارای ناودانی فلزی و سوکت‌های مونتاژ تیغه پلاستیکی است. در صورت نیاز کارشناسان فنی ایران پاناسونیک آماده خدمت رسانی هستند ایران پاناسونیک
بازگشت به لیست سوالات ...
سئوال 3- VOIPچگونه کار میکند؟
پاسخ: VoIP مخفف Voice over Internet Protocol است و با نام Voice over IP نیز شناخته می شود.   این فن آوری به شما اجازه می دهد تا تماس های صوتی را از طریق اینترنت انتقال دهید که جایگزین شبکه های تلفن سنتی می شود. سیستم VoIP سیگنال های آنالوگ را به سیگنال های دیجیتال تبدیل می کند. هنگامی که تماس تلفنی را شروع می کنید، تمام داده ها به تکه های کوچک تقسیم می شوند. به این بسته ها بسته های صوتی گفته می شود. این بسته ها به صورت جداگانه در مسیرهای مختلف در عرض میلی ثانیه مسیریابی می شوند، که انتقال داده ها را تا حد امکان کارآمد می کند. ایران پاناسونیک
بازگشت به لیست سوالات ...
سئوال 4- رایج ترین مشکلات VoIP و راه حل های آن ها ؟
پاسخ: اکو در تماس های VoIP   اکو در تماس های VoIP به عنوان تاخیر نیز شناخته می شود. بسته های صوتی در فواصل زمانی و سطوح مختلف صدا می رسند، که رهبری یک مکالمه سازنده را چالش برانگیز می کند. شایع است که تماس گیرنده به طور کامل از پژواک آگاه نیست، زیرا تنها گیرنده تماس بیشتر آن را می شنود.   ممکن است سه علت بالقوه تداخل پژواک وجود داشته باشد: تاخیر هدست بلوتوثی یا تاخیر شبکه. نحوه عیب یابی:   دستگاه   ابتدا باید علت را پیدا کنید. دستگاهی که برای تماس های VoIP استفاده می کنید را بررسی کنید. آیا سیستم به آخرین نسخه به روز شده است؟ فراموش نکنید که سخت افزار را نیز بررسی کنید، اگر همه چیز به درستی وصل شده باشد یا آسیبی وجود نداشته باشد. پس از بررسی دقیق، تست عملکرد را انجام دهید. ممکن است به بافرها، مناطقی از حافظه که موقتا داده ها را ذخیره می کنند، اجازه دهد تا سرویس VoIP را خالی و دوباره راه اندازی کنند.   لاگ سرچ بلوتوث   اگر پیکربندی دستگاه مشکل ساز نیست، احتمال این وجود دارد که مشکل در هدست بلوتوثی شما باشد؛ اگر متوجه تاخیر در هدست بلوتوثی خود شوید اما هندزفری سیم دار نباشد، امکان رفع آن در مدت زمان بسیار کوتاهی وجود دارد.   شما معمولا متوجه پژواک در تماس های VoIP در لاله گوش و دهان گوشی یا هدست خود می شوید. به این دلیل که حجم لاله گوش بیش از حد بلند است که بر لاله گوش غلبه می کند. سعی کنید لاله گوش خود را بپوشانید. اگر پژواک کم تر شد، تنها باید حجم لاله گوش را کم کنید.   یکی دیگر از دلایل تاثیر اکو ممکن است اتصال اشتباه اینترنت باشد. سعی کنید پایداری شبکه خود را بهبود ببخشید. یک تست سرعت اجرا کنید تا ببینید آیا سطح فضای پهنای باند شما کافی است یا خیر.   علت احتمالی بعدی: ازدحام. کاهش کیفیت خدمات که زمانی رخ می دهد که یک شبکه داده های بیشتری نسبت به آنچه که می تواند حمل کند را حمل می کند. اگر این مورد وجود دارد، پیکربندی کیفیت خدمات خود را بر روی تمام لینک های شبکه بررسی کنید.   همچنین ممکن است به دنبال بافرهای جیتر بسیار بزرگ بگردید و آن ها را حذف کنید.Jtter Buffers معمولا می تواند باعث تاخیره ای کوچک صدا شود.   اگر هیچ یک از موارد ذکر شده در بالا کمکی نکرد، این مساله ممکن است در خود VoIP نهفته باشد. انتخاب یک ارائه دهنده قابل اعتمادتر را در نظر بگیرید. ما صوت شفاف را تحت هر شرایطی تضمین می کنیم. ۲ جیتر   اگر بخش هایی از مکالمه شما از دست رفته، شلوغ یا خارج از نظم باشد، شما یک جیتر را تجربه می کنید. درک بخش های مهمی از مکالمه شما نمی تواند به افزایش رضایت مشتری کمک کند.   جیتر در حالی اتفاق می افتد که میلیون ها بسته داده به طور همزمان روی یک آدرس IP یک سان حرکت می کنند. بافرهای جیتر باید ابتدا بسته ها را جمع آوری کرده و با سرعت ثابتی به گیرنده ارسال کنند. این کار مکالمه واضح را تضمین می کند. اما گاهی اوقات می توان آن ها را به شیوه ای اشتباه پیکربندی کرد، که باعث می شود برخی بسته های داده خیلی زود یا خیلی دیر در فواصل نامنظم برسند.   اگر بافر بیش از حد کوچک باشد، شکاف هایی را در مکالمه تجربه خواهید کرد و در مقابل، اگر بیش از حد بزرگ باشد، افزایش تاخیر در انتقال صدا را تجربه خواهید کرد. نحوه عیب یابی:   در ابتدا توصیه می کنیم با مدیر شبکه خود تماس بگیرید و از او بخواهید که پیکربندی مجدد را براساس موضوع خاص شما انجام دهد.   راه حل دیگر که رایج ترین راه حل است، ارتقا اتصال اینترنت شما از طریق ISP (ارائه دهنده خدمات اینترنت)است. ممکن است اینترنت شما پهنای باند کافی برای برق رسانی به تمام دستگاه های شما نداشته باشد. تست کننده های تست سرعت را امتحان کنید. اگر بیش از ۲۰ میلی ثانیه نشان می دهد، به این معنی است که مشکل شما در ISP است. ممکن است به فکر پیدا کردن راه حل دیگری باشید.   دلیل احتمالی دیگر Wi-Fi است. قطعا این روش بهترین راه حل برای تماس های VoIP نیست. نوع دیگری از اتصال اینترنتی را در نظر بگیرید. سوئیچ کردن به اترنت انتخاب خوبی است، اگرچه حتی این مرحله ممکن است معایب خود را داشته باشد، مانند کده ای اترنت معیوب. مودم های قدیمی نیز می توانند دلیلی برای جیتر باشند. تماس های رد و بدل شده   این مساله بسیار مشکل ساز است زیرا ممکن است مشتری شما فکر کند که شما فقط او را آویزان کرده اید. تماس های قطع شده در طول از دست دادن بسته رخ می دهد برخی بسته ها به مقصد نهایی خود نمی رسند. برای انتقال صحیح داده، شما به همه آن ها نیاز دارید. حتی یک قطعه گم شده ممکن است باعث گم شدن تمام بسته ها شود.   بیشتر تماس های رد و بدل شده در طول حجم بالای تماس های خروجی رخ می دهند و همچنین ممکن است متوجه شوید که این افت پس از مدت زمان مشخصی رخ می دهد. نحوه عیب یابی:   در ابتدا باید سعی کنید تمام دستگاه هایی که به شبکه های VoIP متصل هستند را قطع کنید و آن ها را یکی پس از دیگری به هم متصل کنید.   هسته اصلی مشکل نیز ممکن است در سخت افزار دستگاه شما نهفته باشد. اطمینان حاصل کنید که همه نرم افزارها، سخت افزارها و تجهیزات شما به روز هستند. روشن کردن به روز رسانی های خودکار ممکن است ایده خوبی باشد.   نقش UDP ارائه مکانیزمی است که داده های خراب در بسته ها را تشخیص می دهد. با این حال، به دلیل عدم وجود ویژگی های بررسی خطا، می تواند مدت زمانی طولانی را تجربه کند که یک مسیر UDP بر روی فایروال یا روتر باز می ماند.   سعی کنید TCP (پروتکل کنترل انتقال)را که ویژگی بررسی خطا در آن گنجانده شده است، وارد کنید.   مشکل می تواند بیشتر در کنار ارائه دهنده باشد. با ارائه دهنده تماس بگیرید تا بررسی کنید که آیا مشکل در تنظیمات شما وجود ندارد یا نه. شما ممکن است یک Set-up داشته باشید که به طور خودکار تماس را پس از مدت زمان مشخصی قطع می کند، تا مطمئن شوید که این تماس ها نامعتبر نیستند.  قادر به برقراری تماس نیست   تماس های رد و بدل شده آزار دهنده هستند، با این حال گاهی ممکن است این اتفاق بیفتد که پلتفرم VoIP به شما اجازه برقراری تماس های خارج از شبکه را نمی دهد. نحوه عیب یابی:   امکان اول: شناسه تماس گیرنده ممنوع است. آن را با ارائه دهنده خود چک کنید یا یک شماره مجازی جدید بخرید. ما در یک پاراگراف خاص به این موضوع خواهیم رسید.   