تاریخ امروز: پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳  
منوی اصلی
آمار سایت
بازدید امروز: 3184
بازدید دیروز: 1312
بازدید هفته: 9635
بازدید ماه: 23704
بازدید کل: 5977827
تاریخ انتشار خبر: پنجشنبه ۷ دی ۱۴۰۲ --- ۲۲:۵۳ تعداد مشاهده: 83 بار
دسته خبر:
پاناسونیک و برتری دستگاه های سیم کشی الکتریکی عنوان خبر:
پاناسونیک و برتری دستگاه های سیم کشی الکتریکی خلاصه خبر:

پاناسونیک و برتری دستگاه های سیم کشی الکتریکی

پاناسونیک نوآوری و تحقیق و توسعه اساسی برای برتری دستگاه های سیم کشی الکتریکی را برجسته می کند

طیف گسترده ای از دستگاه های سیم کشی پاناسونیک - سری Flatima، سری Full Color Wide Refina و Wide White، Full Color Series، Simplus، Harmony، Refina Black Color و Simplus F - نشان دهنده تعهد این شرکت به ارائه سبک زندگی غنی با راه حل های الکتریکی و روشنایی ایمن و اطمینان بخش است.
Panasonic Electric Works Middle East & Africa (PEWMEA)، بخش بازاریابی پاناسونیک خاورمیانه و آفریقا FZE (PMMAF)، تعهد خود را برای تقویت تاکید خود بر تحقیق و توسعه (R&D) و تمرکز بر نوآوری‌های فناوری جدید برای بهبود مستمر خود اعلام کرده است. دستگاه های سیم کشی الکتریکی محدوده و در نتیجه رهبری بازار را حفظ می کنند. علاوه بر دستگاه‌های سیم‌کشی، PEWMEA راه‌حل‌های زندگی با محوریت تجهیزات الکتریکی و فناوری دیجیتال، از جمله محصولات روشنایی، راه‌حل‌های کیفیت هوای داخلی و موارد دیگر را ارائه می‌دهد.
 
سازنده ژاپنی همچنین تاکید کرد که هسته اصلی توسعه هر محصول، پایبندی آن به مفهوم "تولید محلی برای مصرف محلی" است، این امر برای اطمینان از اینکه ترجیحات و نیازهای خاص مشتریان به درستی مورد توجه قرار می گیرد.
 
پاناسونیک همچنین تاکید کرد که طیف کاملی از دستگاه‌های سیم‌کشی آن – متشکل از سری Flatima، Full Color Wide Series Refina و Wide White، Full Color Series، Simplus، Harmony و همچنین سری‌های تازه راه‌اندازی شده Refina Black Color و Simplus F – برتری محصول را ارائه می‌دهند و قابلیت اطمینان همه این مدل‌ها برای ارائه عملکردی با کیفیت و عالی به مشتریان توسعه داده شده‌اند، با این شرکت اشاره می‌کند که سایر انواع خارج از این سری تحت نام تجاری پاناسونیک نیستند.
مدیر عامل PEWMEA آقای ایجی ایتو گفت: «دستگاه‌های سیم‌کشی در قلب تأسیس پاناسونیک قرار دارند و تا به امروز، پس از گذشت بیش از یک قرن، ستون اصلی تجارت پاناسونیک هستند. بنابراین، ما دائماً برتری محصول و عملکرد بی نظیر را در دستور کار لوازم جانبی سیم کشی برق خود قرار می دهیم. ما به طور فعال تحقیقاتی را انجام می دهیم و همچنین روندهای فعلی و آینده را تجزیه و تحلیل می کنیم تا حیاتی ترین نیازهای مشتریان خود را شناسایی و برطرف کنیم. ما به این نکته اشاره می‌کنیم که محصولات و راه‌حل‌های ما بهتر از رقبا عمل می‌کنند، به طوری که نه تنها رقابت‌پذیری خود را افزایش می‌دهیم، بلکه مهم‌تر از آن، ایجاد ارزش قابل توجهی را به پیش می‌بریم.»
 
آقای ایتو همچنین گفت که پاناسونیک صنعت پررونق ساخت و ساز خاورمیانه را به رسمیت می شناسد و به رشد پویا در فعالیت های ساختمانی اشاره می کند زیرا دولت های سراسر منطقه در برنامه های ملت سازی سرمایه گذاری می کنند که از تنوع اقتصادی به دور از وابستگی به نفت و گاز حمایت می کند. با پتانسیل بسیار زیاد برای رشد، این شرکت گام های قابل توجهی برای پاسخگویی به تقاضای فزاینده برای بهترین مصالح ساختمانی الکتریکی در کلاس خود برداشته است. او افزود: «پاناسونیک با ارائه دستگاه‌های سیم‌کشی، سوئیچ‌ها و پریزهای برق با کیفیت ژاپنی که نیازهای برآورده نشده مشتریان را در سراسر منطقه برطرف می‌کند، به ارتقای جایگاه خود در زنجیره ارزش ادامه می‌دهد.»
 
