تاریخ امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳  
منوی اصلی
آمار سایت
بازدید امروز: 1147
بازدید دیروز: 2013
بازدید هفته: 13727
بازدید ماه: 13727
بازدید کل: 5967850
تاریخ انتشار خبر: دوشنبه ۲۳ تیر ۱۳۹۳ --- ۱۷:۲۵ تعداد مشاهده: 854 بار
دسته خبر:
فناوری خورشیدی پاناسونیک در هند عنوان خبر:
فناوری خورشیدی پاناسونیک در هند خلاصه خبر:

فناوری خورشیدی پاناسونیک در هند

در ميان نگراني هاي مختلف جهان امروز، تقاضاي رو به رشد انرژي نيز يکي از موضوعات مهم محسوب مي شود. افزايش وابستگي به انرژي موجب شده است عرضه انرژي به مراتب کمتر ازتقاضاي واقعي آن باشد.
به احتمال زياد تقاضاي انرژي در کشور هند در سال 2030 تا پنج برابر افزايش خواهد يافت که بدين ترتيب پيش بيني مي شود اين کشور در آينده با کمبود شديد برق مواجه شود. با اين حال،کشور هند يکي از بزرگترين پتانسيل ها براي استفاده موثر از انرژي هاي تجديد پذير بوده و انتظار مي رود انرژي خورشيدي نقش مهمي در پرداختن به نياز هاي انرژي هند را ايفا کند.
پاناسونيک با همکاري شش سازمان غير دولتي (NGO) برجسته نظير سازمان بهداشت جهاني، سازمان برنامه بين المللي هند، سازمان چشم انداز جهاني هند و... در سال گذشته 5000 و به تازگي (هجدهم مارس) 4000 فانوس خورشيدي را به جامعه هند اهدا نمود.
با اضافه شدن 4000 فانوس خورشيدي ديگر، منبع نور و انرژي دو برابر شده و در جهت ارائه خدمات پزشکي در شب به منظور ترويج کمپين هاي مراقبتهاي بهداشتي براي خانواده هاي فقير و کم درآمد هند و کلاس هاي درس براي کودکان با هدف ترويج زندگي بهتر و استقلال اقتصادي مردم ساکن در مناطق فاقد برق به کار مي رود.

 

ايران پاناسونيک



کلمات کلیدی:
کلیه حقوق این مجموعه متعلق به وب سایت ایران پاناسونیک می باشد.
طراحی وب، سئو و پشتیبانی: توسعه فناوری اطلاعات جهان افزار نوین