تاریخ امروز: جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳  
منوی اصلی
آمار سایت
بازدید امروز: 7
بازدید دیروز: 3473
بازدید هفته: 9931
بازدید ماه: 24000
بازدید کل: 5978123
تاریخ انتشار خبر: چهارشنبه ۱۳ دی ۱۴۰۲ --- ۲۰:۳۹ تعداد مشاهده: 74 بار
دسته خبر:
کافه تکنیک کیوتو: موسیقی برای همه را دوباره کشف کنید عنوان خبر:
کافه تکنیک کیوتو: موسیقی برای همه را دوباره کشف کنید خلاصه خبر:

کافه تکنیک کیوتو: موسیقی برای همه را دوباره کشف کنید

کافه تکنیک کیوتو: موسیقی برای همه را دوباره کشف کنید

موسیقی بی مرز و بی زمان است و قلب مردم را در فرهنگ ها و نسل ها لمس می کند. پیشرفت‌های فناوری صوتی راه‌های جدیدی را برای لذت بردن از موسیقی برای مردم باز کرده است و تعداد فزاینده‌ای از مردم، به‌ویژه نسل‌های جوان‌تر، به دنبال تجربه‌های صوتی متناسب با سبک زندگی متنوع خود هستند. انتظار می‌رود که بازار پخش موسیقی مبتنی بر اشتراک، جایی که مردم آهنگ‌های مورد علاقه‌شان را به‌موقع دانلود و گوش می‌دهند، در سال 2023 درآمدی معادل 25.84 میلیارد دلار در سرتاسر جهان داشته باشد. در همان زمان، اعضای Gen Z در حال خرید رکوردهای آنالوگ قدیمی با نرخ تاریخی هستند. . طبق گزارش انجمن صنعت ضبط آمریکا (RIAA)، فروش رکوردهای آنالوگ در ایالات متحده در سال 2022 به 41 میلیون نسخه رسید که برای اولین بار از سال 1987 از سی دی ها بیشتر شد.
 
برای تامین علایق این نسل نوظهور از دوستداران موسیقی که آزادانه بین قلمرو دیجیتال و آنالوگ به دنبال تجربه‌های صوتی جدید حرکت می‌کنند، Technics، برند صوتی امضا شده در شرکت پاناسونیک، در تاریخ 6 دسامبر "Technics café KYOTO" را افتتاح کرد. این مقاله پیشینه، مفهوم و جذابیت کافه Technics KYOTO را معرفی می کند.

ادغام آنالوگ و دیجیتال: پیگیری بی وقفه Technics برای تجربه های موسیقی نهایی
میچیکو اوگاوا، پیانیست مشهور جاز و مدیر بخش ارتقای برند تکنیک، شرکت پاناسونیک، گفت: «ارائه نهایت تجربه موسیقی احساسی برای همه - این پیام تکنیک از زمانی که پاناسونیک برند را در سال 2014 احیا کرد، بوده است. طی دهه‌ها، Technics فن‌آوری‌های منحصربه‌فرد خود را با ادغام فناوری آنالوگ سنتی خود با فناوری دیجیتال پیشرفته تکامل داده است.
Technics بدون به خطر انداختن صدا، فناوری یا طراحی به دنبال کمال جهانی است و این برند تعدادی از محصولات با امضا را توسعه داده است که شامل پخش‌کننده‌های موسیقی، تقویت‌کننده‌ها و بلندگوها و همچنین سیستم‌های استریو یکپارچه و هدفون برای بازارهای جهانی است. در حال حاضر، این برند در مجموع 26 محصول را با تمرکز ویژه بر محصولات "صوتی پیشرفته" و "دی جی گرامافون" ارائه می دهد تا تجربه های صوتی جدیدی را برای دوستداران موسیقی در سراسر جهان ایجاد کند.
از لحاظ تاریخی، ما عمدتاً «شنوایی دوست‌هایی» را هدف قرار داده‌ایم که روی صدای با کیفیت بالا تمرکز می‌کنند. با این حال، امروز ما به دنبال این هستیم که فرصت‌هایی را برای «افراد با حساسیت فرهنگی بالا» فراهم کنیم تا صدای پیشرفته ما را امتحان کنند.» افرادی که حساسیت فرهنگی بالایی دارند از موسیقی به عنوان یک «تجربه فرهنگی کامل» لذت می برند که نه تنها بر صدا، بلکه در محیط شنیداری و نوع هنرمند نیز تأثیر می گذارد.»
 
از سال 2014 تا 2022، Technics اتاق‌های سمعی و بصری را در مراکز پاناسونیک در توکیو و اوزاکا اداره می‌کرد که به هر کسی اجازه می‌داد از تجربه موسیقی با کیفیت بالای این برند استفاده کند. حدود 100 هزار نفر در مدت مشابه از این اتاق‌ها بازدید کردند، اما در سال 2022، شرکت Technics آنها را به نفع تمرکز بر ایجاد یک مفهوم کاملاً جدید که از محدوده‌های یک «اتاق صوتی و تصویری» فراتر می‌رود، بازنشسته کرد. در حالی که اتاق‌های سمعی و بصری عمدتاً به‌عنوان فضای بسته طراحی می‌شوند که در آن بازدیدکنندگان منحصراً روی صدا تمرکز می‌کنند، کافه تکنیک KYOTO یک «فضای باز» کاملاً جدید است که نه اتاق سمعی و بصری است و نه یک نمایشگاه.