همچنین این امکان وجود دارد که شما دو روتر متصل به هم داشته باشید که بسته های داده حیاتی را رها می کنند. این امر در پیکربندی روتر کم تر و بیشتر با چیدمان شبکه مشترک است. دو روتر به دلیل فایروال هایی که ترافیک شبکه داخلی و VoIP را مختل می کنند، نمی توانند بسته ها را پردازش و ارسال کنند.   برخی از پروتکل ها توسط ALG پردازش می شوند (Application Layer Gateway)و توسط فایروال یا NAT بازنویسی می شوند (Network Address Translation)که ممکن است باعث مشکلات VoIP متعددی شود.   یک راه دیگر می تواند قرار دادن تلفن های VoIP بر روی VLAN (Virtual Local Area Network)باشد. تماس های از دست رفته   اما چه می شود اگر تماس اصلا زنگ نزند یا به صورت خودکار به دستگاه دیگری منتقل شود؟ نحوه عیب یابی:   خبر خوب اینکه این مشکل را می توان به راحتی برطرف کرد. سه احتمال وجود دارد.   اول گوشی شما دیگر در شرکت ارائه دهنده VoIP ثبت نشده است. تنها کافی است با شرکت تماس بگیرید و در مورد چگونگی ثبت دوباره دستگاه خود درخواست کمک کنید.   احتمال دوم در تنظیمات نهفته است. بررسی کنید که آیا گوشی شما در حالت Do Not Disturb (DND)نیست. همچنین تنظیمات ارسال تماس خود را بازبینی کنید. ممکن است این اتفاق بیفتد که شما پیکربندی ارسال تماس خود را تنظیم کرده اید و فراموش کرده اید که آن را به تنظیمات استاندارد برگردانید. سیستم فراخوانی اجرا نمی شود   یکی دیگر از مشکلات VoIP این است که سیستم تماس شما نمی تواند به سادگی روشن شود، یا یک سیستم کار نمی کند در حالی که سیستم های دیگر این کار را انجام می دهند. نحوه عیب یابی:   سیستم تماس شما روشن نمی شود:   در این حالت، ممکن است که شما از یک اتصال PoE (برق بر روی اترنت)استفاده نکنید. PoE نیاز به سیم کشی با کیفیت و سوئیچ شبکه مناسب دارد. راه حل، بسیار ساده است. فقط از یک سوئیچ شبکه PoE یا پلاگین در آداپتور AC استفاده کنید. مدیر شبکه نشان می دهد که الگوی سیم کشی T۵۶۸-B ترجیح داده می شود.   یک سیستم فراخوانی کار نمی کند در حالی که سیستم های دیگر این کار را انجام می دهند:   سعی کنید از یک سیستم فعال و معیوب در همان محل کار شناخته شده، با استفاده از همان پورت شبکه استفاده کنید.   اگر هر دو سیستم تماس کار می کنند، می تواند به این معنی باشد که یک افت اترنت کار نمی کند. همچنین ممکن است پیکربندی و سخت افزار خود را به روز کنید. سعی کنید با ارائه دهنده VoIP خود تماس بگیرید اگر هر به روز رسانی موجود وجود دارد. اگر نه، احتمالا نیاز به تعویض دستگاه غیر کاربردی خواهید داشت. فشرده سازی صدای بالا   عیب بعدی VoIP که ممکن است تجربه کنید، مشکل در فشرده سازی صدا است. سیستم های VoIP با کدک های مختلفی کار می کنند تا صدا را در حین سفر از طریق اینترنت فشرده کنند. هر کدام از آن ها متفاوت است و پیچیدگی های خاص خود را دارد. نحوه عیب یابی:   دو نوع کدک برای فشرده سازی صدا وجود دارد ⁇ G.۷۲۹ و G.۷۱۱. در مورد کدک اول، کدک G.۷۲۹، فشرده سازی صدا بالاتر است، بنابراین کیفیت بدتر می شود.   برای انتقال موفق کدک ها، یک ارائه دهنده VoIP باید یک پهنای باند سازمانی نیز داشته باشد. مشکلات با شناسه Caller   رسیدن به مشتریان و رسیدن به آن ها، کمک اولیه هر بخش فروش و پشتیبانی مشتریان است؛ بنابراین، زمانی که ممکن است نتوانید با آن ها تماس بگیرید، وضعیت ایده آلی نیست.   نحوه عیب یابی:   شناسه تماس گیرنده محلی   دلیل اول می تواند شناسه تماس گیرنده محلی باشد. این مشکل بیشتر با تماس های تلفنی زمینی مرتبط است. بسیاری از کشورها اجازه استفاده از شناسه تماس گیرنده محلی را برای شرکت های بین المللی، که در خارج از یک ایالت مشخص قرار دارند، نمی دهند.   شناسه تماس گیرنده ممنوع یا مخفی است   همچنین این احتمال وجود دارد که شناسه تماس گیرنده ممنوع یا مخفی باشد. برخی از شرکت ها می خواهند به صورت ناشناس تماس بگیرند، بنابراین شناسه تماس گیرنده خود را مخفی می کنند. با این حال این هوشمندانه ترین تصمیمی نیست که می توان گرفت. در برخی از کشورها، این کار در سطح دولتی ممنوع است، بنابراین شما نمی توانید با چنین شماره ای تماس بگیرید. در یک ارائه دهنده VoIP به دنبال چه چیزی بگردیم؟   اگر کسب وکار شما بر روی ارتباطات استوار است، انتخاب بهترین ارائه دهنده VoIP ممکن بسیار مهم است. ابتدا از خود بپرسید که نیازها و الزامات فعلی شما چیست و چگونه ممکن است این نیازها در طول زمان تغییر کنند. سپس، این معیارها را زیر نظر داشته باشید: تماس بین المللی   سیستم های VoIP راه حل های فوق العاده مقرون به صرفه ای برای تماس طولانی مدت هستند. بررسی کنید که آیا کشورهایی که می خواهید تماس بگیرید بخشی از پیشنهاد ارائه دهنده VoIP هستند.   شماره تلفن محلی نیز اعتماد مشتریان شما را افزایش می دهد، زیرا مردم اغلب نسبت به تماس های کشورهای مختلف بدبین هستند. سوم - یکپارچگی های حزبی   یکی از مزیت های اصلی یک سیستم VoIP خوب، توانایی یکپارچه سازی تلفن همراه شما با سیستم های دیگر است. به لطف یکپارچه سازی سرویس VoIP خود با پلتفرم های قابل اعتماد مانند HubSpot، Salesforce یا PipeDrive، شما نیازی به بازنویسی دستی داده هایی که از یک پلتفرم به پلتفرم دیگر دارید، ندارید. این کار زمان بیشتری برای کاره ای مهم، مانند ایجاد روابط مشتری به شما می دهد. نرم افزار مدیریت تماس (CMS)   CMS به مدیران اجازه می دهد تا تیم های خود را به سمت بهترین عملکرد هدایت کنند. آن ها همچنین می توانند حجم تماس را پیش بینی کنند یا داده هایی مانند میانگین زمان پیک آپ یا میانگین طول تماس را مشاهده کنند. به دنبال ارائه دهندگان VoIP بگردید که به شما اجازه می دهد تا عملکرد تیم را در زمان واقعی دنبال کنید.   همچنین ممکن است به سرویس های صف تماس نیاز داشته باشید که تماس ها را براساس معیارهای خاصی توزیع می کنند. خدمات مشتری   حتی خدمات مشتری شما ممکن است به دنبال خدمات مشتری باشد. اگر در هر مشکل VoIP نیاز به مشاوره دارید، ممکن است از رسیدن به ارائه دهنده خود در هر زمان، به طور ایده آل ۲۴ / ۷ قدردانی کنید. موردی را انتخاب کنید که یک راه ارتباطی سریع دارد، برای مثال از طریق گفتگوی زنده. امنیت   این احتمالا مهم ترین معیار است. با یک رخنه امنیتی، شما در معرض خطر از دست دادن داده های حساس، از جمله اطلاعات شخصی مشتریان خود هستید.   بودجه یکی از نگرانی های هر کسب وکار است، که غیرقابل تردید است. سیستم های تلفن VoIP می توانند به طور قابل توجهی هزینه های شما را در مقایسه با سیستم های سخت افزاری سنتی کاهش دهند. ارائه دهندگان VoIP اغلب چندین گزینه بسته دارند. در نظر داشته باشید که کدام یک برای نیازهای شما مناسب تر است.   در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر با ایران پاناسونیک تماس بگیرید ایران پاناسونیک               کلمات کلیدی: ساتترال دیجیتال پاناسونیک - سانترال ویپ پاناسونیک - سانترال آنالوگ پاناسونیک -صندوق صوتی پاناسونیک - ضبط مکالمات پاناسونیک-تلفن آنالوگ پاناسونیک - تلفن هایبرید پاناسونیک -تلفن دیجی
بازگشت به لیست سوالات ...
