تاریخ امروز: سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳  
منوی اصلی
آمار سایت
بازدید امروز: 883
بازدید دیروز: 1183
بازدید هفته: 4714
بازدید ماه: 18783
بازدید کل: 5972906
تاریخ انتشار خبر: دوشنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۳ --- ۱۶:۱۷ تعداد مشاهده: 27 بار
دسته خبر:
بهبود کارایی و کیفیت تولید ویدیو پاناسونیک برای وبینارها و سایر رویدادهای زنده عنوان خبر:
بهبود کارایی و کیفیت تولید ویدیو پاناسونیک برای وبینارها و سایر رویدادهای زنده خلاصه خبر:
نسخه 2.00 سیستم عامل سرگرمی و ارتباطات پاناسونیک و کنترل پنل نرم افزار با ویژگی های میدان گرا پیشرفته منتشر شد

عملکرد نوار رنگ متحرک راه اندازی سیستم تولید ویدئو را در رویدادهای زنده ساده می کند
پاناسونیک عرضه بهبودهای هیجان انگیزی را در کلید زنده فشرده AV-HSW10 برای بهبود کارایی و کیفیت تولید ویدیو برای وبینارها و سایر رویدادهای زنده اعلام کرد. به‌روزرسانی‌ها شامل نسخه 2.00 سخت‌افزار برای راه‌اندازی ساده و کنترل پنل نرم‌افزار رایگان AV-SF10 برای عملکرد کارآمد یک نفره و عملکرد از راه دور است.

بهبود کارایی و کیفیت تولید ویدیو پاناسونیک برای وبینارها و سایر رویدادهای زنده

نسخه 2.00 سیستم عامل سرگرمی و ارتباطات پاناسونیک و کنترل پنل نرم افزار با ویژگی های میدان گرا پیشرفته منتشر شد

عملکرد نوار رنگ متحرک راه اندازی سیستم تولید ویدئو را در رویدادهای زنده ساده می کند

پاناسونیک عرضه بهبودهای هیجان انگیزی را در کلید زنده فشرده AV-HSW10 برای بهبود کارایی و کیفیت تولید ویدیو برای وبینارها و سایر رویدادهای زنده اعلام کرد. به‌روزرسانی‌ها شامل نسخه 2.00 سخت‌افزار برای راه‌اندازی ساده و کنترل پنل نرم‌افزار رایگان AV-SF10 برای عملکرد کارآمد یک نفره و عملکرد از راه دور است.
به‌روزرسانی‌ها محیط‌های تولید ویدیوی بدون درز متصل به دوربین‌های PTZ پاناسونیک، از جمله پشتیبانی از استانداردهای مختلف انتقال IP را که برای نیازهای تولید ویدیوی امروزی طراحی شده‌اند، بیشتر خواهد کرد. همچنین، ادغام با RP Link و کنترل آمار از طریق اتصالات IP، ارتباط آنلاین با کیفیت بالا را تسهیل می کند.
به دنبال AV-UHS500 پیشرفته، AV-HSW10 به روز شده نوار رنگ متحرک ایجاد می کند تا زمان راه اندازی را در رویدادهای زنده، به ویژه آنهایی که دیوارهای LED و نمایشگر بزرگ دارند، تسریع بخشد. نوارهای رنگی موجود در حالت متحرک و حالت ثابت، بررسی نقاط از دست رفته در LED ها، نمایشگرها و غیره و خروجی ویدیو برای اتصالات IP را امکان پذیر می کند و نیاز به تولید کننده سیگنال آزمایشی خارجی را از بین می برد.
کنترل پنل نرم افزاری جدید به شما امکان می دهد عملکردهای سوئیچر را به راحتی از رایانه یا رایانه لوحی (ویندوز 10/11 یا acOS Monterey/ Ventura/Sonoma) کنترل کنید. تنظیمات دقیق و تأیید منابع ورودی/خروجی، که به طور معمول با دکمه ها و دستگیره ها انجام می شود، به راحتی با صفحه کلید رایانه شخصی یا صفحه نمایش لمسی قابل اجرا است. عملکردهای انحصاری یک کنترل پنل نرم افزاری، مانند توالی حافظه عکس، نوشتن/تعویض مستقیم حافظه ثابت و غیره، برای آماده سازی کارآمدتر قبل از عکسبرداری و بازبینی در هنگام عکسبرداری امکان پذیر خواهد بود. رابط کاربری گرافیکی صفحه کنترل و چند صفحه را، شبیه به سوئیچرهای بزرگ محبوب پاناسونیک و AV-UHS500 پیشرفته، برای جابجایی آسان بین ورودی/خروجی های ویدئویی ادغام می کند. رابط کاربری گرافیکی بصری را می توان به راحتی توسط یک شخص، از جمله اپراتورهایی با حداقل تجربه استفاده کرد.
 
سوئیچر زنده فشرده جدید AV-HSW10 پایداری پخش کننده های پخش و سخت افزار حرفه ای پاناسونیک را با مقیاس پذیری یک راه حل نرم افزاری ترکیب می کند. در آینده، پاناسونیک به حمایت از تکامل تولید ویدیوی پیشرفته و افزایش قابلیت‌های پخش زنده ویدیویی برای برنامه‌های مختلف از جمله رویدادها، کسب‌وکار و آموزش، و ارائه اکوسیستمی با دوربین‌های PTZ و گردش کار ساده‌ای که ارزش تولید را افزایش می‌دهد، ادامه خواهد داد.

اطلاعات بیشتر:
https://news.panasonic.com/global/press/en240408-6


ایران پاناسونیک


کلمات کلیدی: میکسر کنفرانس پاناسونیک مدلAV UHS500-دوربین‌های PTZ پاناسونیک-سوئیچر فشرده پاناسونیک AV HSW10-سیستم کنفرانس پاناسونیک-تلفن کنفرانس پاناسونیک-دوربین کنفرانس پاناسونیک-میکروفن کنفرانس پاناسونیک-ماتریکس کنفرانس پاناسونیک AV HS410-کنترل کننده دوربین AW HEA10K-تعمیرانواع تلفن کنفرانس پاناسونیک-تعمیرتخصصی انواع دوربین کنفرانس پاناسونیک-تعمیر میکروفن سیستم کنفرانس پاناسونیک-نصب و تعمیر دوربین مداربسته پاناسونیک-PANASONIC KX NT700
کلیه حقوق این مجموعه متعلق به وب سایت ایران پاناسونیک می باشد.
طراحی وب، سئو و پشتیبانی: توسعه فناوری اطلاعات جهان افزار نوین