تاریخ امروز: چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳  
منوی اصلی
آمار سایت
بازدید امروز: 9
بازدید دیروز: 1308
بازدید هفته: 5148
بازدید ماه: 19217
بازدید کل: 5973340
تاریخ انتشار خبر: دوشنبه ۲۰ فروردین ۱۴۰۳ --- ۱۵:۰۸ تعداد مشاهده: 25 بار
دسته خبر:
فناوریJETSTREAMخنک کننده قدرتمند در اسپیلت پاناسونیک عنوان خبر:
فناوریJETSTREAMخنک کننده قدرتمند در اسپیلت پاناسونیک خلاصه خبر:
فناوریJETSTREAM خنک کننده قدرتمند در اسپیلت پاناسونیک
کمپین بازاریابی جدید برای برجسته کردن کارایی بهینه تهویه مطبوع پاناسونیک در ارائه زندگی راحت در طول گرم ترین ماه ها. پاناسونیک امروز کمپین «تسخیر تابستان» خود را در امارات راه‌اندازی کرد تا به مصرف‌کنندگان یادآوری کند که خنک نگه‌داشتن خانه‌تان در گرمای سوزان تابستان با طیف وسیعی از تهویه‌های مطبوع این برند در کلاس پیشرو است. این کمپین، سازنده ژاپنی را در خط مقدم نوآوری AC قرار می دهد، به ویژه فناوری JETSREAM تهویه مطبوع را برای خنک کننده قدرتمند و بازده انرژی بالا برجسته می کند.

فناوریJETSTREAMخنک کننده قدرتمند در اسپیلت پاناسونیک

فناوریJETSTREAM خنک کننده قدرتمند در اسپیلت پاناسونیک

کمپین «تسخیر تابستان» برای تأیید مجدد موقعیت پاناسونیک به عنوان رهبر در فناوری AC

کمپین بازاریابی جدید برای برجسته کردن کارایی بهینه تهویه مطبوع پاناسونیک در ارائه زندگی راحت در طول گرم ترین ماه ها. پاناسونیک امروز کمپین «تسخیر تابستان» خود را در امارات راه‌اندازی کرد تا به مصرف‌کنندگان یادآوری کند که خنک نگه‌داشتن خانه‌تان در گرمای سوزان تابستان با طیف وسیعی از تهویه‌های مطبوع این برند در کلاس پیشرو است. این کمپین، سازنده ژاپنی را در خط مقدم نوآوری AC قرار می دهد، به ویژه فناوری JETSREAM تهویه مطبوع را برای خنک کننده قدرتمند و بازده انرژی بالا برجسته می کند.
 
کمپین «تسخیر تابستان» همچنین بر تلاش‌های مستمر پاناسونیک برای کمک به بهبود ارزش برای مشتریان با ارائه محصولات و راه‌حل‌هایی که راحتی را افزایش می‌دهد و سبک زندگی را به سمت بهتر تغییر می‌دهد، تأکید می‌کند.

دیپاک کریشنان، معاون مدیر کل - PMMAF گفت: «در امارات متحده عربی و برای بقیه خاورمیانه نیز، گرمای شدید در طول تابستان به بخشی از زندگی روزمره تبدیل می‌شود. در اوج فصل، ناراحتی در واقع چیزی بیش از دمای غیرقابل تحمل بالا است. افزایش رطوبت نیز چیزی است که نباید به آن اهمیت داد زیرا فقط سطح ناراحتی را که همه ما تجربه می کنیم افزایش می دهد. با توجه به فصل طولانی و گرم در پیش رو، ما می خواهیم به همه پیامی ارسال کنیم که مهم است که با تهیه یک کولر گازی پاناسونیک برای غلبه بر گرما آماده باشید. مشتریان این اطمینان را دارند که با ویژگی‌های پیشرفته AC ما، مطمئناً می‌توانند از راحتی خنک و آرامش‌بخش عالی در هر زمانی از روز در طول تابستان لذت ببرند.»