سئوال 5- تاثیر فیلتر در عملکرد جاروبرقی چیست؟
پاسخ: در واقع فیلتر یکی از تجهیزات تصفیه هوا و از تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی است که امروزه در لوازمی که با مکش یا دمش هوا سروکار دارند، مانند جارو برقی ها و دمنده ها استفاده می شود. این فیلترها که معمولا از در هم فشرده کردن الیاف فایبر گلاس ، پوشال و حصیر ساخته می شوند، عمدتا قطری ما بین 0.5 تا 2 میکرون دارند که قطر ان نسبت به کاربردشان متفاوت است. فیلتر به معنی هوای پاک با بازدهی بالا، نامی است که برای توصیف فیلترهایی که 99.97 درصد ذرات 0.3 میکرون را به دام می اندازند، بکار می رود. فیلتر با قدرت و دقت بالایی که در جذب آلاینده های معلق هوا دارد، هوای اطراف را تصفیه کرده و هوایی پاک و مطبوع برای تنفس مهیا می کند. ذرات آزبست، باکتری ها و ذرات گرد و غبار توسط فیلتر تصفیه شده و از هوای اطراف حذف می شوند. فیلتر در واقع لایه ای است از الیاف پلیمری به هم فشرده شده خاص که دارای منافذ ریزی می باشد. وجود این منافذ سبب می شود که هوا بتواند به آسانی از این فیلتر عبور کند، در حالی که ذرات بزرگتر از 0.03 میکرون در آن گیر کرده و در آن طرف فیلتر باقی می مانند. جذب ذرات در فیلتر معمولا به سه عامل قطر الیاف تشکیل دهنده فیلتر، ضخامت کلی فیلتر و سرعت عبور هوا از سطح فیلتر بستگی دارد جارو برقی وسیله ای است که اکثر ما برای نظافت منزلمان و زدودن گرد و غبار از آن استفاده می کنیم. اما گرد و غبار یکی از شایع ترین اشکال این ذرات شناور است که در صورت ورود به سیستم تنفسی، ما را با مشکل مواجه می کند. در حقیقت این گرد و غبار موجود بر روی سطوح یا لابلای فرش و وسایل ته نشین شده و خطر زیادی برای ما ندارد. اما مشکل زمانی ایجاد می شود که شما با استفاده از یک جارو برقی نامناسب و غیر استاندارد ، اقدام به تمیز کردن آن ها می کنید. هنگامی که از جاروبرقی خود استفاده می کنید، همراه هوا ذرات ریز میکروسکوپی که قابل دیدن نیستند نیز وارد لوله جاروبرقی می شوند. اگر جاروبرقی شما فیلتر نداشته باشد، این ذرات هنگام عبور از فیلتر جاروبرقی گیر نمی کنند، و مجددا از خروجی جاروبرقی خارج شده و به هوا منتقل می شوند. وجود این ذرات در هوا افزایش میزان آلودگی محیط خانه را باعث می شود که این برای کسانی که دچار آلرژی یا آسم هستند، ضرر دارد ایران پاناسونیک
بازگشت به لیست سوالات ...
سئوال 6- تفاوت سه بعدی در تلویزیون و سینما چیست؟
پاسخ: برخی تجربه مشاهده تصاویر سه بعدی نظیر IMAX 3D را در سینما داشته اند اکثر سینما ها از فناوری پلاریزه PASSIVE استفاده می کنند. مهمترین تفاوت عملی بین تلویزیون های سه بعدی در خانه و پرده های سه بعدی سینما در سایز صفحه است. تصاویر در خانه بسیار کوچک تر تا سینما و تعداد کمتری در مقابل صفحه نمایش قرار می گیرند. همچنین حداقل فاصله بین بیننده و تلویزیون بسیار کمتر از وضعیت مشابه در سینما است. مهمترین برتری سه بعدی در تلویزیون و خانه کنترل کاربر بر شرایط پخش است برخی از تلویزیون های امکان تنظیم عمق تصویر و زاویه نمایش را فراهم می کنند تا کاربر بهترین تصویر سه بعدی را مشاهده کند. در CES 2011 تلویزیون های جدیدی معرفی شدند که به جای استفاده از فناوری اکتیوشاتر از فناوری پسیوآناگلیف استفاده می کنند. که هزینه کمتری را برای کاربر دارد و نیازی نیست برای هر عینک اضافه هزینه کرد. ایران پاناسونیک ایران پاناسونیک
بازگشت به لیست سوالات ...
سئوال 7- NVR پاناسونیک چیست ؟
پاسخ: دستگاه کنترل و ذخیره سازی تصاویر دوربین های مداربسته تحت شبکه ip را network video recording یا به اختصار nvr می نامند. این دستگاه بر مبنای کنترل دوربین های شبکه طراحی شده و مدل های مختلف آن در ابعاد مختلف موجود است. این سیستم امکان کنترل دوربین های ip و ذخیره سازی تصاویر آنها را فراهم می کند.   وظایف عمده ان وی آر ها همانند دی وی آر ها بوده و قابلیت های نسبتا مشابهی را دارا می باشند. تفاوت ها تنها در بکارگیری و نحوه ارتباطشان با دوربین هاست. برخلاف dvr ها که اتصال تصویر و صدا را بسادگی فراهم کرده اند نحوه اتصال در nvr ها تابع مستقیمی از مفاهیم شبکه های کامپیوتریست. nvr در واقع مرکز اتصال شبکه بشمار می رود و سیاست های اتصال در شبکه بر حسب نیاز با توجه به الگوی شبکه متفاوت خواهد بود. ایران پاناسونیک
بازگشت به لیست سوالات ...
سئوال 8- دی وی آر چیست؟
پاسخ: دستگاه ضبط تصاویر دیجیتال digital video recording که به اختصار dvr نامیده می شود یک سیستم نظارت و کنترل بر دوربین های مداربسته آنالوگ است. این سیستم قابلیت های فرآوانی را برای دوربین ها فرآهم می کند. از ضبط تصاویر با فرمت های تصویری و کیفیت های مختلف تا قابلیت های هشداری متنوع. ارتباط با شبکه و بکارگیری نرم افزارهای کاربردی. دی وی آر ها شامل تعداد محدودی ورودی و خروجی تصویر و صدا هستند و همین محدودیت تعداد ورودی ها آنها را دسته بندی کرده است. دی وی آر های با 4 ورودی تصویر را دی وی آر 4 کانال (dvr 4ch) می نامند. به همین ترتیب تعداد کانال ها می تواند 8 ، 16 و 32 باشد. دی وی آر های رایج در بازار از 32 فراتر نمی روند. اینها استاندارد های ورودی تصاویر هستند گرچه ممکن است برخی از شرکت ها خصوصا شرکت های چینی تعداد ورودی های متفاوتی برای محصولات خود در نظر بگیرند. انواع DVR صرف نظر از انواع دی وی آر از نظر تعداد کانال که می توانند 4 کانال ، 8 کانال ، 16 کانال ، 32 کانال و یا... باشند ، dvr های موجود در بازار در دو دسته کلی نیز تقسیم بندی می شوند. -دی وی آر های استندلون standalone -کارت دی وی آر ایران پاناسونیک
بازگشت به لیست سوالات ...
