تاریخ امروز: پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳  
منوی اصلی
آمار سایت
بازدید امروز: 3162
بازدید دیروز: 1312
بازدید هفته: 9613
بازدید ماه: 23682
بازدید کل: 5977805
تاریخ انتشار خبر: پنجشنبه ۲۶ مرداد ۱۴۰۲ --- ۱۱:۳۰ تعداد مشاهده: 166 بار
دسته خبر:
پاناسونیک فیلم رسانای حرارتی بالا R-2400 را توسعه داده است عنوان خبر:
پاناسونیک فیلم رسانای حرارتی بالا R-2400 را توسعه داده است خلاصه خبر:

پاناسونیک فیلم رسانای حرارتی بالا R-2400 را توسعه داده است

صنعت پاناسونیک فیلم رسانای حرارتی بالا R-2400 را برای بردهای مدار چند لایه ایجاد می کند

کمک به کوچک سازی تجهیزات با حل مسائل حرارتی در sxEV های با خروجی بالا و تجهیزات صنعتی
 
شرکت پاناسونیک اعلام کرد که فیلم رسانای حرارتی بالا R-2400 را برای بردهای مدار چند لایه توسعه داده است.
 
در سال های اخیر، وسایل نقلیه الکتریکی (xEVs) به دلیل علاقه روزافزون به مسائل زیست محیطی محبوبیت فزاینده ای پیدا کرده اند. برای بهبود بهره وری انرژی وسایل نقلیه الکتریکی، باتری ها، ماژول های منبع تغذیه و واحدهای درایو حتی قدرتمندتر شده اند. این امر نیاز به نیمه هادی های قدرت مانند SiC و GaN را افزایش می دهد و چالش های مهمی را برای مدیریت حرارتی تجهیزات ایجاد می کند. علاوه بر این، کاهش وزن و کوچک‌سازی ماژول‌های منبع تغذیه و درایوها برای افزایش محدوده حرکتی خودروهای الکتریکی و همچنین بهبود راحتی مسافران با گسترش فضای داخلی خودرو مورد نیاز است.
 
بر این اساس، Panasonic Industry فیلم رسانای حرارتی بالا R-2400 را برای بردهای مدار چند لایه توسعه داده است. این فیلم در زمینه رسانایی حرارتی بالا K W/m.2.7  و جریان پذیری رزین عالی که امکان چندلایه شدن بردهای مدار را فراهم می کند، به اولین رتبه های صنعت دست یافته است.
آیا محصول جدید اثرات گرمای تولید شده توسط نیمه هادی های قدرت را کاهش می دهد و می تواند در مدارهای مدار چند لایه استفاده شود؟ چیزی که دستیابی به آن با مواد رسانای گرما بالا معمولی دشوار است. همچنین برای استفاده در بردهای مدار تعبیه شده در اجزا و آنهایی که فویل مسی ضخیم دارند مناسب خواهد بود. این ویژگی‌ها به دلیل تأثیرشان بر کاهش وزن و کوچک‌سازی ماژول‌های منبع تغذیه و درایوها، به کاهش مصرف برق (هزینه‌های برق) خودروهای الکتریکی و کاهش انتشار CO2 کمک می‌کنند.
 
فیلم رسانای حرارتی بالا R-2400 صنعت پاناسونیک برای بردهای مدار چندلایه دارای ویژگی های زیر است:
1. اولین رسانایی حرارتی بالا در صنعت KW/m.2.7  به عنوان یک محصول فیلم برای بردهای مدار چند لایه به کاهش تعداد اجزای مدیریت حرارتی کمک می کند.
2. جریان پذیری عالی رزین امکان چند لایه شدن بردهای مدار الکترونیکی را فراهم می کند و به کوچک سازی تجهیزات کمک می کند.
3. دارای گواهی برای برآورده شدن دمای درجه بندی شده UL 150 درجه سانتیگراد و قابل استفاده در محیط های با دمای بالا.

