تاریخ امروز: پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳  
منوی اصلی
آمار سایت
بازدید امروز: 3152
بازدید دیروز: 1312
بازدید هفته: 9603
بازدید ماه: 23672
بازدید کل: 5977795
تاریخ انتشار خبر: سه شنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ --- ۱۴:۰۷ تعداد مشاهده: 239 بار
دسته خبر:
نمایشگاه پاناسونیک برای ترکیب کامل منابع بازیافتی عنوان خبر:
نمایشگاه پاناسونیک برای ترکیب کامل منابع بازیافتی خلاصه خبر:

نمایشگاه پاناسونیک برای ترکیب کامل منابع بازیافتی

نمایشگاه 2025 اوزاکا، کانسای، ژاپن پاویون گروه پاناسونیک "NO MO NO KUNI"برای ترکیب کامل منابع بازیافتی
استفاده از فولاد بازیافتی، مس بازیافت شده از لوازم خانگی
 
 
اوزاکا، ژاپن - شرکت پاناسونیک هولدینگ  مراسم افتتاحیه ای را در سایت یومهشیما برگزار کرد که در آن پاویون گروه پاناسونیک "NO MO NO KUNI" برای EXPO 2025 اوزاکا، کانسای، ژاپن (Expo 2025) ساخته می شود.
 
هدف گروه پاناسونیک تحقق "یک جامعه ایده آل با ثروت در ماده و ذهن" است و یک چشم انداز بلند مدت زیست محیطی، Panasonic GREEN IMPACT را برای کمک به حل چالش های زیست محیطی جهانی معرفی کرده است. این گروه همچنین تصمیم دارد "به سلامت، ایمنی و آسایش مادام العمر هر مشتری کمک کند." در ساخت "NO MO NO KUNI" با موضوع "غرفه متولد شده از سه چرخه" به طور فعال از مواد بازیافتی بازیافت شده از لوازم خانگی مستعمل، قطعات بریده شده و مواد زائد کارخانه ها و محصولات ساخته شده از ضایعات چوب ساخته شده توسط گروه پاناسونیک استفاده می شود.
 
1. استفاده از مواد بازیافتی بازیافت شده از لوازم خانگی
کارخانه‌های بازیافت لوازم خانگی گروه پاناسونیک با همکاری شرکت‌های شریک برای تحقق تولید مبتنی بر بازیافت بر اساس مفهوم «از محصول به محصول»، در حال ایجاد یک طرح بازیافت منابع برای بازیابی مواد با راندمان بالا و خلوص بالا از لوازم خانگی مستعمل و سپس استفاده مجدد از این منابع (رزین ها، فلزات غیر آهنی، آهن و غیره) در محصولات جدید هستند. این طرح همچنین برای ساخت غرفه مورد استفاده قرار خواهد گرفت که به طور فعال اجزای ساختمانی ساخته شده از موادی مانند آهن، شیشه و مس را که در طی بازیافت لوازم خانگی بازیافت شده است، اتخاذ می کند.
مواد استفاده شده در طول ساخت پاویون گروه پاناسونیک با هدف دستیابی به هدف نرخ بازیافت 98.1٪ (از نظر وزن) انجمن ژاپن در نمایشگاه جهانی 2025، پس از نمایشگاه به طرح بازیافت بازگردانده می شود.
 
ابتکارات آهن بازیافتی
از سال 2013، گروه پاناسونیک با شرکت فولاد توکیو (فولاد توکیو) برای ایجاد یک طرح بازیافت منابع کار می کند که در آن ضایعات فولادی جمع آوری شده از کارخانه های بازیافت لوازم خانگی به عنوان ورودی فولاد برای محصولات جدید استفاده مجدد می شود. این فولاد بازیافتی برای تقریباً 82 درصد از 118 تن فولاد مورد استفاده در ساخت غرفه (به استثنای قاب های فولادی جانبی، مناطق اجاره ای و نما) و 97.1 تن یا 98 درصد از ستون های اصلی استفاده می شود. و تیرها (به استثنای صفحات اتصالات و غیره). پس از نمایشگاه 2025، فولاد بازیافتی به فولاد توکیو بازگردانده می شود و به عنوان مواد برای محصولات گروه پاناسونیک استفاده می شود.

