تاریخ امروز: پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳  
منوی اصلی
آمار سایت
بازدید امروز: 3328
بازدید دیروز: 1312
بازدید هفته: 9779
بازدید ماه: 23848
بازدید کل: 5977971
تاریخ انتشار خبر: يکشنبه ۱۵ مرداد ۱۴۰۲ --- ۱۵:۳۵ تعداد مشاهده: 180 بار
دسته خبر:
سلول‌های سوختی هیدروژنی پاناسونیک عنوان خبر:
سلول‌های سوختی هیدروژنی پاناسونیک خلاصه خبر:

سلول‌های سوختی هیدروژنی پاناسونیک

5 داستان برتر فناوری: سلول‌های سوختی هیدروژنی پاناسونیک برای فردای پایدار پیشرو هستند
 
فناوری پیشگامانه پیل سوختی هیدروژنی پاناسونیک، H2 KIBOU را کشف کنید، که چشم انداز انرژی را متحول می کند. H2 KIBOU با تعهدی قوی به جامعه‌ای کربن‌زدایی شده، دی‌اکسید کربن صفر منتشر می‌کند و بازده الکتریکی چشمگیر 56 درصد را به دست می‌آورد تا شارژ را به سمت آینده‌ای با انرژی هیدروژن هدایت کند. پاناسونیک با نشان دادن استفاده کامل از هیدروژن در ژاپن و خارج از کشور، نقشی حیاتی در دستیابی به بی‌طرفی کربن جهانی ایفا می‌کند.

1. H2 KIBOU آینده الکتریکی با انرژی هیدروژنی را نوید می دهد
H2 KIBOU یک ژنراتور پیل سوختی هیدروژن خالص پیشرفته است که تأسیسات تجاری در مقیاس کوچک را هدف قرار می دهد و می تواند به دلخواه با اتصال چندین واحد بزرگتر شود.
یک راه‌حل تولید برق انعطاف‌پذیر که می‌تواند به سرعت راه‌اندازی شود، ژنراتورهای کوچک سلول سوختی هیدروژنی باعث استفاده کارآمد از فضای محدود می‌شوند.
H2 KIBOU را می توان برای تولید همزمان، تبدیل گرمای تولید شده از سلول های سوختی هیدروژنی برای استفاده کارآمد از انرژی، امکان تولید مداوم برق در هنگام قطع برق استفاده کرد.
 
2. سیستم تولید برق غیرمتمرکز سوخت کارخانه را با برق پاک تامین می کند
یک سیستم انرژی تجدیدپذیر مدولار که 570 کیلووات برق تولید شده توسط پنل‌های خورشیدی را با 495 کیلووات از سلول‌های سوختی هیدروژنی و 1.1 مگاوات ساعت باتری‌های ذخیره‌سازی یون لیتیوم برای تولید و ذخیره انرژی پاک ترکیب می‌کند.
سیستم مدیریت انرژی اختصاصی پاناسونیک (EMS) کل فرآیند را کنترل می کند و تقاضای در حال تغییر نیرو را در نیروگاه نظارت می کند.
تجاری سازی با کارخانه های پاناسونیک آغاز می شود و در نهایت به عنوان بخشی از تلاش های جهانی برای خنثی سازی کربن در خارج از کشور گسترش می یابد.

 اطلاعات بیشتر:
http://iranpanasonic.ir/SiteNews/News.aspx?id=271
 
3. پیل های سوختی هیدروژنی آماده عرضه به بازار با "کارخانه RE100"
راه حل کارخانه RE100 با استفاده از یک سیستم تولید برق داخلی که ترکیبی از ژنراتورهای سلول سوختی هیدروژن خالص و ژنراتورهای فتوولتائیک است، 100 درصد برق مصرفی در فعالیت های تجاری را از منابع تجدیدپذیر تامین می کند.
استفاده در مقیاس کامل از هیدروژن را با هدف حل مسائل مربوط به تولید برق فتوولتائیک، مانند مناطق بزرگ نصب و آسیب پذیری آب و هوا نشان می دهد، در حالی که تامین برق کارآمد و پایدار برای فعالیت های تجاری را تضمین می کند.
کارخانه RE100 که در سایت Kusatsu پاناسونیک در ژاپن نصب شده است، از ژنراتورهای سلول سوختی هیدروژنی خالص که بر اساس فناوری ENE-FARM توسعه یافته اند، استفاده می کند که قادر به تولید توان مقیاس پذیر و گزینه های نصب انعطاف پذیر هستند.

4. اولین ژنراتور پیل سوختی هیدروژن خالص در استرالیا
پاناسونیک و ATCO استرالیا یک ژنراتور پیل سوختی هیدروژن خالص 5 کیلوواتی را در استرالیای غربی نصب کرده‌اند که اولین آزمایش استرالیایی پیل‌های سوختی هیدروژنی پاناسونیک است.
هیدروژن خالص از سایت آزمایشی ATCO - خط لوله Clean Energy Innovation Hub - به پیل سوختی هیدروژن پاناسونیک تزریق می شود که آن را به برق تبدیل می کند.
پیل سوختی هیدروژنی پاناسونیک، یک ابتکار ابتکاری هیدروژنی، هیدروژن را به طور موثر در محل به برق تبدیل می کند تا به نیرو رسانی به تاسیسات کمک کند.

اطلاعات بیشتر:
http://iranpanasonic.ir/SiteNews/News.aspx?id=284

 .5پیل های سوختی هیدروژنی برای تغییر تولید برق در سراسر جهان تنظیم شده است
علاقه جهانی به هیدروژن به عنوان راهی برای پر کردن شکاف عرضه و ترویج انتقال انرژی پاک در بخش هایی مانند حمل و نقل، ساختمان ها و تولید برق در حال افزایش است.
انتظار می‌رود پیل‌های سوختی هیدروژنی یک فناوری تولید انرژی سبز پایدار و همه‌کاره باشد تا از طریق سلول‌های سوختی هیدروژنی پیشرفته در ساختمان‌ها و تولید برق به خنثی‌سازی کربن کمک کند.
پروژه Wuxi پاناسونیک در چین که بر اساس موفقیت مفهوم کارخانه RE100 برای استفاده کامل از هیدروژن در ژاپن ساخته شده است، تطبیق پذیری سلول های سوختی هیدروژنی را برای آینده ای پایدار نشان می دهد.

:اطلاعات بیشتر 
http://iranpanasonic.ir/SiteNews/News.aspx?id=285

ایران پاناسونیک



کلمات کلیدی: سلول‌های سوختی هیدروژنی پاناسونیک-H2 KIBOU ژنراتور پیل سوختی هیدروژن خالص پیشرفته پاناسونیک-سیستم مدیریت انرژی اختصاصی پاناسونیک-فناوری ENEFARMپاناسونیک-اولین ژنراتور پیل سوختی هیدروژن خالص پاناسونیک-ایران پاناسونیک
کلیه حقوق این مجموعه متعلق به وب سایت ایران پاناسونیک می باشد.
طراحی وب، سئو و پشتیبانی: توسعه فناوری اطلاعات جهان افزار نوین