تاریخ امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳  
منوی اصلی
آمار سایت
بازدید امروز: 1361
بازدید دیروز: 2013
بازدید هفته: 13941
بازدید ماه: 13941
بازدید کل: 5968064
تاریخ انتشار خبر: دوشنبه ۲۳ تیر ۱۳۹۳ --- ۱۷:۲۴ تعداد مشاهده: 890 بار
دسته خبر:
همکاری تویوتا و پاناسونیک برای لینک لوازم خانگی و خودرو عنوان خبر:
همکاری تویوتا و پاناسونیک برای لینک لوازم خانگی و خودرو خلاصه خبر:

همکاری تویوتا و پاناسونیک برای لینک لوازم خانگی و خودرو

.شرکت پاناسونيک و تويوتا موتور به طور مشترک در حال توسعه سرويسي هستند تا بتوانند خودرو را به لوازم خانگي از طريق تکنولوژي ابر، لينک دهند. اين سرويس هاي جديد به زودي در نيمه دوم سال جاري راه اندازي خواهند شد.

بخشي از کارهاي در حال اجرا، در جهت هوشمند کردن، پويايي و راهي براي افزايش جايگاه خودرو در زندگي روزمره است. شرکت تويوتا با مرکز هوشمند مبتني بر تکنولوژي ابر خود، قدرت نفوذي براي پيوند مردم، اتومبيل ها و لوازم خانگي محسوب مي شود. اين سرويس راحتي و آسايش را به زندگي روزمره رانندگان اتومبيل هاي تويوتا در سراسر جهان مي افزايد.
پاناسونيک نيز يکي از پيشگامان در ارائه دستگاه هاي خانگي هوشمند مانند تلويزيون، تجهيزات ويدئويي و سيستم هاي تهويه هوا به منظور ايجاد "زندگي بهتر،دنياي بهتر" براي مشتريان است. اين شرکت در حال کار براي توسعه خانه هاي هوشمند جديد سازگار با محيط زيست که براي حمايت از شيوه زندگي بهتر به شبکه متصل مي شوند مي باشد.
در ژوئن گذشته دو شرکت جهت توسعه همکاري هاي خود براي نسل بعدي سيستم هاي تله ماتيس که اتومبيل ها را به لوازم خانگي لينک مي نمايد توافق کردند. از آن زمان دو شرکت واسطي را براي اتصال به سرويس هاي ابر مربوط خود گسترش داده اند. آنها همچنين زمينه را براي خدمات جديد از جمله توسعه برنامه هاي کاربردي براي بهره برداري در داخل اتومبيل و چک کردن وضعيت لوازم خانگي ايجاد کرده اند. به عنوان مثال به کمک يک برنامه که از ديتاي GPS خودرو استفاده مي کند به کاربر يادآوري مي شود تا سيستم تهويه را قبل از خروج از منزل خاموش کرده و يا راننده را قادر مي سازد از راه دور و در داخل خودرو قبل از ورود به منزل آن را روشن نمايد.
اين سرويس جديد در نمايشگاه 2014 ارتباطات هوشمند ژاپن که از 18 تا 20 ژوئن در توکيو برپا مي شود در غرفه شرکت تويوتا موتور به نمايش گذاشته خواهد شد.

 

 ايران پاناسونيک



کلمات کلیدی:
کلیه حقوق این مجموعه متعلق به وب سایت ایران پاناسونیک می باشد.
طراحی وب، سئو و پشتیبانی: توسعه فناوری اطلاعات جهان افزار نوین