ابتکارات شیشه بازیافتی
بلوک‌های سنگفرش مورد استفاده برای نمای بیرونی غرفه (تقریباً 749 متر مربع) به طور کامل از بلوک‌های به هم پیوسته* در جهان (7 درصد ضایعات شیشه) ساخته شده با همکاری Taiheiyo Precast Concrete Industry Co., Ltd. از شیشه بازیافتی ساخته شده است. از حدود 4600 ماشین لباسشویی و خشک کن درام. پس از نمایشگاه 2025، گروه استفاده مجدد از بلوک ها را در نظر خواهد گرفت.
 
*اولین بلوک های به هم پیوسته جهان که با استفاده از شیشه بازیافتی از ماشین لباسشویی/خشک کن نوع درام ساخته شده اند. از 12 ژوئیه 2023؛ بر اساس تحقیقات شرکت پاناسونیک هولدینگ.
 
ابتکارات مس بازیافتی
با همکاری شرکت میتسوبیشی مواد و Sumiden HST Cable Ltd.، تقریباً 100٪ مس مورد استفاده برای کابل های اصلی در غرفه (تقریباً 1.2 تن) از سیم مسی بازیافتی تشکیل شده از بردهای مدار چاپی در لوازم خانگی مستعمل خواهد بود. سیم مسی پس از نمایشگاه 2025 جمع آوری و بازیافت می شود.
 
2. استفاده از ضایعات و مواد زائد از کارخانه های گروه پاناسونیک
گروه پاناسونیک در حال اتخاذ سه رویکرد برای بالا بردن مواد قراضه از کارخانه های خود است: استفاده از داده، اکوسیستم استفاده ثانویه، و همکاری با سازندگان. پاناسونیک با بهره گیری از دانش و مکانیسم های پرورش یافته از طریق این رویکردها، قصد دارد از ضایعات و مواد زائد - از جمله سنگ مرمر مصنوعی که در آشپزخانه های سیستمی و صفحات منشوری مورد استفاده در تلویزیون های LCD استفاده می شود - برای دکوراسیون داخلی و نورپردازی، عمدتاً در اتاق پذیرایی غرفه استفاده کند. 
 
3. استفاده از فناوری ها و محصولات اکو-آگاهی گروه پاناسونیک
محصولاتی که به حل مسائل اجتماعی از طریق بازیافت منابع کمک می کنند، مانند PALM LOOP™، ساخته شده از ضایعات نخل روغن، و Sustainable Floor™، مواد کفپوش چوبی سازگار با محیط زیست از شرکت راه حل های مسکن پاناسونیک، در فضای داخلی غرفه استفاده خواهند شد. PALM LOOP™ برای پرده‌های اتاق پذیرایی و مواد سطحی درب‌های خودکار به سرویس‌های بهداشتی استفاده می‌شود، در حالی که Sustainable Floor™ برای کف‌پوش اتاق پذیرایی استفاده می‌شود.
 
مفهوم پاویون گروه پاناسونیک "NO MO NO KUNI" این است که "ذهن، بدن، خود و جهان خود را آزاد کنید." در این "چرخه 720 درجه"، که در آن چرخه های 360 درجه انسان و طبیعت در تعامل هستند و به دور یکدیگر می چرخند، "NO MO NO KUNI" به آگاهی از "خود در دنیای متصل" و "قدرت تخیل" کمک می کند، امیدهای خود را برای آینده تصور کنند.
 
ایران پاناسونیک


کلمات کلیدی: ترکیب کامل منابع بازیافتی پاناسونیک-NO MO NO KUNI پاناسونیک-تعمیرات تخصصی محصولات پاناسونیک-نصب محصولات پاناسونیک-فروش محصولات پاناسونیک-جاروبرقی ناسیونال 7610 - جاروبرقی ناسیونال5550 - جاروبرقی پاناسونیک913 - کیسه جاروبرقی پاناسونیک 917 - لوله تلسکوپی جاروبرقی ناسیونال 5510 - لوله خرطومی جاروبرقی ناسیونال 7650 - کیسه جاروبرقی سلطی پاناسونیک - کیسه سطلی جاروبرقی ناسیونال - سری جاروبرقی پاناسونیک 713 -فیلتر جاروبرقی ناسیونال - فیلتر جاروبرقی پاناسونیک - تعمیرات تخصصی جاروبرقی صنعتی - تعمیرات ت
کلیه حقوق این مجموعه متعلق به وب سایت ایران پاناسونیک می باشد.
طراحی وب، سئو و پشتیبانی: توسعه فناوری اطلاعات جهان افزار نوین