تاریخ امروز: جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳  
منوی اصلی
آمار سایت
بازدید امروز: 202
بازدید دیروز: 3473
بازدید هفته: 10126
بازدید ماه: 24195
بازدید کل: 5978318
تاریخ انتشار خبر: سه شنبه ۵ دی ۱۴۰۲ --- ۲۳:۲۱ تعداد مشاهده: 66 بار
دسته خبر:
پاناسونیک KAIROS، پلتفرم نسل بعدی تولید ویدیوی زنده را منتشر کرد عنوان خبر:
پاناسونیک KAIROS، پلتفرم نسل بعدی تولید ویدیوی زنده را منتشر کرد خلاصه خبر:

پاناسونیک KAIROS، پلتفرم نسل بعدی تولید ویدیوی زنده را منتشر کرد

 
KAIROS بر اساس یک مفهوم و معماری جدید توسعه یافته است و اجازه می دهد تا نرم افزارهای اختصاصی و نوآورانه بر روی GPU اجرا شوند.
 
شرکت پاناسونیک پلتفرم تولید ویدئوی زنده IT/IP نسل بعدی "KAIROS" را در بازار عرضه کرده است. پلتفرم جدید تولید ویدیو از سازنده لوازم الکترونیکی ژاپنی برای ارائه کیفیت و بهره وری قابل توجهی بهبود یافته به تولید ویدیوی زنده، آماده سازی مکان و خدمات پخش ویدیویی پخش کنندگان و تولیدکنندگان رویداد برای بازی های ورزشی حرفه ای، کنسرت های موسیقی و سایر رویدادها طراحی شده است.
 
تولید ویدیوی زنده باید با فناوری‌های جدیدتر امروز، به‌ویژه در شرایط کووید-19، سازگار شود تا حس واقعیت بیشتری در مکان‌های رویداد ایجاد کند که در آن از چندین پروژکتور و دیوارهای ویدیویی LED برای نمایش تصاویر چند صفحه‌ای استفاده می‌شود. از آنجایی که این تحولات و الزامات فنی به طرز چشمگیری در حال پیشرفت هستند، تنها راه حل های بسیار کمی برای برآورده کردن این الزامات وجود دارد. با این حال، KAIROS پاسخی به این چالش ها در میان دستگاه های دیگر است.
 
برای فعال کردن استفاده سریع از اکوسیستم نرم افزاری و سخت افزاری که به سرعت در حال تکامل است، پاناسونیک یک مفهوم جدید به نام "KAIRO Alliance Partners" ایجاد کرده است که از طریق آن این شرکت ارتباط با محصولات شرکا و همچنین یکپارچه سازی سیستم را با هدف ایجاد KAIROS به عنوان یک سیستم توسعه می دهد. استاندارد فاکتو پلتفرم های نسل بعدی تولید ویدیو.
 
پاناسونیک مفهوم جدیدی را پیشنهاد می‌کند، «تولید زنده هوشمند» و KAIROS نقش اصلی را در افزایش «خلاقیت» ایفا می‌کند. به ترویج KAIROS ادامه می‌دهد که محصولات مشهور پاناسونیک مانند دوربین‌های عکاسی و پروژکتور/نمایشگر برای ارائه تصاویر را به طور سیستماتیک به هم مرتبط می‌کند.
 
ویژگی های کلیدی
امکان ترکیب انعطاف پذیری از تنوع رابط های ورودی و خروجی را فراهم می کند.
● به طور کامل از سیگنال های باند پایه   به طور کامل از سیگنال های باند پایه   DisplayPort) *1 ، HDMI،12G/3G/HD-SDI)و بسته های IP
                                                                                                                               .پشتیبانی می کند (ST 2110, NDI®, RTP)   
● تعداد نامحدودی ورودی و خروجی را می توان متصل کرد. حداکثر 32 ورودی و 16 خروجی مستقل * 2 را می توان به طور همزمان در مورد HD (3G) استفاده کرد. تا 8 ورودی و چهار خروجی مستقل*2 را می توان به طور همزمان در مورد4K (UHD) استفاده کرد.
● دو خروجی چند بیننده قابل تنظیم (DisplayPort) می تواند تا 36 تصویر را نمایش دهد.
● از همگام سازی PTP (کنترل زمان دقیق) پشتیبانی می کند و امکان استفاده از سیستم مبتنی بر ST 2110 را فراهم می کند.
 
بیان ویدئویی انعطاف پذیر با پردازش GPU

● با تعداد MEها یا کلیدها محدودیت ندارد. می‌توان لایه‌ها را تا جایی که قابلیت GPU اجازه می‌دهد قرار داد و کلیدها، مقیاس‌بندی و سایر افکت‌ها را می‌توان اعمال کرد.
● عملکرد CANVAS (اختیاری) تولید فیلم ها را در قالب خاصی مانند 32:9 (برای نمایش دیواری) امکان پذیر می کند. چند بیننده ویدیوهای با فرمت خاص را در قالب اصلی نمایش می دهد.
● تصاویر زنده از رویدادهای ورزشی و اجراهای موسیقی را می توان با محیط های دست نخورده ثبت کرد.
● آنها مجهز به یک ضبط کننده RAM (8-ch، غیر فشرده) و Media Player (HD 2-ch، فشرده) هستند تا امکان پخش درون سیستم فایل های ویدیویی و استفاده از آنها به عنوان منابع ویدیویی را فراهم کنند. آنها همچنین از فایل های عکس ثابت پشتیبانی می کنند.
● نرم افزار رایانه شخصی "KAIROS Creator" دارای رابط کاربری گرافیکی بصری است. کنترل پنل رابط کاربری گرافیکی را می توان برای عملیات صرفه جویی در فضا نمایش داد.
● افزودن نرم افزار کاربردی، اتصال دستگاه های خارجی را امکان پذیر می کند.
● برنامه "KAIROS Alliance Partners" برای ترویج همکاری با تولیدکنندگان و فروشندگان IT/Video ایجاد شده است.
*1: ماژول های Deltacast FLEX برای سیگنال های باند پایه مورد نیاز هستند.
*2: حداکثر تعداد ورودی و خروجی هنگام استفاده از گزینه.
NDI® علائم تجاری ثبت شده NewTek در ایالات متحده و سایر کشورها است

ایران پاناسونیک


کلمات کلیدی: پاناسونیک KAIROS-دوربین عکاسی پاناسونیک-دوربین مداربسته پاناسونیک-دوربین فیلمبرداری پاناسونیک-تلفن بیسیم پاناسونیک-فروش نصب تعمیرتخصصی کالاهای پاناسونیک
کلیه حقوق این مجموعه متعلق به وب سایت ایران پاناسونیک می باشد.
طراحی وب، سئو و پشتیبانی: توسعه فناوری اطلاعات جهان افزار نوین