مجموعه دستگاه سیم کشی پاناسونیک دارای قابلیت اطمینان بالا، نصب آسان و انطباق دقیق با استانداردهای ایمنی بین المللی و محلی است. خط تولید ما برای کاربردهای مسکونی و تجاری ایده آل است. ارائه سوئیچ ها، پریزها و سایر لوازم جانبی ساختمانی الکتریکی مرتبط با نصب آسان و استفاده آسان برای مصرف کنندگان برای پاناسونیک مهم است زیرا این امر باعث ارتقای کیفیت نصب یکنواخت در همه جای دنیا می شود. سری SIMPLUS نمونه خوبی برای این کار است زیرا سوئیچ را می توان به راحتی در سه مرحله سریع نصب کرد – ابتدا پیچ ها در جعبه نیمه بسته می شوند و سوئیچ را می توان به راحتی حتی در تاریکی نصب کرد. مدیر، توضیح داد.
دستگاه های سیم کشی پاناسونیک: طیف کامل
 
سری Flatima – سری سطح بالای پاناسونیک با پنل فوق العاده و خطوط کلی قوی که ظرافت را به فضاهای زندگی مدرن امروزی می بخشد. Flatima منعکس کننده کیفیت برتر و انقلابی در تصویر دستگاه های سیم کشی است - طراحی نامتقارن کامل همراه با آلومینیوم با کیفیت بالا بر روی صفحه ای با ضخامت 2 میلی متر. این ویژگی با صاف بودن محصول و ساختار صفحه به حداکثر می رسد که در دستگاه های سیم کشی معمولی بی سابقه است. ساختار سوئیچ دارای مکانیزم کنترل فشار و خاموش کردن پیشرفته است که هنگام نورپردازی فضای داخلی شما یک لمس منحصر به فرد و نرم تر را به ارمغان می آورد.
سری کامل رنگ واید Refina و Wide White - این سری دارای یک پالت رنگ گسترده است که کاملاً با هر سبک زندگی داخلی ترکیب می شود. این سری که با ظاهری مجلل طراحی شده است، ایده آل است تا محیط زندگی شما را به سطح بالاتری برساند، در حالی که با مکانیزم سوئیچ مقاوم در برابر حرارت و استفاده آسان، قابلیت اطمینان بالا و حداکثر ایمنی را ارائه می دهد.
سری تمام رنگ - این سری طراحی ساده و بدون پیچ را ارائه می دهد که به راحتی با هر فضای داخلی ترکیب می شود. به طور کلی، این یک گزینه شیک و قابل اعتماد برای نیازهای دستگاه سیم کشی شما است.
Simplus - این سری همه چیز در مورد ظرافت با حس لمس سبک است. Simplus با دقت طراحی شده و برای احساس منحنی صاف طراحی شده است. دکمه عریض فشار دادن آن را حتی در یک اتاق کاملا تاریک یا حتی زمانی که هر دو دست پر است، آسان می کند. سری Simplus با قابلیت اطمینان و ویژگی های ایمنی درجه یک، دوام عالی را نیز ارائه می دهد، زیرا در برابر محو شدن و خش مقاوم است.
هارمونی – ساده و در عین حال زیبا، سری هارمونی در پنج رنگ – سفید، طلایی، طلایی مات، کروم و کروم مات – موجود است که امکان توسعه طراحی داخلی هوشمندتر را فراهم می کند. این سری دارای یک پایه اجزای جدید نازک تر است که به طور خاص برای تطابق کامل با جعبه BS ساخته شده است.
Refina Black Color – در حال گسترش سری Refina، Refina Black به طرز چشمگیری براق و شیک است. این سری با ارائه لمس کاملی از صافی و ظرافت، برای ارتقای ظاهر داخلی معاصر ایده آل است.
Simplus F – این راه‌اندازی جدید توسعه‌ای برای سری محبوب Simplus است. Simplus F تنوع بیشتری را با گزینه های رنگی مختلف ارائه می دهد، یک راه حل عالی چه برای خانه یا تجارت شما.
دستگاه های سیم کشی پاناسونیک در استاندارد بریتانیا (نوع BS)، استاندارد آمریکایی (نوع A) و همچنین استاندارد قاره ای (نوع C) موجود هستند. هر محصول از این محدوده دارای قابلیت اطمینان بالا و انطباق دقیق با بالاترین استانداردهای ایمنی است و گواهینامه های سازمان های اعتباربخشی محلی و بین المللی مانند دستورالعمل RoHS اروپا، SASO عربستان سعودی و نشان کیفیت امارات (EQM) توسط ESMA را دریافت می کند.
 
آقای Unni در ادامه توضیح داد: "از ساخت قالب، قطعات، تا مونتاژ - پاناسونیک این فرآیندها را با دقت با کیفیت بالا انجام می‌دهد تا دستگاه‌های سیم‌کشی بسیار ایمن و بادوام را که با زندگی روزمره مردم ترکیب می‌شوند، ارائه دهد. برای سازندگان و مصرف کنندگان بسیار مهم است که بسیار هوشیار باشند و فقط محصولات معتبر و دارای گواهینامه مانند پاناسونیک را برای زندگی ایمن و راحت انتخاب کنند."

ایران پاناسونیک



کلمات کلیدی: دستگاه های سیم کشی الکتریکی پاناسونیک-آیفون تصویری پاناسونیک-دوربین مداربسته پاناسونیک-ویدئوپروژکتورپاناسونیک-دوربین مداربسته پاناسونیک مدل WV CF334-نصب و راه اندازی دوربینهای مداربسته پاناسونیک-تعمیرتخصصی دوربین مداربسته پاناسونیک-لوازم جانبی دوربین مداربسته پاناسونیک-لوازم جانبی ویدئو پروژکتورپاناسونیک
کلیه حقوق این مجموعه متعلق به وب سایت ایران پاناسونیک می باشد.
طراحی وب، سئو و پشتیبانی: توسعه فناوری اطلاعات جهان افزار نوین