تاریخ امروز: جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳  
منوی اصلی
آمار سایت
بازدید امروز: 348
بازدید دیروز: 3473
بازدید هفته: 10272
بازدید ماه: 24341
بازدید کل: 5978464
تاریخ انتشار خبر: چهارشنبه ۶ دی ۱۴۰۲ --- ۲۲:۰۶ تعداد مشاهده: 88 بار
دسته خبر:
تجارت پمپ های حرارتی هوا به آب عنوان خبر:
تجارت پمپ های حرارتی هوا به آب خلاصه خبر:

تجارت پمپ های حرارتی هوا به آب

تسریع رشد تجارت پمپ های حرارتی هوا به آب برای اروپا

شرکت پاناسونیک  اعلام کرد که شرکت تهویه مطبوع و گرمایش آن در حال تسریع استراتژی رشد خود برای تجارت پمپ های حرارتی هوا به آب (A2W) خود در اروپا است. این شرکت قصد دارد سه مدل جدید سازگار با محیط زیست را برای خانه ها (با ظرفیت های گرمایشی متفاوت) با استفاده از مبردهای طبیعی در اروپا در ماه مه 2023 عرضه کند، اولین مورد برای یک سازنده ژاپنی، 1 و تا سال مالی منتهی به مارس 2026 بیش از دو برابر این خط تولید کند. برای پاسخگویی به تقاضای فعال، تقریباً 50 میلیارد ین تا سال مالی منتهی به مارس 2026 سرمایه گذاری می کند تا ظرفیت تولید را در هر دو کارخانه خود در جمهوری چک و مالزی افزایش دهد و قابلیت های توسعه فناوری را در مرکز تحقیق و توسعه جدید خود تقویت کند و  راه حل های نگهداری و بازاریابی مبتنی بر ابر خود را گسترش دهد.

A2W یک سیستم گرمایشی است که گرمای هوا را برای ایجاد آب گرم برای استفاده در خانه ها جذب می کند. تقاضا در اروپا به دلیل اثرات زیست محیطی کمتر آن به دلیل انتشار کمتر CO2 در مقایسه با بخاری های با سوخت فسیلی در حال رشد است.
 
پاناسونیک فروش A2W Aquarea خود را در اروپا در سال 2008 آغاز کرد که بر اساس فناوری صرفه جویی در مصرف انرژی و تصفیه شده با Eco Cute2 و تهویه مطبوع خود توسعه یافته است. از ویژگی های کلیدی آن می توان به عملکرد گرمایش آن اشاره کرد که حتی در مناطق سردسیر نیز بدون تغییر باقی می ماند و می توان از آن برای خنک سازی در مناطق گرمتر استفاده کرد. خدمات نظارت از راه دور از طریق ابر ارائه می شود. استراتژی رشد کسب و کار A2W به شرح زیر است:

1. [فناوری زیست محیطی] 2023 برای مشاهده اولین عرضه توسط سازنده ژاپنی 1 محصول با استفاده از مبردهای طبیعی، با خط تولید بیش از دو برابر تا سال مالی منتهی به مارس 2026
اثرات گرمایش جهانی هیدروفلوئوروکربن‌ها (HFCs) که به عنوان مبردهای تهویه مطبوع، A2W و تجهیزات مشابه مورد استفاده قرار می‌گیرند، منجر به این شد که آنها برای تولید و مصرف تدریجی تحت پروتکل مونترال 4 (اصلاحیه کیگالی) در اکتبر 2016 تعیین شوند. در ژانویه 2019 به اجرا در خواهد آمد. سازندگان تهویه مطبوع اکنون باید به سرعت به مبردهایی با تأثیرات گلخانه ای کم روی آورند.
 
در می 2023 پاناسونیک اولین سازنده ژاپنی خواهد بود که سه مدل خانگی جدید (با ظرفیت های گرمایشی متفاوت) A2W را با استفاده از R290، یک مبرد طبیعی با اثرات گلخانه ای بسیار کم، عرضه می کند. برنامه این است که تا سال مالی منتهی به مارس 2026 بیش از دو برابر شود.