سئوال 9- دوربین های آی آر پاناسونیک چه فرقی با دوربین های دیگر دارد؟
پاسخ:   به کلیه دوربین ها که از نور مادون قرمز برای تشخیص تصاویر استفاده می کنند دوربین های اینفرارد یا ir گفته می شود. در دوربین های مداربسته از این تکنولوژی بیشتر برای تشخیص تصاویر در تاریکی استفاده می شود. معمولا تعدادی led در اطراف لنز این دوربین ها نصب شده و بوسیله یک سنسور نور در تاریکی روشن می شوند. ایران پاناسونیک
بازگشت به لیست سوالات ...
سئوال 10- دوربین های آنالوگ پاناسونیک چه قابلیتی دارد؟
پاسخ: این دوربین ها نسل ابتدایی دوربین های مداربسته می باشند که برای دریافت و ارسال اطلاعات صدا و تصویر از امواج آنالوگ استفاده می کنند.صدا و تصویر این دوربین ها هر یک توسط کابل دورشته ای جداگانه منتقل می شوند که یک رشته از سیم ها نقش جلوگیری از نویز بر سیم اصلی را ایفا می کند. کابل متداول برای تصویر این دوربین ها کابل کواکسیال rg59 است گرچه ارتباط تصویر این دوربین ها با کابل های مختلف بر حسب نیاز امکان پذیر است. کیفیت این دوربین ها همانگونه که از نامشان پیداست تابعی از امواج آنالوگ است. امواج آنالوگ همواره در معرض نویز قرار دارد. نویز های مختلف الکترومغناتیسی و نویز های ناشی از نوسانات برق همواره یکی از تهدیدات جدی بر کیفیت دوربین های مداربسته آنالوگ می باشند. به همین دلیل استفاده از کابل ها و تجهیزات با کیفیت بالا روی کیفیت تصویر در این نوع دوربین ها تاثیر بسزایی دارد.   برای ضبط تصاویر آنالوگ نیز چاره ای از روی آوردن به سیستم دیجیتال نیست. بنابراین در نهایت باید تصاویر آنالوگ به دیجیتال تبدیل شوند. بدین منظور از دستگاه "ضبط تصاویر دیجیتال" dvr استفاده می شود. دی وی آر ها دستگاه های مختص ضبط و کنترل تصاویر دوربین های آنالوگ هستند. این دستگاه امکان کنترل و ارتباط دیجیتال با شبکه را نیز فراهم می کند. ایران پاناسونیک
بازگشت به لیست سوالات ...
سئوال 11- برد هوشمند پاناسونیک چیست و چه کاری انجام میدهد؟
پاسخ: وایت برد هوشمند پاناسونیک به کامپیوتر متصل شده و نیاز به انعکاس تصویر از طریق دیتا پروژکتور دارد. این برد از طریق کابل یو اس بی با کامپیوتر یا نوت بوک مرتبط شده و پس از آن کاربر می تواند عملیات کامپیوتری و آموزشی خود را بر روی برد با تماس دست یا قلم انجام دهد.  ویژگیها و امکانات وایت برد هوشمند پانابرد: - حساس به تماس دست و قلم - امکان ذخیره سازی مطالب نوشته شده - دارای نوار ابزار نرم افزاری بسیار کامل - امکان اسلاید شو از نوار ابزار - امکان تعریف صفحات کاری نامحدود - امکان فیلم برداری و ذخیره سازی کلیه مراحل تدریس - ضخامت بسیار کم برد ایران پاناسونیک
بازگشت به لیست سوالات ...
سئوال 12- دلایل درست کارنکردن دستگاه کپی پاناسونیک
پاسخ: در زیر از رایج‌ترین مشکلات چاپگر و بهتر از آن، نکاتی برای حل آنها آورده شده است. مشکلات و راه حل های رایج دستگاه کپی 1. چسب کاغذ کارمندی که با گیر کردن کاغذ از دستگاه کپی کار می کند گیر کردن کاغذ رایج ترین خطای دستگاه کپی است که با آن مواجه می شود. دلایل وقوع از اندازه کاغذ اشتباه گرفته تا بارگذاری نامناسب کاغذ متفاوت است. این مشکلات باعث می شود دستگاه های کپی کاغذ را به اشتباه بکشند و در نتیجه گیر کنند. تأخیر ناشی از آن می تواند باعث شود تا کارکنان دیر در جلسات حاضر شوند یا ضرب الاجل های حساس را از دست بدهند. رفع این نوع مشکلات مستلزم آن است که شخصی کاغذ گیر کرده را به صورت دستی حذف کند و اندازه کاغذ مناسب را دوباره بارگیری کند یا تراز کاغذ را اصلاح کند. موضوع گرد و غبار کاغذ نیز وجود دارد که تمایل به گرفتگی دستگاه ها و ایجاد گیرکردن کاغذ دارد. بهترین راه برای جلوگیری از گرد و غبار کاغذ این است که به طور دوره ای لاستیک های تغذیه را تمیز کنید و گرد و غبار جمع شده در داخل دستگاه کپی را با جاروبرقی پاک کنید. 2. خطوط روی کاغذ وقتی سندی را با متن یا تصاویر ساده کپی می‌کنید و نسخه نهایی شما دارای رگه‌ها، خطوط یا سایر ناهنجاری‌ها است، مشکلی در دستگاه کپی وجود دارد. دلایل متعددی وجود دارد که ممکن است این مشکل رخ دهد، بنابراین یافتن راه حل می تواند به کمی عیب یابی دستگاه فتوکپی نیاز داشته باشد. منابع بالقوه برای این مشکل دستگاه کپی عبارتند از: مواد خارجی روی شیشه یا آینه اسکنر نقص درام یا واحد توسعه دهنده (فقط برای سیستم های کپی چند جزئی کاربرد دارد) نقص درام-تیغه، که منجر به ایجاد خطوط بزرگ به صورت عمودی در پایین صفحه می شود مشکل با فیوزرها اولین مشکل از طریق حذف تداخل و تمیز کردن شیشه اسکنر و آینه ها حل می شود. برای دستورالعمل های صحیح تمیز کردن، به دفترچه راهنمای کاربر دستگاه خود مراجعه کنید. مشکلات باقی مانده را می توان با تعویض واحدی که باعث ایجاد مشکل شده است، برطرف کرد. این مشکلات باید با تماس با ارائه دهنده خدمات خود برطرف شود. 3. مشکلات کارتریج یا تونر کارتریج های تونر کم، خالی یا نادرست می توانند باعث ایجاد مشکلاتی در دستگاه کپی شما شوند. اگر تونر یا کارتریج ها کم یا خالی هستند، با تعویض آنها باید مشکل برطرف شود. اگر کارتریج خراب است، احتمالاً به دلیل زیر است: مشکلات ناسازگاری - اکثر دستگاه های کپی به تونر خاصی نیاز دارند. اگر سعی کنید از نسخه ناسازگار استفاده کنید، کیفیت چاپ شما کاهش می یابد. 4. صفحات چروکیده هیچ چیز حرفه ای در مورد صفحات کپی که از دستگاه چروکیده بیرون می آیند وجود ندارد. ممکن است مشکلی جزئی به نظر برسد، اما اگر کارمندان با بروشورهای چروکیده در یک جلسه فروش بزرگ حاضر شوند، یا گزارش هایی ارائه دهند که به نظر می رسد از ته کوله پشتی دانش آموز بیرون آمده اند، چگونه به نظر می رسد؟ صفحات چروکیده اغلب نتیجه غلتک های فرسوده تغذیه و خروجی هستند که باعث چسبندگی یا گیر کردن می شوند. اما سینی های کاغذ فرسوده، رطوبت ناشی از رطوبت و مجموعه های فیوزر نیز می تواند منجر به چروک شدن صفحات شود. اگر انبار کاغذ به هر دلیلی به طور محسوسی آسیب دید، از آن استفاده نکنید. برای مشکلات مربوط به سینی های کاغذ، می توانید جایگزین خریداری کنید. با این حال، تعمیر مجموعه فیوزر و غلتک های تغذیه به کمک یک تکنسین نیاز دارد. 5. کپی ها خیلی روشن یا خیلی تاریک هستند تصویری از کاغذهای کپی شده که خیلی تیره شده است در اکثر مواقع مشکلات مربوط به روشنی و تاریکی در صفحات کپی نتیجه عدم تعادل در کنترل تراکم در دستگاه کپی است. ممکن است شخصی به طور ناخواسته تنظیمات را قبلاً تغییر داده باشد و تصاویر بعدی را خیلی روشن یا خیلی تاریک کرده باشد. در این مورد، تنظیم مجدد سطوح چگالی بهترین راه حل است. با این حال، ممکن است درام به پایان عمر کاری خود برسد یا تونر دستگاه خراب شده باشد. برخی از تونرهای پس از فروش مطابق با کدهای سازنده نیستند و می توانند منجر به مشکلات چگالی نور شوند. جایگزین ها باید خریداری و نصب شوند. 6. نقاط در صفحه همانطور که از نام آن پیداست، این مشکل ماشین کپی شامل آرایه های تصادفی از نقاط است که یک کپی کامل را مخدوش می کند. اگر هر بار متوجه نقطه‌ها در یک مکان می‌شوید، احتمالاً مشکل از لکه‌ها یا زباله‌های روی آینه کپی یا شیشه است. یک بار دیگر، می توان با تمیز کردن صحیح شیشه و آینه ها این مشکل را برطرف کرد. یک آرایه تصادفی تر از نقاط تکرار شده در سراسر سند می تواند یک نقص در درام باشد. تعویض درام باید مشکل را برطرف کند. بهترین راه حل ها ایران پاناسونیک
بازگشت به لیست سوالات ...
