تاریخ امروز: پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳  
منوی اصلی
آمار سایت
بازدید امروز: 3214
بازدید دیروز: 1312
بازدید هفته: 9665
بازدید ماه: 23734
بازدید کل: 5977857
تاریخ انتشار خبر: دوشنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۲ --- ۱۴:۵۳ تعداد مشاهده: 272 بار
دسته خبر:
فانوس های خورشیدی پاناسونیک عنوان خبر:
فانوس های خورشیدی پاناسونیک خلاصه خبر:

فانوس های خورشیدی پاناسونیک

پاناسونیک، فانوس های خورشیدی را به جوامع آفریقای جنوبی اهدا می کند
 
فانوس خورشیدی پاناسونیک مشکلات سلامتی ناشی از دود سیاه و نور کم لامپ های نفت سفید را از بین می برد. از لزوم زایمان در تاریکی، ارائه مراقبت های پزشکی در نور کم و رفع نگرانی از خاموشی ناگهانی در حین جراحی جلوگیری می کند. این فانوس همچنین می تواند وسایل برقی و لوازم برقی را شارژ کند و بچه ها یا والدین را از سفر چندین کیلومتری برای شارژ گوشی خود بی نیاز کند. یک فایده مهم برای جامعه از این ابتکار این است که کودکان بهتر می توانند در نور روشن مطالعه کنند - و رویاهای خود را در مورد آینده دنبال کرده و پیش ببرند. برای خانواده های کم درآمد، هزینه بالای لامپ نفتی بار سنگینی است. اگر بتوان در این هزینه های سوخت صرفه جویی کرد، می توانند پول بیشتری را صرف آموزش کنند و از آن در راه های دیگری برای بهبود زندگی استفاده کنند.
 
http://iranpanasonic.ir/Products/product.aspx?id=5335
http://iranpanasonic.ir/Products/product.aspx?id=5337

پاناسونیک با همکاری بنیاد نلسون ماندلا، در ادامه تلاش‌های خود برای ارائه زندگی روشن‌تر به مردمی که در مناطق بدون برق در آفریقای جنوبی زندگی می‌کنند، 1500 فانوس خورشیدی پاناسونیک را به مردمی که در مناطق دورافتاده با کمبود برق زندگی می‌کنند اهدا کرده است.
 
برنامه اطلاع رسانی جامعه که تعهد برند را برای بهتر کردن زندگی در جوامع در حال توسعه تقویت می کند، بخشی از پروژه 100 هزار فانوس خورشیدی این برند است. پاناسونیک که در سال 2013 در میانمار راه اندازی شد، تاکنون بیش از 100 هزار فانوس خورشیدی را به 30 کشور در آسیا و آفریقا اهدا کرده است.
 
پاناسونیک در راستای شعار این برند "یک زندگی بهتر، یک دنیای بهتر" فعالانه از فناوری ها و محصولات اصلی شرکت برای اجرای پروژه 100 هزار فانوس خورشیدی استفاده کرده است. این شرکت با وجود اختلالات حمل و نقل به دلیل همه گیری COVID-19 به فعالیت خود ادامه داده است.
 
ما معتقد به ایجاد جوامع پایدار و سالم هستیم. به اعتقاد ما، این فانوس‌های خورشیدی بدون دود که با استفاده از انرژی خورشید روشن می‌شوند، سلامت خوبی را فراهم می‌کنند، استانداردهای زندگی را بهبود می‌بخشند و در هزینه سوخت در این دوره همه‌گیر که بسیاری را در بحران مالی و بهداشتی قرار داده است، صرفه‌جویی می‌کنند. هیرویوکی شیبوتانی، مدیر عامل، بازاریابی پاناسونیک خاورمیانه و آفریقا FZE، گفت: همه‌گیری کووید-19 بر اهمیت ارتباط با جوامع نیازمند برای کمک به آنها برای غلبه بر مشکلات زمان تأکید می‌کند.
 
به عنوان یک برند متعهد به ایجاد زندگی بهتر برای همه، ما از همکاری با بنیاد نلسون ماندلا در ارائه فانوس های خورشیدی به جوامع نیازمند، سپاسگزار و خرسندیم.
 
ارزیابی کشور به کشور از منطقه جنوب صحرای آفریقا توسط آژانس بین‌المللی انرژی در سال 2019 نشان داد که تعداد افراد بدون دسترسی به برق 770 میلیون نفر است که تقریباً 75 درصد از جمعیت است. در این مناطق از لامپ های نفتی برای روشنایی استفاده می شود، اما دود آنها برای سلامتی خطراتی ایجاد می کند و افراد را در معرض خطر آتش سوزی قرار می دهد. با توجه به یادگیری بیشتر کودکان و گذراندن وقت خود در خانه در طول همه گیری، انتظار می رود فانوس های خورشیدی به آنها کمک کند تا با خیال راحت یاد بگیرند. گروه‌های زنان در فعالیت‌هایی شرکت می‌کنند که باعث ایجاد درآمد، بهبود زندگی آنها و کمک به ایجاد یک جامعه پایدار با کاهش بار اقتصادی هزینه‌های خرید سوخت می‌شود.
 
فانوس های خورشیدی نماد تغییری است که با کمک به بهبود استانداردهای زندگی و پایداری در جوامع آفریقایی، خیر به ارمغان می آورد. یاس گودلو، مدیر روز و پروژه های ویژه ماندلا، بنیاد نلسون ماندلا، اظهار داشت: ما بسیار خوشحالیم که به همکاری خود با پاناسونیک در مشارکت مداوم با یک برند بزرگ در ایجاد نور و بهبود شرایط زندگی در مناطق غیر برقی آفریقای جنوبی ادامه می دهیم. .
 
پروژه 100 هزار فانوس خورشیدی پاناسونیک
 پاناسونیک قاطعانه بر این باور است که شرکت ها به عنوان شهروندان شرکتی، در قبال جامعه تعهد دارند که توسعه انسانی، فرصت های جدید و ریشه کن کردن فقر را تقویت کنند. به همین دلیل است که پاناسونیک پروژه 100 هزار فانوس خورشیدی خود را با تمرکز بر روشن کردن زندگی مردم در سراسر جهان توسعه داد.

 اطلاعات بیشتر:
http://iranpanasonic.ir/SiteNews/News.aspx?id=293
http://iranpanasonic.ir/SiteNews/News.aspx?id=46

ایران پاناسونیک


کلمات کلیدی: فانوس های خورشیدی پاناسونیک-فانوس خورشیدی پاناسونیک مدل BG-BL03TH-G-فانوس خورشیدی پاناسونیک مدل F-KJSS111T-K-تعمیرات تخصصی محصولات پاناسونیک-نصب دوربین های پاناسونیک-نصب دوربین مداربسته پاناسونیک-فروش محصولات پاناسونیک-باطری دوربین پاناسونیک - باتری دوربین فیلم برداری پاناسونیک - باتری سانترال پاناسونیک - باتری تلفن پاناسونیک 2360- باطری تلفن پاناسونیک2361 - باتری تلفن 3721 پاناسونیک - باتری تلفن 880 پاناسونیک - باتری فکس پاناسونیک - باطری سانترال پاناسونیک - آداپتور پاناسونیک - آداپتور تلفن پان
کلیه حقوق این مجموعه متعلق به وب سایت ایران پاناسونیک می باشد.
طراحی وب، سئو و پشتیبانی: توسعه فناوری اطلاعات جهان افزار نوین