2. [اصلاحات سازمانی] تقریباً 50 میلیارد ین برای تقویت تولید و افزایش توسعه فناوری و بازاریابی سرمایه گذاری خواهد شد.
پاناسونیک تقریباً 50 میلیارد ین تا سال مالی منتهی به مارس 2026 سرمایه گذاری خواهد کرد تا تولید را تقویت کند و توسعه فناوری و بازاریابی را برای پاسخگویی به تقاضای فعال برای A2W در اروپا افزایش دهد. در حال حاضر A2W را در کارخانه های خود در جمهوری چک و مالزی تولید می کند. در میان مدت، ظرفیت تولید خود را به طور گسترده افزایش خواهد داد و ساختاری با ظرفیت 1 میلیون دستگاه را هدف قرار خواهد داد. تا سال مالی منتهی به مارس 2026، این شرکت 50 درصد از مراکز آموزشی و نمایشگاه‌های خود را برای تأمین تکنیک‌ها و دانش لازم برای R290 و سایر مبردهای طبیعی به کارگران نصب و راه‌اندازی برای ایجاد یک برنامه جامع گسترش خواهد داد.
علاوه بر این، در سال 2023 یک مرکز تحقیق و توسعه در اروپا برای کسب و کار کیفیت هوا و تهویه مطبوع از جمله A2W افتتاح خواهد کرد تا قابلیت‌های توسعه فناوری را افزایش دهد و بتواند به سرعت نیازهای محلی را برآورده کند.
 
3. [افزایش نقاط تماس مداوم مشتری] گسترش کسب و کار راه حل های تعمیر و نگهداری با استفاده از ابر A2W و افزایش تعداد مهندسان
در حال حاضر پاناسونیک نظارت از راه دور خود را در اروپا با استفاده از ابر برای ردیابی مداوم وضعیت عملکرد A2W و شناسایی فورا ناهنجاری ها اجرا می کند. این شرکت همچنین یک ساختار خدماتی در دانمارک برای بازرسی سریع وضعیت تجهیزات و انجام تعمیرات در محل ساخته است. این تجارت راه حل های تعمیر و نگهداری به سایر کشورهای اروپایی گسترش می یابد تا امکان استفاده از محصولات با ایمنی، قابلیت اطمینان و راحتی طولانی مدت را فراهم کند. تیم مهندسین با دانش متخصص و کارکنان فروش و خدمات مشتریان نیز گسترش خواهد یافت.
با نگاهی به آینده، این شرکت عملکردهایی مانند پیش‌بینی خرابی از طریق ابر و استفاده از هوش مصنوعی را برای کاهش تلفات حرارتی با واحدهای تبادل حرارت و کنترل کامل کیفیت هوا و تجهیزات تهویه مطبوع با توجه به سنجش کیفیت هوا اضافه می‌کند که هر دو به راحتی بهبود می‌یابند. دستیابی به راحتی و صرفه جویی در انرژی با بهترین راه حل ها برای نیازهای مشتریان.
پاناسونیک در تلاش است تا فضاهایی را ایجاد کند که حضور در آن لذت بخش باشد و در عین حال کاملاً از محیط جهانی آگاه باشد و از حداکثر توانایی های تکنولوژیکی و تولیدی خود و همچنین دانش خود در مورد سبک زندگی مردم که طی چندین سال فعالیت تجاری خود اصلاح شده است استفاده کند.
 
1-برای خانه A2W با عملکرد گرمایش و سرمایش با استفاده از مبرد طبیعی R290 در تمام اروپا. تحقیقات پاناسونیک، از 03 اکتبر 2022.
2-آبگرمکن پمپ حرارتی که از مبرد طبیعی به نام "Eco Cute" در ژاپن استفاده می کند.
3-مثال‌ها عبارتند از R410A، جایگزینی برای CFCها، که تأثیر گازهای گلخانه‌ای بالایی دارد.
4-یک توافقنامه زیست محیطی با هدف حفاظت از لایه اوزون. هدف آن کاهش تولید و مصرف موادی است که ممکن است لایه اوزون را از بین ببرد. برای کاهش مصرف این مواد یک برنامه زمانبندی مشخص دارد.

 
ایران پاناسونیک


کلمات کلیدی: تجارت پمپ های حرارتی هوا به آب-پمپ حرارتی-دوربین مداربسته پاناسونیک-ویدئوپروژکتورپاناسونیک-دوربین عکاسی پاناسونیک-لوازم جانبی دوربین عکاسی-لوازم جانبی دوربین فیلمبرداری-فروش و نصب محصولات پاناسونیک-تعمیر تخصصی محصولات پاناسونیک
کلیه حقوق این مجموعه متعلق به وب سایت ایران پاناسونیک می باشد.
طراحی وب، سئو و پشتیبانی: توسعه فناوری اطلاعات جهان افزار نوین