سئوال 13- دلیل درست کارنکردن اسکنر پاناسونیک
پاسخ: داشتن یک اسکنر قابل اعتماد و با کیفیت بالا برای هر کسب و کاری که به آپلود نسخه های دیجیتال اسناد ضروری بستگی دارد، ضروری است. متأسفانه، در حالی که دستگاه‌ها می‌توانند برای کارهای روزمره کسب و کار شما ضروری باشند، مواردی وجود دارد که مشکلی پیش بیاید. اگر این اتفاق برای شما بیفتد، قبل از اینکه به این نتیجه برسید که احتمالاً اسکنر شما از هدف خود گذشته است، باید چند بررسی مهم انجام دهید. اگر در موقعیتی هستید که ممکن است از خود بپرسید که چرا اسکنر شما به درستی کار نمی کند، ما متداول ترین سناریوها را در مورد اینکه چرا ممکن است این اتفاق بیفتد، و چگونه این مشکلات اسکنر را در سریع ترین زمان ممکن حل کنیم، شرح داده ایم. اسکن با موفقیت انجام نشد اگر تا به حال با این پیام مواجه شدید، احتمالاً مشکلی در اتصال محلی شماست، به این معنی که باید هر گونه اتصال فیزیکی به دستگاه اسکن خود را بررسی کنید. اولین درگاه تماس شما این است که دوباره بررسی کنید که آیا چاپگر یا دستگاه چند منظوره شما آماده چاپ است یا خیر. دوباره بررسی کنید که آیا اسکنر شما روشن است. اگر این مورد بررسی شده است، باید اتصال سیمی خود را بررسی کنید تا ببینید آیا این دلیل مشکل اسکنر شماست. گاهی اوقات ممکن است کابل یا پورت USB معیوب داشته باشید، در این صورت باید از یک کابل دیگر استفاده کنید و ببینید آیا با این کار مشکل حل می شود یا خیر. اگر این خطا را مشاهده می کنید و از یک پورت مشابه یا یک ایستگاه اتصال برای اتصال اسکنر خود به رایانه خود استفاده می کنید، ممکن است تلاش برای اتصال مستقیم دو دستگاه و بررسی اینکه آیا مشکل همچنان وجود دارد یا خیر، ارزشمند باشد. اسکنر در ویندوز 10 کار نمی کند اگر با سیستمی با استفاده از تکرار فعلی Window کار می‌کنید، بهتر است دوبار بررسی کنید که آیا اسکنر شما با این نسخه سازگار است یا خیر. اکثر اسکنرها از شما می خواهند هر از گاهی درایورهای خود را به روز کنید، که به راحتی با مراجعه به وب سایت انجام می شود. هنگامی که جدیدترین درایور ویندوز 10 را دانلود کردید، سیستم شما باید بتواند با دستگاه شما کار کند. اگر مدل شما مستقیماً از ویندوز 10 پشتیبانی نمی کند، کافی است جدیدترین درایور ویندوز 7 یا 8 را دانلود کنید، که هر دو با سیستم های ویندوز 10 سازگار هستند. اسکنر بیش از حد طول می کشد اگر اسکنر شما بیشتر از حد معمول طول می کشد، چند کار وجود دارد که می توانید امتحان کنید و روند را تسریع کنید. اول از همه، تاخیر در سرعت اسکن ممکن است صرفاً به دلیل کاهش سرعت سیستم شما به دلیل تعداد برنامه هایی باشد که در حال حاضر اجرا می کنید. سعی کنید چند برنامه را ببندید و در بیشتر موارد، عملکرد بهتری را از اسکنر خود خواهید دید. اگر اسکنر شما همچنان کند است، ممکن است بخواهید بررسی کنید که از چه نوع پورت USB استفاده می کنید. کامپیوترهای دارای پورت USB 2.0 سرعت اسکن بسیار بالاتری نسبت به کامپیوترهایی دارند که از پورت USB 1.1 استفاده می کنند. با این حال، گاهی اوقات زمانی که اسکنر شما از پورت های USB 2.0 پشتیبانی نمی کند، سرعت اسکن مشکل ایجاد می کند. برای بررسی این موضوع، به سیستم مورد نیاز خود و همچنین راهنمای کاربر اسکنر خود نگاهی بیندازید تا ببینید آیا از کابل USB صحیح استفاده می کنید یا خیر. آخرین چیزی که می توانید امتحان کنید کاهش وضوح اسکن در منوی تنظیمات است. گاهی اوقات رزولوشن بالاتر می‌تواند برای اسکنر شما بسیار مضر باشد، به همین دلیل است که کاهش آن زمانی که بهره‌وری کاهش می‌یابد ممکن است به سرعت بخشیدن به فرآیند کمک کند. کیفیت اسکن تصویر ضعیف اگر اسکنر شما در مورد کیفیت تصویر با مشکل مواجه است، تعدادی از مشکلات احتمالی وجود دارد که باید بررسی کنید تا ریشه علت را پیدا کنید. به عنوان مثال، ممکن است اسکنر شما قبلاً مشکل را شناسایی کرده باشد و سعی کرده است با یک پیام خطا شما را از آن آگاه کند. هر یک از این پیام ها را بررسی کنید و اگر موردی وجود دارد که با شرح مشکل اسکنر شما مطابقت دارد، دستورالعمل ها را دنبال کنید. گاهی اوقات، مشکل کیفیت تصویر می تواند به دلیل کثیف شدن یا گرد و غبار شدن شیشه اسکنر شما در طول زمان باشد. اگر مقداری اعوجاج تصویر را تجربه می‌کنید، سعی کنید شیشه خود را با یک پارچه میکروفیبر تمیز کنید تا لکه‌ها یا سایر آلودگی‌های ناخواسته را پاک کنید و دوباره اسکن کنید. مشکل دیگر ممکن است نتیجه کیفیت چیزی باشد که می‌خواهید اسکن کنید، نه خود اسکنر. برای تعیین اینکه آیا این مورد است، سعی کنید سند دیگری را اسکن کنید که هیچ گونه چین و ایرادی ندارد و ببینید آیا کیفیت اسکن اصلاً تغییر می کند یا خیر ایران پاناسونیک
بازگشت به لیست سوالات ...
