تاریخ امروز: پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳  
منوی اصلی
آمار سایت
بازدید امروز: 3232
بازدید دیروز: 1312
بازدید هفته: 9683
بازدید ماه: 23752
بازدید کل: 5977875
تاریخ انتشار خبر: سه شنبه ۷ شهریور ۱۴۰۲ --- ۱۷:۵۰ تعداد مشاهده: 248 بار
دسته خبر:
استفاده پاناسونیک از نرم افزار برنامه نویسی آموزشی Scratch برای برنامه ریزی نمونه اولیه توستر اینترنت اشیا عنوان خبر:
استفاده پاناسونیک از نرم افزار برنامه نویسی آموزشی Scratch برای برنامه ریزی نمونه اولیه توستر اینترنت اشیا خلاصه خبر:

استفاده پاناسونیک از نرم افزار برنامه نویسی آموزشی Scratch برای برنامه ریزی نمونه اولیه توستر اینترنت اشیا

درس های آزمایشی توسط Panasonic و Scratch در ژاپن، برنامه نویسی جهان را به روی زیست شناسی و شیمی باز می کند 

پاناسونیک یک برنامه درسی برای دانش آموزان ایجاد کرده است که در آن از نرم افزار برنامه نویسی آموزشی Scratch برای برنامه ریزی نمونه اولیه توستر اینترنت اشیا استفاده می کنند. دروس آزمایشی شامل دانش آموزان دبیرستانی بود که وظیفه داشتند شیرینی های رویایی خود را در توستر بپزند.
در طول درس‌های آزمایشی، دانش‌آموزان دبیرستان کوسی در نیگاتا، ژاپن، برنامه‌ای را در اسکرچ توسعه دادند که توسترها را در طول فرآیند پخت کوکی‌ها کنترل می‌کرد. برنامه درسی دانش آموزان را به عرصه جدیدی می برد و فراتر از کاربردهای سنتی برای برنامه نویسی در ریاضیات و فیزیک به شیمی و زیست شناسی گسترش می یابد.
توصیه ها و بازخوردهای بسیاری از افراد در برنامه درسی گنجانده شده است، که به دانش آموزان فرصت های جدید و قرار گرفتن در معرض افراد جدید و چیزهای جدید می دهد. مدرسه در مورد امکانات یادگیری متقابل درسی بسیار هیجان زده است.
 
در این مورد، دانش آموزان در مورد ایده کمک به دیگران هیجان زده شدند و در مورد لذت آشپزی برای کسی آشنا شدند. این درس ها چشم دانش آموزان را به آنچه برنامه نویسی می تواند انجام دهد باز کرده است و آنها را تشویق می کند تا خود را به چالش بکشند.
پاناسونیک قصد دارد به آزمایش برنامه درسی ادامه دهد و فضاهای بیشتری ایجاد کند که به کودکان امکان بازی و ایجاد از طریق برنامه نویسی را بدهد.
 
ایران پاناسونیک


کلمات کلیدی: استفاده پاناسونیک از نرم افزار برنامه نویسی آموزشی Scratch برای برنامه ریزی نمونه اولیه توستر اینترنت اشیا-توستر پاناسونیک-تعمیر توستر پاناسونیک-جاروبرقی پاناسونیک913-فیلتر جاروبرقی ناسیونال-تعمیرات تخصصی جاروبرقی صنعتی پاناسونیک-تعمیرات تخصصی لپ تاپ صنعتی پاناسونیک-فروش محصولات پاناسونیک-نصب پاناسونیک-تعمیرات تخصصی پاناسونیک
کلیه حقوق این مجموعه متعلق به وب سایت ایران پاناسونیک می باشد.
طراحی وب، سئو و پشتیبانی: توسعه فناوری اطلاعات جهان افزار نوین