تاریخ امروز: جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳  
منوی اصلی
آمار سایت
بازدید امروز: 185
بازدید دیروز: 3473
بازدید هفته: 10109
بازدید ماه: 24178
بازدید کل: 5978301
تاریخ انتشار خبر: شنبه ۱۶ دی ۱۴۰۲ --- ۲۲:۰۵ تعداد مشاهده: 94 بار
دسته خبر:
شرکت پاناسونیک و چشم‌انداز انرژی‌های تجدیدپذیر عنوان خبر:
شرکت پاناسونیک و چشم‌انداز انرژی‌های تجدیدپذیر خلاصه خبر:

شرکت پاناسونیک و چشم‌انداز انرژی‌های تجدیدپذیر

شرکت پاناسونیک هولدینگ راه حل های نوآورانه را در COP28 به نمایش می گذارد و راه را برای آینده ای پایدار هموار می کند

شرکت پاناسونیک هولدینگ (PHD)، که شرکت مادر پاناسونیک بازاریابی خاورمیانه و آفریقا FZE، رهبر جهانی در فناوری پیشرفته و راه حل های پایدار است، مشارکت خود را در بیست و هشتمین کنفرانس طرفین (COP28) اعلام کرد. در دبی در سایت اکسپو 2020 از 30 نوامبر تا 12 دسامبر 2023 برگزار شد. PHD در راستای تعهد خود به پرداختن به بحران آب و هوا و پرورش جهانی سبزتر، طیف وسیعی از فناوری‌های پیشگامانه را در غرفه ژاپن به نمایش گذاشت که قرار است چشم‌انداز انرژی‌های تجدیدپذیر را متحول کنند.
این رویداد همچنین یک بحث میزگردی را برگزار کرد که در آن مدیر عامل گروه، یوکی کوسومی و مدیر اجرایی مسئول کیفیت و محیط زیست و CS شرکت عالی عملیاتی پاناسونیک، آموزشی ویبولیتین هیروتوشی اوهارا، تعهد برند به آینده ای سبز و پایدار را برجسته کردند.
 
یوکی کوسومی، مدیر عامل گروه، در سخنرانی در پنل "فناوری برای انتقال" تاکید کرد که ژاپن، هند و امارات به ترتیب ریاست G-7، ریاست G-20 و ریاست COP28 را در اختیار دارند تا پیامی را در مورد اهمیت عدم وجود آن برسانند. تنها بهبود جاه طلبی بلکه توسعه و انتشار فناوری های پیشرفته برای رسیدن به صفر خالص است.
 
وی بر ضرورت ایجاد محیطی برای ارزیابی صحیح فناوری و شکل‌گیری قوانین جدیدی مانند انتشارات اجتناب‌شده برای اجرای نوآوری تاکید کرد. برای ایجاد قواعد بین‌المللی، بحث‌های مربوط به ذینفعان مختلف مانند دولت‌ها، شرکت‌های خصوصی و سازمان‌های بین‌المللی بسیار مهم است.
 
هیروتوشی اوهارا، مدیر اجرایی، با پیوستن به جلسه "ارزیابی مناسب آلاینده های اجتناب شده به سمت صفر خالص" در مورد به دست آوردن یک درک مشترک در مورد ارزش شناسایی انتشارات اجتناب شده تحت ریاست جمهوری ژاپن و چالش‌های اجرای آتی به دنبال دستورالعمل‌های مربوط به میزان مشارکت کاهشی که توسط شورای تجارت جهانی برای توسعه پایدار منتشر شده است.
 
وی در مورد نیاز به دستیابی به درک بین المللی از انتشارات اجتناب شده در جامعه صفر خالص صحبت کرد، لازم است افشای سهم کاهش نه تنها در زمینه پیشرفته برق و الکترونیک بلکه در سایر صنایع نیز منتشر شود و روش های محاسبه استاندارد در داخل کشور استاندارد شود. همان صنعت به گونه ای که می توان از آنها به عنوان یکی از معیارهای ارزیابی شرکت در موسسات مالی استفاده کرد.
 
شرکت پاناسونیک هلدینگ در COP28:
PHD از آخرین پیشرفت های خود در انرژی پاک رونمایی کرد و با تمرکز بر چهار حوزه کلیدی:

1. فناوری سلول های خورشیدی پروسکایت: سلول های خورشیدی ابتکاری پروسکایت نشان دهنده یک پیشرفت قابل توجه در فناوری انرژی خورشیدی است. این پانل‌ها دارای راندمان بالاتر و هزینه‌های تولید پایین‌تر هستند و انرژی پاک را برای طیف وسیع‌تری از مصرف‌کنندگان قابل دسترس‌تر می‌کنند. پاناسونیک با استفاده از نیروی خورشید گامی مهم در جهت کاهش انتشار کربن و ساختن آینده ای پایدار برمی دارد.
2. دستگاه تولید هیدروژن سبز: دستگاه تولید هیدروژن سبز از منابع انرژی تجدید پذیر برای تولید موثر هیدروژن سبز استفاده می کند. این فناوری با تولید هیدروژن با حداقل اثرات زیست محیطی، از انتقال به انرژی پاک حمایت می کند و انتشار گازهای گلخانه ای را کاهش می دهد. این یک جزء حیاتی در سفر به سمت اقتصاد هیدروژنی است.
3. ژنراتور پیل سوختی هیدروژن خالص: به عنوان یک پیشگام در فناوری پیل سوختی، یک ژنراتور سلول سوختی هیدروژن خالص را معرفی کرد که برق تمیز و قابل اعتماد تولید می کند. این ژنراتور برای کاربردهای مختلف از مصارف مسکونی گرفته تا صنعتی طراحی شده است و نقش کلیدی در کاهش وابستگی به سوخت های فسیلی و کاهش بحران آب و هوا خواهد داشت.
4- سیستم مدیریت انرژی (DERMS): سیستم مدیریت منابع انرژی توزیع شده (DERMS) یک راه حل جامع برای بهینه سازی و مدیریت منابع انرژی توزیع شده است. با ادغام کارآمد منابع انرژی تجدید پذیر ، ذخیره انرژی و شبکه های هوشمند ، DERMS مصرف کنندگان این امکان را می دهد تا ردپای کربن خود را کاهش داده و انتخاب انرژی آگاهانه محیط زیست را انجام دهند.
 
Hiroyuki Shibutani - مدیر عامل ، بازاریابی پاناسونیک خاورمیانه و آفریقا با چشم انداز ما برای آینده ای پایدار ، اظهار داشت: "گروه پاناسونیک کاملاً متعهد به دیدگاه محیطی طولانی مدت خود ، تأثیر سبز پاناسونیک است ، که باعث می شود ما از نوآوری پایدار محیط زیست و کاهش انتشار CO2 استفاده کنیم. در COP28 ، ویترین آخرین فن آوری های ما نه تنها نوید راه حل های برجسته را می دهد بلکه هماهنگ می شود."
 
در راستای تعهد خود به محیط زیست ، Panasonic AI Econavi را توسعه داده است ، که با سازگاری با الگوهای استفاده و استفاده از موتورهای کنترل شده با اینورتر ، زباله های انرژی را کاهش می دهد. این فناوری همچنین لباس ها و شرایط را ارزیابی می کند تا مصرف آب را بدون به خطر انداختن عملکرد شستشو به حداقل برساند. استفاده از ماشین لباسشویی به تنهایی باعث صرفه جویی در مصرف آب می شود.
هدر رفتن مواد غذایی را می‌توان با فناوری‌هایی در یخچال‌هایی مانند Nutri Tafreez که غذا را برای مدت طولانی‌تری تازه و مغذی نگه می‌دارد و همچنین لوازم آشپزخانه پیشرفته مانند آبمیوه‌گیری‌ها با حداکثر قابلیت آب‌گیری را به حداقل رساند.
 
پاناسونیک همچنین جدیدترین سیستم مراقبت شخصی مدولار خود "Multishape" را معرفی کرده است که به افراد امکان می دهد حداقل خرید کنند و فقط آنچه را که نیاز دارند خریداری کنند.
 
با پیش‌بینی یک جامعه کربن‌زدایی، راه‌حل‌هایی مانند RE100 - یک سیستم تولید برق داخلی و مبرد R32 - یک راه‌حل عملکرد خنک‌کننده بهینه با پتانسیل کمتر گرمایش جهانی (GWP) و پتانسیل تخریب لایه ازن صفر. معرفی می شوند. در حالی که کاهش ضایعات با بازیافت به عنوان بخشی از فرآیند تولید از طریق کارخانه های بازیافت در سطح جهانی مانند مرکز فناوری پاناسونیک اکو کنترل می شود.
 
هدف این برند کاهش اثرات زیست‌محیطی و حمایت از گذار جهانی به سمت پایداری و توانمندسازی افراد و کسب‌وکارها برای برداشتن گام‌های معنادار به سمت جهانی پاک‌تر و پایدارتر است.
 
مشارکت PHD در COP28 نشان‌دهنده تعهد آن به تقویت نوآوری پایدار و پرداختن به چالش‌های زیست‌محیطی فوری است که جهان امروز با آن مواجه است. گروه پاناسونیک از طریق آخرین پیشرفت‌های خود در انرژی پاک و تعهد به چشم‌انداز بلندمدت زیست‌محیطی Panasonic GREEN IMPACT، آماده است نقشی حیاتی در شکل‌دهی آینده‌ای پایدارتر و مسئولانه‌تر از نظر زیست‌محیطی ایفا کند.

ایران پاناسونیک


کلمات کلیدی: پاناسونیک و انرژیهای تجدیدپذیر-پنل خورشیدی پاناسونیک-دوربین عکاسی پاناسونیک-تعمیرتخصصی دوربین عکاسی و فیلمبرداری پاناسونیک-لوازم جانبی جاروبرقی پاناسونیک-تعمیرتخصصی جاروبرقی پاناسونیک-ویدئوپروژکتورپاناسونیک-نصب و تعمیر تخصصی ویدئوپروژکتورپاناسونیک
کلیه حقوق این مجموعه متعلق به وب سایت ایران پاناسونیک می باشد.
طراحی وب، سئو و پشتیبانی: توسعه فناوری اطلاعات جهان افزار نوین