سئوال 14- دلایل درست عمل نکردن سیستم کنفرانس پاناسونیک
پاسخ: کنفرانس ویدئویی با تسهیل ارتباطات رودررو و بی‌درنگ با تامین‌کنندگان، کارمندان و مشتریان، صرفه‌جویی قابل‌توجهی در پول و زمان می‌کند که به افزایش سودآوری و موفقیت یک سازمان کمک می‌کند. با این حال، حتی با در نظر گرفتن این مزایا، بسیاری از سازمان‌ها هنوز به دلیل مشکلات مختلفی که در طول استفاده معمولی با آن مواجه می‌شوند، در هنگام استفاده از جلسات ویدئو کنفرانس آنلاین موجود، با مشکل مواجه هستند. در این پست ما در مورد مسائلی که معمولاً با آن مواجه می‌شویم، بحث خواهیم کرد و اینکه چگونه می‌توانید آنها را حل کنید تا از این فناوری ارتباطی انقلابی به بهترین شکل استفاده کنید. هنگامی که کاربران نهایی با ابزارهای ویدئو کنفرانسی که استفاده می کنند آشنا نباشند، معمولاً در طول کنفرانس های آنلاین زنده با مشکلات مختلفی مواجه می شوند. در برخی موارد، کاربران حتی ممکن است به دلیل ناآشنایی از استفاده از یک سیستم ارتباطی به طور کامل اجتناب کنند. برای اطمینان از اینکه هنگام استفاده از نرم‌افزار کنفرانس ویدیویی احساس اطمینان می‌کنید، توصیه می‌کنیم - و هر کس دیگری که از آن استفاده می‌کند - زمانی را برای آشنایی با سیستم پس از استقرار آن اختصاص دهید. برای اطمینان از اینکه کاربران نهایی قبل از شروع استفاده از سیستم، همه چیز را در مورد سیستم درک می کنند، باید سوالات متداول راه حل را به طور کامل مطالعه کنند. قبل از اینکه هر جلسه ویدئو کنفرانس زنده با استفاده از یک سیستم جدید انجام شود، سیستم را به صورت خشک اجرا کنید تا مطمئن شوید که کاربران از نحوه عملکرد آن آگاه هستند. این به تیم شما کمک می کند تا بفهمد چگونه از هر ویژگی برای تسهیل موثرترین، کارآمدترین و راحت ترین ارتباطات در هر زمان استفاده کند. مسائل مربوط به شبکه پهنای باند ناکافی و مشکلات اتصال به شبکه می تواند یک تجربه ویدئو کنفرانس آنلاین ضعیف را ایجاد کند. برخی از نشانه‌های اصلی چنین مشکلاتی عبارتند از: صدای نابسامان، فید ویدیویی که دائماً ثابت می‌شود، شکست اشتراک‌گذاری صفحه و تاخیرهای طولانی و غیرقابل توضیح. برای رفع چنین مشکلاتی، می توانید با بررسی سرعت اتصال به اینترنت و پهنای باند مورد نیاز راه حل کنفرانس ویدیویی که استفاده می کنید، شروع کنید. پس از آن، تأیید کنید که آیا اتصال اینترنت شما می تواند الزامات فروشنده را برآورده کند یا خیر. می توانید از بخش فناوری اطلاعات یا ارائه دهنده خود در این مورد سوال کنید. همچنین می‌توانید از تکنسین‌های فناوری اطلاعات بخواهید بررسی کنند که آیا کابل‌ها، روترها یا سایر تجهیزات مورد استفاده ممکن است مسئول مشکلات شبکه با تجربه باشد یا خیر. فقدان پهنای باند کافی و سایر مشکلات مربوط به شبکه احتمالاً برخی از رایج ترین مشکلات کنفرانس ویدیویی هستند که توسط کاربران تجربه می شود. مسائل مربوط به تصویری و صوتی اگر کاربران هنگام استفاده از راه حل کنفرانس ویدیویی نمی توانند یکدیگر را ببینند یا بشنوند، پس برای سازمان شما فایده چندانی ندارد. تأخیر در سیستم، بازتاب صدا یا حتی صدای خیلی کم همگی می توانند راه حل را غیرقابل استفاده کنند. برای رفع چنین مشکلاتی، با اطمینان از اینکه کاربران تجهیزات مناسب را در دست دارند، شروع کنید. به عنوان مثال، تجهیزات حذف نویز تا حد زیادی به حداقل رساندن هرگونه اختلال صوتی مرتبط با نویز پس‌زمینه کمک می‌کنند. هر کسی که از رایانه استفاده می کند باید هدست، هدفون یا میکروفون توصیه شده برای به حداقل رساندن اکو داشته باشد. همه اتصالات، از جمله هدست و دوربین را بررسی کنید تا مطمئن شوید که همه کابل ها به طور ایمن به پورت های مربوطه وصل شده اند. برای عیب یابی جامع مشکلات صوتی و تصویری نیز توصیه می شود آمار دقیق عملکرد سیستم را بررسی کنید. راه حل مناسب باید به کارکنان فناوری اطلاعات کمک کند تا در صورت لزوم، یک رکورد جامع عملکرد سیستم را دریافت کنند. مسائل یکپارچه سازی امروزه، کارمندان برای استفاده روزانه به دستگاه‌های مختلفی از جمله تلفن‌های هوشمند، تبلت‌ها، لپ‌تاپ‌ها و رایانه‌های رومیزی، از جمله ویدئو کنفرانس آنلاین، متکی هستند. اگر راه‌حلی که استفاده می‌کنید به خوبی با این دستگاه‌ها ادغام نمی‌شود، کاربران نهایی ممکن است آن را به‌کلی رها کنند. کاربران انتظار دارند در هر دستگاهی که استفاده می کنند از تجربه یکسانی لذت ببرند، در غیر این صورت ممکن است راه حل ویدئو کنفرانس خود را غیرعملی بدانند. قبل از اتخاذ راه حل کنفرانس ویدیویی، توصیه می کنیم در مورد سازگاری آن با دستگاه های موجود خود و سایر برنامه های پشتیبانی شده، مانند تقویم، انتقال فایل و پیام - در صورتی که در خود راه حل گنجانده نشده است، مطلع شوید. با اطمینان از سازگاری راه حل کنفرانس ویدیویی فروشنده با دستگاه های موجود، می توانید از بسیاری از مشکلات رایج تر کنفرانس ویدیویی که کاربران با آن مواجه می شوند اجتناب کنید. مسائل سیستم و عملکرد هر سیستمی در اینجا و آنجا چند مشکل را تجربه می کند. با این حال، اگر هر بار که سیستم در حال استفاده است، برخی از مشکلات به طور مکرر رخ می دهد که باعث می شود کاربران نهایی برای کمک به IT مراجعه کنند، ممکن است از استفاده منظم از آن منصرف شوند. این تاخیرها به طور جدی مزایای ذکر شده کنفرانس ویدئویی را کاهش می دهد. مهم است که اطمینان حاصل کنید که نرم افزار کنفرانس ویدیویی که استفاده می کنید همیشه در همه دستگاه ها به روز باشد. نسخه‌های نرم‌افزار جدیدتر اغلب باگ‌های شناخته‌شده‌ای را که باعث مشکلات تکراری می‌شوند، حذف می‌کنند. ایران پاناسونیک
بازگشت به لیست سوالات ...
