تاریخ امروز: پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳  
منوی اصلی
آمار سایت
بازدید امروز: 3221
بازدید دیروز: 1312
بازدید هفته: 9672
بازدید ماه: 23741
بازدید کل: 5977864
تاریخ انتشار خبر: دوشنبه ۱۱ دی ۱۴۰۲ --- ۲۱:۵۷ تعداد مشاهده: 82 بار
دسته خبر:
عینک های بیل و پاناسونیک، عینک های هوشمند برای افراد کم بینا عنوان خبر:
عینک های بیل و پاناسونیک، عینک های هوشمند برای افراد کم بینا خلاصه خبر:

عینک های بیل و پاناسونیک، عینک های هوشمند برای افراد کم بینا

عینک های بیل و پاناسونیک در نمایشگاه CES 2023 عینک های هوشمندی را برای افراد کم بینا به نمایش گذاشتند

لاس‌وگاس، NV – Biel Glasses و Panasonic برای اولین بار از عینک‌های هوشمندی رونمایی می‌کنند که از افراد کم بینا پشتیبانی می‌کند، که این دو شرکت با هم از سال 2021 برای توسعه آن همکاری می‌کنند.
 
Biel Glasses یک استارت‌آپ مستقر در بارسلون است که عینک‌های هوشمندی را برای حل مشکلات حرکتی افراد کم‌بینا توسعه می‌دهد و امکان افزایش شدید استقلال آنها را فراهم می‌کند. این شرکت توسط یک پزشک و یک مهندس تاسیس شد که می خواست راه حلی برای بیل، پسرشان که با دید ضعیف به دنیا آمده بود، پیدا کند. فناوری Biel Glasses از هوش مصنوعی و رباتیک برای درک صحنه و واقعیت ترکیبی برای تطبیق آن با دید باقی مانده بیماران استفاده می کند.
 
این محصول مشترک عینک‌های VR سبک وزن K HDR5.2 پاناسونیک را با فناوری عینک Biel برای دید کم ادغام می‌کند. مشکلات حرکتی ناشی از دید کم را حل می کند، که در هنگام از دست دادن بینایی محیطی شدیدتر است (معمولاً به عنوان بینایی تونلی شناخته می شود، اثر بیماری هایی مانند گلوکوم و رتینیت پیگمانتوزا، در میان علل دیگر)، به کاربران اجازه می دهد موانع و سایر خطرات را درک کنند. ، بنابراین آنها می توانند ایمن و مستقل در اطراف حرکت کنند.
 
ویژگی های اصلی محصول
1. حمایت از حرکت خودمختار
هوش مصنوعی و رباتیک برای تجزیه و تحلیل محتویات صحنه ضبط شده توسط دوربین ها و حسگرها در زمان واقعی، تشخیص خطرات حرکتی، مانند موانع، گام ها، سوراخ ها و غیره استفاده می شود سپس از واقعیت ترکیبی برای اطلاع رسانی به آنها استفاده می شود تا کاربر بتواند آنها را درک کند، با استفاده از نشانه های گرافیکی سازگار با دید باقی مانده کاربر.

2. پشتیبانی از دید با توجه به ویژگی های بصری
اپتومتریست ها عملکرد عینک هوشمند را با توجه به شرایط و نیازهای خاص هر بیمار تنظیم می کنند. به بینایی آنها با پردازش تصویر بهینه (زوم، سازگاری با نور، افزایش کنتراست و غیره) کمک می کند.

3. کاهش بار پوشیدن
با استفاده از پنل های نمایشگر μOLED و لنزهای پنکیک برای نمایش تصویر عینک های هوشمند، به اندازه جمع و جور، وزن سبک و مصرف انرژی کم دست یافته ایم. این کار باعث می شود که به راحتی حرکت کنید و بار پوشیدن را کاهش دهید.
 
عینک های بیل و پاناسونیک به پیشرفت توسعه فناوری لازم و تأیید بالینی برای تجاری سازی راه حل های پشتیبانی کم بینایی ادامه خواهند داد.
 
درباره عینک بیل
Biel Glasses، یک استارت‌آپ مستقر در بارسلون که در سال 2017 تأسیس شد، از فناوری‌های پیشرفته از جمله هوش مصنوعی، روباتیک و واقعیت ترکیبی برای توسعه عینک‌های هوشمندی استفاده می‌کند که مشکلات حرکتی افراد کم‌بینا را حل می‌کند و امکان افزایش شدید استقلال آن‌ها را فراهم می‌کند.
Biel Glasses برای بهبود کیفیت زندگی افراد کم بینا با دادن استقلال و اعتماد به نفس به آنها نوآوری می کند تا آنها بتوانند فعالیت های مشابهی را انجام دهند.
Biel Glasses که دارای گواهینامه مهر تعالی اروپا توسط کمیسیون اروپا است، جوایز و کمک هزینه های بین المللی متعددی از جمله جایزه کاتالیست طول عمر سالم 2021 توسط EIT Health و آکادمی ملی پزشکی ایالات متحده، جایزه جهانی مبتکر بیمار 2022 که توسط HIMSS اعطا می شود، دریافت کرده است. یا جایزه سلامت دیجیتال بیمار اروپا (PDHA) 2021.

اطلاعات بیشتر:
https://www.linkedin.com/in/hamid-durodian-694533ab/recent-activity/all/

ایران پاناسونیک



کلمات کلیدی: عینک هوشمند پاناسونیک و بیل برای افراد کم بینا-ویدئوپروژکتورپاناسونیک-فروش و نصب ویدئوپروژکتورپاناسونیک-تعمیرتخصصی ویدئوپروژکتورپاناسونیک-دوربین عکاسی پاناسونیک-تعمیر تخصصی دوربین عکاسی پاناسونیک-تلویزیون خانگی پاناسونیک-تعمیرتخصصی انواع وسایل پاناسونیک
کلیه حقوق این مجموعه متعلق به وب سایت ایران پاناسونیک می باشد.
طراحی وب، سئو و پشتیبانی: توسعه فناوری اطلاعات جهان افزار نوین