از زمان معرفی اولین سیستم تهویه مطبوع پنجره ای خود در سال 1958، تهویه مطبوع پاناسونیک برای ارائه کیفیت و قابلیت اطمینان بی نظیر شهرت جهانی پیدا کرده است. تهویه مطبوع این برند که در ژاپن و سایر بازارهای مهم در سراسر جهان پرفروش‌ترین هستند، با مجموعه‌ای از مشخصات و ویژگی‌های پیشرو در کلاس طراحی شده‌اند که راحتی، کارایی انرژی و سهولت استفاده را ارائه می‌دهند.
 
یکی از جدیدترین نوآوری های پاناسونیک AC، JETSTREAM است که برای ارائه خنک کننده قدرتمند بی نظیر به اتاق طراحی شده است. JETSTREAM به حداکثر طول جریان هوا 25 متر دست می یابد. این جریان هوای طولانی مدت فضای راحت و دمای اتاق بهینه را در هر کجای اتاق برای کاربران فراهم می کند. فن جریان متقاطع AC ها جریان هوای قدرتمندی را از مقدار کمی انرژی تولید می کند و در نتیجه عملکرد استثنایی صرفه جویی در انرژی را تضمین می کند.
 
علاوه بر فناوری JETSTREAM، تهویه مطبوع پاناسونیک با سطحی از دوام طراحی شده است که عملکرد بالایی را حتی در شرایط سخت مناطقی مانند خاورمیانه ارائه می دهد. مشخصات سخت به آنها اجازه می دهد تا دمای عملیاتی تا 55 درجه سانتیگراد را تحمل کنند و از ورود ماسه و گرد و غبار جلوگیری کنند.
 
جدای از ویژگی‌های فوق، واحدها حتی گزینه‌های نصب انعطاف‌پذیر را برای بلوک‌های آپارتمانی بلندتر با بهترین قابلیت‌های طول لوله‌کشی صنعتی 30 متر کل و 20 متر عمودی امکان پذیر می‌سازند.
 
دیپاک افزود:"تحقیق و توسعه ما بر رسیدگی به نیازهای مشتریان متمرکز است و به همین دلیل است که ما همیشه در تلاش هستیم تا آرزوهای رو به رشد آنها را برآورده کنیم و سطح جدیدی از راحتی را ارائه دهیم. کیفیت هسته اصلی تمام تولیدات ما است و ما اطمینان می دهیم که تهویه مطبوع پاناسونیک با تمام استانداردها و مقررات صنعتی مورد نیاز مطابقت دارد. سایر ویژگی‌های منحصربه‌فرد، مانند فناوری پیشگام Nanoe، فناوری حسگر ECONAVI برای صرفه‌جویی در انرژی هوشمند و پره‌های کندانسور با روکش آبی برای افزایش دوام AC - همه این پیشرفت‌ها به منظور مطابقت با شهرت ما برای ساخت ژاپنی با کیفیت بالا ایجاد شده‌اند."

اطلاعات بیشتر:
https://www.panasonic.com/mea/en/corporate/news/articles/conquer-summer-campaign-to-reaffirm-panasonics-position-as-leader-in-ac-technology.html


ایران پاناسونیک


 



کلمات کلیدی: فناوریJETSTREAM پاناسونیک-تعمیرتخصصی کولرگازی پاناسونیک-فروش و نصب اسپیلت پاناسونیک-اسپیلت پاناسونیکCS PC12MKF-اسپیلت پاناسونیک CS K24PKF-تعمیرات تخصصی کندانسور اسپیلت پاناسونیک-تعمیرات کمپرسور کولرگازی پاناسونیک-تعمیر خازن اسپیلت پاناسونیک-اسپیلت سرمایشی پاناسونیک-اسپیلت سرمایشی گرمایشی پاناسونیک-کولرگازی خنک کننده پاناسونیک-کولرگازی گرم کننده و خنک کننده پاناسونیک-فروش نصب تعمیر محصولات پاناسونیک-لوازم خانگی پاناسونیک
کلیه حقوق این مجموعه متعلق به وب سایت ایران پاناسونیک می باشد.
طراحی وب، سئو و پشتیبانی: توسعه فناوری اطلاعات جهان افزار نوین