سئوال 15- دلایل و راه حل درست کارنکردن لپ تاپ صنعتی پاناسونیک
پاسخ: باتری شارژ نمی شود یا خیلی سریع تخلیه می شود صفحه کلید کار نمی کند لپ تاپ از راه اندازی امتناع می کند لپ‌تاپ‌های ما برخی از پرکاربردترین دستگاه‌های ما هستند، بنابراین ما همیشه به این نکته توجه می‌کنیم که باید همیشه به طور کامل کار کنند. با این حال، هیچ اطمینان واقعی در مورد آن وجود ندارد و همه چیز می تواند هر چند وقت یکبار به طرز وحشتناکی بد شود. ممکن است نقص سخت افزاری یا فقط مشکلات نرم افزاری ناخوشایند وجود داشته باشد که لپ تاپ شما را بی مصرف کند. اولین چیزی که اکثر ما داریم این است که لپ تاپ را به مرکز خدمات ببریم. گاهی اوقات، این بهترین کار است، اما گاهی اوقات می توانید یک راه حل ساده را در خانه انجام دهید، یا حداقل بفهمید که لپ تاپ شما چه مشکلی دارد. هنگامی که با لپ تاپ خود مشکل دارید، اولین کاری که باید انجام دهید این است که مشکل را تشخیص دهید. ما به برخی از رایج‌ترین مشکلات نگاه می‌کنیم. باتری شارژ نمی شود یا خیلی سریع تخلیه می شود این یکی از رایج ترین مشکلات لپ تاپ است. کاملاً سرراست نیز هست. تقریباً در همه موارد، این باتری است که مشکل را ایجاد می کند. راهی هست که بتوانید آن را پیدا کنید. ابتدا می توانید با جدا کردن باتری از لپ تاپ و سپس وصل کردن شارژر به لپ تاپ متوجه خراب شدن باتری شوید. اگر لپ تاپ همچنان روشن است و به خوبی کار می کند، به این معنی است که باتری شما مشکل دارد. در این صورت، باید یک باتری جدید برای مدل لپ تاپ خاص خود بخرید. می توانید از ایران پاناسونیک استعلام بگیرید. اگر لپ‌تاپ با شارژر وصل و باتری آن روشن نمی‌شود، ممکن است مشکل از شارژر باشد. فقط برای اطمینان از سایر نقاط پریز دیوار استفاده کنید. با توجه به اینکه اکنون باتری در لپ تاپ بازگشته است و شارژ نمی شود، ممکن است نیاز به یک شارژر لپ تاپ جدید داشته باشید. اگر باتری سریع‌تر از آنچه باید خالی می‌شود، بهتر است ببینید چه نرم‌افزاری در پس‌زمینه اجرا می‌شود. می‌توانید با رفتن به «تنظیمات» و سپس «سیستم» آن را بررسی کنید. به حالت «بهینه سازی باتری» بروید و «استفاده از باتری» را انتخاب کنید. با این کار لیستی از برنامه هایی که باتری مصرف می کنند به شما ارائه می شود. اگر نرم افزارهای غیرمعمولی را مشاهده کردید که نباید در اینجا باشند یا نرم افزارهایی که نمی خواهید در پس زمینه اجرا شوند، فقط روی آنها کلیک کنید و سپس گزینه "Allow this app to run in the background" را خاموش کنید. صفحه کلید کار نمی کند کلیدهای لپ تاپ به طور کلی ضربه می خورند، بنابراین می توانید انتظار داشته باشید که یکی از اولین مواردی باشد که مشکل ایجاد می کند. کل صفحه کلید شما ممکن است از کار بیفتد یا اگر خوش شانس باشید، فقط چند کلید. در مورد کار نکردن برخی از کلیدها، ممکن است دلیل آن نوعی انسداد باشد. برای شروع، می‌توانید به سادگی لپ‌تاپ را وارونه کنید و به آرامی تکان دهید تا ببینید آیا این کار کمک می‌کند تا هر گونه کثیفی یا گرد و غبار را از بین ببرید. ممکن است عجیب و غریب به نظر برسد، اما می تواند این کار را انجام دهد. اگر مشکل از همه کلیدها است، یکی از اولین چیزهایی که می توانید بررسی کنید، درایورهای صفحه کلید معیوب هستند. با رفتن به Device manager می توانید این کار را انجام دهید. اگر یک علامت تعجب زرد در کنار نماد صفحه کلید شما وجود دارد، باید درایورهای لازم را دوباره دانلود کنید. به صفحه دانلود سازنده لپ تاپ بروید و درایورهای مناسب برای کیبورد را پیدا کنید. این ممکن است به رفع مشکل کمک کند. در عین حال باید از صفحه کلید USB استفاده کنید. اگر درایورهای به روز رسانی نیز مشکل را برطرف نکرد، احتمالاً اتصال ضعیفی بین واحد صفحه کلید و مادربرد وجود دارد. این می تواند بعید باشد. برای این کار باید شاسی لپ تاپ را باز کنید تا به تمام قسمت های داخلی آن دسترسی داشته باشید. بررسی کنید که آیا کابل نوار صفحه کلید به درستی وصل شده است. فقط در صورتی آن را امتحان کنید که لپ تاپ شما قدیمی است و گارانتی ندارد. اگر اینطور نیست، به سادگی لپ تاپ را به مرکز خدمات ببرید. تمام کارها انجام شده است، آخرین کاری که ممکن است لازم باشد انجام دهید تعویض صفحه کلید است. آنقدرها هم که به نظر می رسد سخت نیست. در مورد باز کردن لپ تاپ باید کمی تحقیق شود. هنگامی که به صفحه کلید دسترسی پیدا کردید، مطمئن شوید که آن را بدون آسیب رساندن به داخل لپ تاپ بیرون آورده اید. بعد از این فقط باید صفحه کلید را در جای مناسب قرار دهید و کابل نوار کیبورد را به درستی وصل کنید. صفحه آبی مرگ (BSOD) صفحه آبی مرگ یکی از ترسناک ترین مشکلات لپ تاپ های ویندوزی است. یک سری چیزها می تواند باعث این خطا شود. آنها می توانند هم به مسائل سخت افزاری و هم به مسائل نرم افزاری مرتبط باشند. در برخی موارد، ممکن است بتوانید لپ تاپ را مجددا راه اندازی کنید، در حالی که در برخی ممکن است نه. بدافزار یا درایورهای خراب را بررسی کنید اگر می توانید دوباره به ویندوز بوت شوید، با استفاده از Windows Defender یا هر بسته آنتی ویروس دیگری که دارید، ویروس ها را سریع اجرا کنید. فراموش نکنید قبل از اجرای اسکن آن را به روز کنید. به ندرت مشکل وجود دارد، اما می توانید مطمئن باشید. یکی دیگر از اقدامات ایمنی که می توانید انجام دهید بررسی درایورهای معیوب و به روز رسانی آنها است. با رفتن به Device Manager می توانید این کار را انجام دهید. همانطور که در مورد صفحه کلید انجام دادیم، اگر علامت تعجب زرد در کنار هر یک از اجزای سخت افزاری مشاهده کردید، به سادگی درایور را با دقت به روز کنید. ایران پاناسونیک
بازگشت به لیست سوالات ...
سئوال 16- علت درست کارنکردن هدفون پاناسونیک و راه حل آن
پاسخ: برخی از مشکلات رایجی که ممکن است با هدفون خود مواجه شوید عبارتند از: کابل آسیب دیده، جک هدفون کار نمی کند، مشکلات اتصال بلوتوث، ناتوانی در همگام سازی صدا با ویدئو، یا روشن یا خاموش کردن حذف نویز. اگرچه اینها فقط چند مشکل هستند، اما می توانند به اندازه تعداد مدل های هدفون موجود متفاوت باشند. از جمله دلایل کار نکردن هدفون در ویندوز می توان به سیستم عامل و درایورهای ناسازگار یا پس از نصب به روز رسانی ویندوز اشاره کرد که ممکن است هدفون و سایر اجزای رایانه شما را خراب کند. بسیاری از کاربرانی که رایانه‌های ویندوز 10 خود را با به‌روزرسانی 1903 به‌روزرسانی کردند، گزارش دادند که رایانه‌هایشان هدفون‌هایشان را تشخیص نمی‌دهد، بنابراین با وجود اینکه بلندگوها خوب کار می‌کردند، نمی‌توانستند چیزی بشنوند. این معمولاً یک مشکل سیستمی است، اما می تواند نشان دهنده مشکل در هدفون نیز باشد. رفع کار نکردن هدفون در ویندوز بررسی های اولیه از عیب یاب ویندوز استفاده کنید از عیب یاب صوتی استفاده کنید درایورهای صدا را بررسی کنید به روز رسانی یا بازگشت درایورها به روز رسانی یا بازگشت به روز رسانی ویندوز بازیابی سیستم را انجام دهید تعمیر یا تعویض کنید بررسی های اولیه اگر از هدفون سیمی استفاده می کنید، جک صوتی خود را بررسی کنید. به دنبال پورت خروجی صدا در کنار یا پشت رایانه خود باشید، اغلب با نماد هدفون یا بلندگو، و مطمئن شوید که جک هدفون شما به درستی وصل شده است. همچنین می توانید آنها را جدا کرده و دوباره وصل کنید تا آن را تا انتها فشار دهید. شما احساس می کنید کلیک کنید اگر هدفون شما بی سیم است، بلوتوث را در ویندوز و همچنین هدفون خود روشن کنید و دو دستگاه را با هم جفت کنید. بررسی کنید هدفون شما از طریق بلوتوث به دستگاه دیگری متصل شده یا با آن جفت شده است. اگر چنین است، آن را خاموش کنید، هدفون خود را وصل کنید و ببینید که آیا دوباره کار می کند یا خیر. جک هدفون رایانه خود را تمیز کنید. گرد و غبار، پرز و کثیفی ممکن است اتصال بین جک و هدفون را مسدود کند. این را بررسی کنید و جک را با استفاده از یک سواب پنبه ای مرطوب شده با مقداری الکل مالشی تمیز کنید تا پرز و گرد و غبار خارج شود، یا اگر در نزدیکی آن دارید از یک قوطی هوای فشرده استفاده کنید. هدفون را دوباره وصل کنید و ببینید کار می کند یا خیر. هدفون خود را به عنوان دستگاه پیش فرض تنظیم کنید. ممکن است هدفون خود را به برق وصل کرده باشید اما به عنوان دستگاه صوتی پیش فرض شناخته نشده باشد. در این حالت، با کلیک راست روی نماد صدا/صدا در سینی سیستم رایانه، آنها را به عنوان دستگاه پیش‌فرض تنظیم کنید و Open Sound Settings را انتخاب کنید. در بخش صدا در قسمت خروجی، هدفون خود را از منوی کشویی انتخاب کنید. هدفون شما ممکن است یک کنترل صوتی درون خطی داشته باشد که مستقل از کنترل های صوتی ویندوز کار می کند. اگر چنین است، بررسی کنید که صدا به اندازه کافی بلند باشد که بتوانید بشنوید. همچنین می‌توانید با کلیک راست روی نماد صدا در نوار وظیفه (نماد بلندگو) کنترل‌های میزان صدا رایانه را بررسی کنید و گزینه Open Volume Mixer را انتخاب کنید. برای تنظیم صدای هدفون به سمت بالا بلغزانید تا بتوانید آن را بشنوید. با جستجوی یک دایره قرمز رنگ که در قسمت کنترل صدا در ویندوز وجود دارد، بررسی کنید که آیا هدفون شما خاموش است یا خیر. اگر چنین است، روی بلندگوی زیر صدای میکسر ضربه بزنید تا صدای آن قطع شود. سطح صدای هدفون خود را متعادل کنید. برای انجام این کار، به تنظیمات صدا > صداها بروید و روی تب Levels کلیک کنید تا تنظیمات صدای هدفون خود را تأیید کنید. برای تنظیم سطوح تعادل، روی تعادل کلیک کنید. سعی کنید از یک مجموعه هدفون جایگزین استفاده کنید تا ببینید آیا مشکل از هدفون یا رایانه شما است. اگر هدفون خوب است، مشکل ممکن است مربوط به درایورها، سیستم عامل یا سایر تنظیمات رایانه باشد. بهبودهای صدا را بررسی کنید. برای انجام این کار، به Sound settings > Sounds > Tab Enhancements بروید و روی Disable all enhancements کلیک کنید. با انتخاب Preview هدفون خود را تست کنید. برخی از کارت های صدا ممکن است در صورت فعال بودن بهبودها کار نکنند. از عیب یاب ویندوز استفاده کنید برای انجام این کار، روی نماد صدا/بلندگو در نوار وظیفه خود کلیک راست کرده و Troub را انتخاب کنید ایران پاناسونیک
بازگشت به لیست سوالات ...