 مشخصات محصول:
1. اولین رسانایی حرارتی بالا در صنعت  KW/m. 2.7 به عنوان یک محصول فیلم برای بردهای مدار چند لایه به کاهش تعداد اجزای مدیریت حرارتی کمک می کند.
با استفاده از فناوری رسانایی حرارتی بالا که از دانش طراحی پرکننده معدنی استفاده می‌کند، فیلم اتلاف گرمای کل برد مدار الکترونیکی را بهبود می‌بخشد و به کاهش گرمای نیمه‌هادی‌های قدرت کمک می‌کند. این به کاهش تعداد اجزای مدیریت حرارتی مانند پره های دفع گرما و فن های خنک کننده کمک می کند که به نوبه خود به کوچک سازی تجهیزات کمک می کند.
 
2. جریان پذیری رزین عالی، چند لایه بودن بردهای مدار الکترونیکی را امکان پذیر می کند و به کوچک سازی تجهیزات کمک می کند.
با طراحی تعادل بهینه پرکننده های معدنی و رزین های عایق، این فیلم به جریان پذیری رزین عالی دست یافته است. این امکان استفاده از مواد با رسانایی حرارتی بالا را در بردهای مدار چندلایه فراهم می کند، که قبلاً از نظر خواص پر کردن مدار و قابلیت اطمینان عایق دشوار بود. این محصول همچنین به کوچک سازی بیشتر تجهیزات در آینده از طریق توسعه برنامه های کاربردی برای بردهای مدار جاسازی شده در اجزا و مدارهای مسی ضخیم کمک خواهد کرد. علاوه بر این، از آنجایی که فیلم را می توان در پردازش بردهای مدار الکترونیکی عمومی استفاده کرد، انتظار می رود که بار فرآیند را کاهش دهد، با قالب گیری دسته ای در ترکیب با پیش آماده سازی نیز امکان پذیر است.
 
3. دارای گواهی برای برآورده کردن دمای 150 درجه سانتی گراد تعیین شده UL و قابل استفاده در محیط های با دمای بالا
طراحی منحصر به فرد رزین و فن آوری ترکیبی صنعت پاناسونیک به مقاومت حرارتی بالاتر مواد دست یافته است. این فیلم می تواند گرمای تولید شده توسط نیمه هادی های قدرت را تحمل کند و می تواند در محیط های با دمای بالا، از جمله برنامه های نصب شده در خودرو استفاده شود.
لطفاً توجه داشته باشید که این محصول را می‌توان همراه با مواد تخته مدار چندلایه اپوکسی شیشه‌ای بدون هالوژن صنعت پاناسونیک R-3566D (دارای تأییدیه برای برآورده کردن دمای درجه‌بندی شده UL 150 درجه سانتی‌گراد) استفاده کرد.
 
برنامه های کاربردی مناسب:
بردهای مدار چندلایه و بردهای مدار تعبیه شده در اجزای مورد استفاده برای اجزای منبع تغذیه اصلی که به اقدامات مدیریت گرما نیاز دارند (شارژرهای خودرو، منابع تغذیه راه‌آهن، تهویه‌کننده‌های برق برای تولید برق فتوولتائیک، اینورترها، مبدل‌های افزایش دهنده و غیره)
 
تولید انبوه و برنامه ارسال نمونه
در حال حاضر قادر به تولید انبوه و حمل نمونه است

 ایران پاناسونیک



کلمات کلیدی: تولید فیلم رسانای حرارتی بالا R-2400 را برای بردهای مدار چند لایه توسط پاناسونیک-امکان چند لایه شدن بردهای مدار الکترونیکی پاناسونیک-کاهش تعداد اجزای مدیریت حرارتی پاناسونیک-اولین رسانایی حرارتی بالا در صنعت 2.7W/m.K پاناسونیک-مقاومت حرارتی بالاتر مواد پاناسونیک-ایران پاناسونیک
کلیه حقوق این مجموعه متعلق به وب سایت ایران پاناسونیک می باشد.
طراحی وب، سئو و پشتیبانی: توسعه فناوری اطلاعات جهان افزار نوین