تاریخ امروز: جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳  
منوی اصلی
آمار سایت
بازدید امروز: 160
بازدید دیروز: 3473
بازدید هفته: 10084
بازدید ماه: 24153
بازدید کل: 5978276
تاریخ انتشار خبر: يکشنبه ۱۰ دی ۱۴۰۲ --- ۲۳:۳۸ تعداد مشاهده: 93 بار
دسته خبر:
پاناسونیک و HD هوش مصنوعی تشخیص تصویر با الگوریتم طبقه‌بندی جدید عنوان خبر:
پاناسونیک و HD هوش مصنوعی تشخیص تصویر  با الگوریتم طبقه‌بندی جدید خلاصه خبر:

پاناسونیک و HD هوش مصنوعی تشخیص تصویر با الگوریتم طبقه‌بندی جدید

پاناسونیک HD هوش مصنوعی تشخیص تصویر را با الگوریتم طبقه‌بندی جدید توسعه می‌دهد که می‌تواند توزیع چندوجهی را مدیریت کند

اوزاکا، ژاپن – شرکت پاناسونیک هولدینگ، با مسئولیت محدود (که از این پس پاناسونیک HD نامیده می شود) هوش مصنوعی تشخیص تصویر را با الگوریتم طبقه بندی جدیدی توسعه داده است که می تواند ماهیت چندوجهی داده های حاصل از سوژه و شرایط عکسبرداری را مدیریت کند. آزمایش‌ها نشان داده‌اند که دقت تشخیص از روش‌های معمولی بیشتر است.
 
هوش مصنوعی تشخیص تصویر، اشیاء را با طبقه بندی آنها در دسته بندی بر اساس ظاهرشان تشخیص می دهد. با این حال، موارد زیادی وجود دارد که حتی اشیاء متعلق به یک دسته مانند "قطار" یا "سگ" در زیر شاخه هایی مانند "نوع قطار" یا "نژاد سگ" طبقه بندی می شوند که ظاهر بسیار متفاوتی دارند. علاوه بر این، موارد زیادی وجود دارد که در آن یک شی می تواند به دلیل تفاوت در شرایط عکسبرداری مانند جهت، آب و هوا، نور یا پس زمینه متفاوت به نظر برسد. مهم است که در نظر بگیرید که چگونه می توان با چنین تنوع در ظاهر بهترین برخورد کرد. به منظور بهبود دقت تشخیص تصویر، تحقیقاتی در این زمینه با هدف دستیابی به تشخیص قوی تصویر که تحت تأثیر تنوع نیست، انجام شده است و الگوریتم‌های طبقه‌بندی برای یافتن شباهت‌ها در زیرمجموعه‌ها و ویژگی‌های مشترک برای اشیاء در یک دسته خاص ابداع شده‌اند.
از آنجایی که هوش مصنوعی در تنظیمات مختلف به کار می‌رود و تعداد زیادی از تصاویر متنوع در حال استفاده است، محدودیت‌های رویکرد «یافتن ویژگی‌های مشترک» آشکار شده است. به طور خاص، زمانی که زیرمجموعه‌هایی با گرایش‌های ظاهری متفاوت در یک دسته وجود دارند (توزیع چند وجهی)، هوش مصنوعی اغلب در تشخیص موفقیت‌آمیز چنین اشیایی به‌عنوان هم‌رده مشکل دارد و در نتیجه دقت تشخیص کاهش می‌یابد.
بنابراین، شرکت ما بر استفاده از تفاوت‌های ظاهری تمرکز کرده و یک الگوریتم طبقه‌بندی جدید ایجاد کرده است که تنوع تصاویر را با استفاده از یک ماتریس متعارف دو بعدی ثبت می‌کند. با استفاده از یک مجموعه داده معیار، نشان دادیم که می‌توان طبقه‌بندی تصاویر بسیار دقیق را حتی بر روی داده‌هایی با توزیع چندوجهی انجام داد، که برای هوش مصنوعی دشوار است.
 
این فناوری نتیجه تحقیقات REAL-AI، برنامه آموزشی تخصصی هوش مصنوعی گروه پاناسونیک است و در کنفرانس زمستانی IEEE/CVF در زمینه کاربردهای بینایی رایانه (WACV 2024)، یک کنفرانس برتر در بینایی رایانه پذیرفته شد. رشته. در کنفرانس عمومی در هاوایی، ایالات متحده آمریکا، که از 4 ژانویه تا 8 ژانویه 2024 برگزار می شود، ارائه خواهد شد.
 
پاناسونیک HD تحقیق و توسعه فناوری هوش مصنوعی را ترویج می‌کند که اجرای اجتماعی آن را تسریع می‌کند و در عین حال بر آموزش کارشناسان برتر هوش مصنوعی نیز تمرکز می‌کند.
توزیع ظواهر در یک دسته در واقع یکنواخت نیست. در یک دسته، چندین زیرمجموعه با چندین روند متفاوت در ظاهر وجود دارد (توزیع چند وجهی). 

چشم انداز آینده:
این روش می‌تواند تشخیص تصویر را انجام دهد که به آرامی ویژگی‌های همان شی را که به روش‌های مختلف ظاهر می‌شود، ثبت می‌کند، کاری که انجام آن برای هوش مصنوعی معمولی دشوار است. انتظار می‌رود که این امر به ویژه در شرایطی که درک تصویر پیشرفته در سایت‌هایی با دیدگاه‌های مختلف، مانند موارد مربوط به تحرک، تولید، و رباتیک مورد نیاز است، کمک کند.
پاناسونیک HD به تسریع اجرای اجتماعی فناوری هوش مصنوعی و ترویج تحقیق و توسعه فناوری هوش مصنوعی ادامه خواهد داد که به مشتریان در زندگی و کار روزانه آنها کمک خواهد کرد.
 
 ایران پاناسونیک

 



کلمات کلیدی: دوربین مداربسته پاناسونیک-دوربین کنفرانس پاناسونیک-فروش نصب و تعمیرتخصصی دوربین مداربسته-فروش و نصب دوربین کنفرانس-تعمیر تخصصی دوربین کنفرانس- دوربین کنفرانس پاناسونیک مدل AW HR140-دوربین مدار بسته پاناسونیک مدل NF 302
کلیه حقوق این مجموعه متعلق به وب سایت ایران پاناسونیک می باشد.
طراحی وب، سئو و پشتیبانی: توسعه فناوری اطلاعات جهان افزار نوین