سئوال 17- خرابی های لباسشویی پاناسونیک و راه حل آن
پاسخ: ماشین لباسشویی تخلیه نمی کند! درب ماشین لباسشویی باز نمی شود! چگونه ماشین لباسشویی خود را متوقف کنم؟ ماشین لباسشویی بو می دهد! واشر جعبه فیوز را خاموش می کند؟ از چه شوینده ای استفاده کنم؟ سوالات متداول ماشین لباسشویی من تخلیه نمی کند! تخلیه نشدن ماشین لباسشویی یکی از رایج ترین مشکلاتی است که با آن مواجه می شویم. می تواند ناشی از یکی از موارد زیر باشد: - شلنگ یا پمپ تخلیه با یک لباس کوچک، گن باقی مانده یا سایر زباله ها مسدود شده است. - واشر خراب است و چرخه تخلیه/چرخش را به درستی درگیر نمی کند. ممکن است با یک کد خطا نشان داده شود - کتابچه راهنمای محصول خود را بررسی کنید یا با شرکت ایران پاناسونیک تماس بگیرید . - پمپ تخلیه خراب است (در این حالت واشر معمولاً صدای ناخوشایندی ایجاد می کند و/یا شروع به نشتی می کند). راه حل ها ریست کردن ماشین لباسشویی ابتدا باید یک ریست کلی دستگاه را انجام دهید. دستگاه را در پاورپوینت خاموش کنید، یک دقیقه صبر کنید و سپس دوباره روشن کنید. اگر تغییری مشاهده نکردید، می‌توانید Master Reset را امتحان کنید. این همه اجزای داخلی را بازنشانی می کند و اغلب توسط تکنسین های لوازم خانگی با موفقیت استفاده می شود. درب ماشین لباسشویی را 6 بار در عرض 12 ثانیه باز و بسته کنید. سپس، چرخه شستشو/چرخش را بدون لباس اجرا کنید تا ببینید آیا مشکلات شما حل شده است یا خیر. اگه تخلیه بشه مشکل حل میشه اگر نه، بیایید به رفع گرفتگی برویم! رفع گرفتگی شیلنگ تخلیه در پاورپوینت دستگاه را خاموش کنید. همیشه باید این کار را قبل از جابجایی دستگاه یا انجام تنظیمات انجام دهید. بررسی کنید که شلنگ تخلیه کج یا خم نشده باشد. این می تواند بر تخلیه ماشین لباسشویی تأثیر بگذارد و ممکن است باعث خطا شود. اکنون شلنگ تخلیه را از پشت دستگاه جدا کنید. این معمولاً با چند پیچ ساده وصل می شود. برای دسترسی به نقطه ورودی شلنگ ممکن است به یک دست نیاز داشته باشید تا واشر را از جای خود بکشید. مقداری آب از داخل شلنگ عبور دهید تا مسدود شود. اتصال شلنگ در فضای باز به خوبی کار می کند. همچنین می توانید از یک مار لوله کشی، چوب یا شی بلند برای فشار دادن گرفتگی یا وسیله به بیرون استفاده کنید. اگر نمی توانید به راحتی شلنگ تخلیه را بردارید، داغ ترین چرخه را بدون لباس روی دستگاه خود اجرا کنید، زیرا ممکن است انسداد را از بین ببرید و آن را از بین ببرید. هنگامی که آب به طور پیوسته از شیلنگ تخلیه واشر عبور کرد، آن را دوباره به دستگاه خود وصل کنید. برای اطمینان از تخلیه موثر دستگاه، اطمینان حاصل کنید که انتهای شلنگ بیش از 12 سانتی متر در سوراخ تخلیه نباشد و خمیده یا خمیده نباشد. اگر هیچ یک از موارد بالا ماشین لباسشویی شما را تعمیر نکرد، بهترین کار این است که با ایران پاناسونیک تماس بگیرید تا یک تماس خدماتی داشته باشید. درب ماشین لباسشویی باز نمی شود! این مشکلی است که بیشتر در لودرهای جلو دیده می شود، زیرا لودرهای بالایی برای نگه داشتن آب در داخل نیازی به قفل کردن درهای خود ندارند. لودرهای جلو باید در حین کار به خوبی مهر و موم شوند. تا پایان چرخه شستشو که قفل دستگاه به طور خودکار باز می شود. با این حال، گاهی اوقات یک لودر جلو خراب می شود و قفل می شود و لباس ها و آب در دستگاه گیر می کند. چند دلیل احتمالی برای این وجود دارد: - مکانیسم قفل ممکن است گیر کرده باشد (شاید برخی لباس ها مانع شده باشند). - ممکن است مشکلی در کامپیوتر ماشین لباسشویی وجود داشته باشد. - ممکن است ماشین لباسشویی به درستی تخلیه نشود و درب ماشین لباسشویی قفل شود و درام پر از آب شود. راه حل ها آن را دوباره راه‌اندازی کنید: اگر فکر می‌کنید ممکن است مشکل دیجیتالی باشد، ترفند قدیمی بازنشانی را امتحان کنید. ماشین لباسشویی را حداقل 60 ثانیه در پاورپوینت خاموش کنید و سپس دوباره روشن کنید. با کمی شانس، تنظیم مجدد اصلی باید برنامه های شستشو را دوباره راه اندازی کند. یک چرخه کوتاه اجرا کنید: اگر فکر می‌کنید مشکل این است که لباس‌های شما از نظر فیزیکی قفل را گیر کرده است، می‌توانید ماشین لباسشویی را طوری تنظیم کنید که یک چرخه کوتاه دیگر اجرا کند. این باید لباس ها را به حرکت درآورد و امیدواریم قفل را باز کند. مطمئناً، لباس‌های شما دو بار شسته می‌شوند. شلنگ تخلیه را بررسی کنید: اگر دستگاه تخلیه نمی‌کند، ممکن است زمان آن رسیده باشد که شلنگ تخلیه را از نظر گرفتگی بررسی کنید. پیچ خوردگی شلنگ تخلیه نیز می تواند بر چرخه شستشو تأثیر بگذارد. درنهایت در صورتیکه به نتیجه نرسیدید با کارشناسان شرکت ایران پاناسونیک تماس بگیرید ایران پاناسونیک
بازگشت به لیست سوالات ...

کلیه حقوق این مجموعه متعلق به وب سایت ایران پاناسونیک می باشد.
طراحی وب، سئو و پشتیبانی: توسعه فناوری اطلاعات جهان افزار نوین