تسلیم شدن به صدای باکیفیت در فضای باز کافه
فضای ورودی مطبوع و روشن کافه Technics KYOTO دارای طراحی فضایی است که بیانگر جهان بینی این برند است. فراتر از یک اتاق سنتی سمعی و بصری، کافه به عنوان مکانی طراحی شده است که مردم می توانند در آن استراحت کنند و خود را تسلیم صدای باکیفیت موسیقی کنند و در عین حال طعم قهوه ها و تنقلات ویژه را میل کنند.
یوسوکه سکی، یک معمار، گفت: "هنگام طراحی کافه، ما ایده "زیبایی شناسی کاهشی" را در دل گرفتیم، به این معنی که ما به دنبال ایجاد فضای بسیار ساده ای بودیم که با صدا تداخل نداشته باشد و همچنان بر بازدیدکنندگان تاثیر بگذارد." طراحي كه طراحي داخلي را بر عهده داشت و از طرفداران صفحات گراماتي Technics نيز هست.
 
این فضا مجهز به پخش‌کننده‌های صوتی بالاترین کلاس Technics (کلاس مرجع) است. اوگاوا گفت: برای اینکه مردم حس تسلیم شدن در برابر صدای موسیقی را درک کنند، تیم فناوری Technics دانش و تخصص خود را در تنظیم آکوستیک و شبیه‌سازی‌های دقیق انجام دادند و ارزش صوتی جدیدی برای فضاهای عمومی ایجاد کردند.
 
همیشه در لیست‌های پخش که توسط حرفه‌ای‌های سطح جهانی انتخاب شده‌اند
در کافه، لیست‌های پخش اصلی همیشه روشن هستند و با صدای باکیفیت پخش می‌شوند. هر لیست پخش توسط تهیه کنندگان مشهور، نوازندگان، خواننده/دی جی ها، و شخصیت های پخش به صورت دستی انتخاب شده و هر دو ماه یکبار تمدید می شود. پیتر باراکان، یکی از شخصیت‌های پخش که در لیست پخش مشارکت دارد، گفت: «در این کافه، مردم می‌توانند عادت کنند که موسیقی خوب با صدای خوب گوش کنند. در آینده، اجراهای زنده صوتی و زندگی شبانه آخر هفته با اجرای دی جی نیز به طور منظم برنامه ریزی شده است.

لذت بردن از موسیقی با قهوه، و شیرینی دستی کیوتو
کافه تکنیک KYOTO را می توان در طبقه اول دفتر Panasonic Design Kyoto واقع در قلب کیوتو یافت. همراه با موسیقی، بازدیدکنندگان می‌توانند از قهوه و منوی اصلی کافه با نظارت شرکت Ogawa Coffee Kyoto لذت ببرند.
من به عنوان یکی از برترین مقاصد گردشگری در ژاپن، فکر می‌کنم کیوتو مکانی است که مردم می‌توانند دور هم جمع شوند و از مرزهای فرهنگ و نسل فراتر روند. ما واقعا امیدواریم که این کافه در کیوتو افراد مختلف را دور هم جمع کند و ایده های جدید، موسیقی و چیزی فراتر از موسیقی را پرورش دهد. این کافه امیدوار است ماهانه سه هزار بازدید کننده از سراسر جهان جذب کند.
 
کافه تکنیک KYOTO تعهد برند پاناسونیک برای تحقق رفاه همه جانبه مردم، جامعه و سیاره را به «ایجاد امروز و غنی‌سازی فردا» تجسم می‌دهد. مهم نیست که شما موسیقی را دوست دارید اما چیزی در مورد صدا نمی دانید یا فرصت گوش دادن به صدای پیشرفته را ندارید. ما فقط می خواهیم به همه این فرصت را بدهیم که موسیقی خوب نواخته شده توسط Technics را تجربه کنند. اوگاوا گفت: ما این کافه را برای همه نوع مردم باز کردیم تا آزادانه و راحت از موسیقی لذت ببرند.

ایران پاناسونیک
 



کلمات کلیدی: ادغام آنالوگ و دیجیتال پاناسونیک-برند صوتی Technicsپاناسونیک-سیستم صوتی حرفه ای پاناسونیک-تعمیرتخصصی سیستم صوتی پاناسونیک-سیستم صوتی پاناسونیک مدل SA MAX5000GS-سیستم صوتی پاناسونیک مدل SC CMAX5GS K-سیستم استریو پاناسونیک مدل SC HC412-فروش رادیو پاناسونیک-تعمیرتخصصی رادیو پاناسونیک-رادیو پاناسونیک مدل RX D550
کلیه حقوق این مجموعه متعلق به وب سایت ایران پاناسونیک می باشد.
طراحی وب، سئو و پشتیبانی: توسعه فناوری اطلاعات جهان افزار نوین