تاریخ امروز: پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳  
منوی اصلی
آمار سایت
بازدید امروز: 3178
بازدید دیروز: 1312
بازدید هفته: 9629
بازدید ماه: 23698
بازدید کل: 5977821
تاریخ انتشار خبر: چهارشنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ --- ۱۲:۳۳ تعداد مشاهده: 175 بار
دسته خبر:
ارائه خدمات مدیریت ناوگان برای وسایل نقلیه الکتریکی تجاری عنوان خبر:
ارائه خدمات مدیریت ناوگان برای وسایل نقلیه الکتریکی تجاری خلاصه خبر:

ارائه خدمات مدیریت ناوگان برای وسایل نقلیه الکتریکی تجاری

تأسیس شرکت EVolity: شرکتی که خدمات مدیریت ناوگان را برای وسایل نقلیه الکتریکی تجاری ارائه می دهد.
(EVolity پشتیبانی جامعی را برای کل فرآیند ارائه می دهد، از پذیرش گرفته تا عملیات خودروهای الکتریکی)

شرکت پاناسونیک هولدینگ (از این پس "پاناسونیک HD") و شرکت ماروبنی (از این پس "ماروبنی") امروز یک شرکت جدید به نام EVolity Corporation (از این پس "EVolity") تاسیس کردند که خدمات مدیریت ناوگان را برای خودروهای الکتریکی تجاری (EVs) ارائه خواهد کرد. دفتر مرکزی EVolity در شهر Chuo، توکیو قرار دارد و آقای Masaharu Amaike به عنوان اولین رئیس و مدیرعامل آن خدمت می کند. تابستان امسال، EVolity ارائه خدمات به شرکت های لجستیکی بزرگ را آغاز خواهد کرد که با پذیرش خودروهای برقی ادامه خواهند داد.
 
EVolity فرصت‌هایی را برای عملیات آزمایشی به مشاغلی که قصد استفاده از خودروهای برقی تجاری را دارند ارائه می‌کند. عملیات آزمایشی این کسب‌وکارها را در ایجاد درک خاصی از تأثیر بر عملیات‌هایی که از پذیرش خودروهای الکتریکی ناشی می‌شود، تسهیل می‌کند و به آن‌ها اجازه می‌دهد مسائلی را که نیاز به حل و فصل دارند شناسایی کنند و سیستم‌های شارژ هوشمند و باتری‌ها را در اختیارشان قرار دهند. برای مشاغلی که قبلاً از خودروهای برقی تجاری استفاده می‌کنند، EVolity محیطی را برای مدیریت متمرکز ایستگاه‌های شارژ متعدد و شرایط باتری ایجاد می‌کند که استقرار یکپارچه خودروهای الکتریکی را تسهیل می‌کند. EVolity قصد دارد با ارائه یک سیستم مدیریت دیجیتال که از وسایل نقلیه و شارژرهای چند برند پشتیبانی می کند، به ساده سازی عملیات کمک کند. علاوه بر این، EVolity با شرکت‌های شریک برای ارائه پشتیبانی جامع، از جمله کمک در انتخاب خودروهای الکتریکی و زیرساخت شارژ، همکاری خواهد کرد. سیستم های ارائه شده همچنین ادغام با سیستم های موجود مشتریان را برای تسهیل عملیات و مدیریت مصرف انرژی در نظر می گیرند.
 
هدف EVolity ایجاد یک مدل اقتصاد دایره‌ای است که امکان استفاده ثانویه در آینده از خودروهای الکتریکی و باتری‌های داخلی را با استفاده از تخصص و شبکه تجاری Marubeni در بخش تحرک و EV و همچنین دانش و فن‌آوری‌های پاناسونیک HD در باتری و موارد مرتبط فراهم می‌کند. زمینه های. EVolity به دنبال کمک به شیوه‌های تجاری سازگار با محیط زیست و افزایش ارزش شرکت با ارائه پشتیبانی جامع برای انتقال کسب‌وکارها به استفاده از خودروهای الکتریکی است.

ایران پاناسونیک


کلمات کلیدی: شرکت EVolity پاناسونیک-خدمات مدیریت ناوگان پاناسونیک-شرکت پاناسونیک هولدینگ-سیستم‌های شارژ هوشمند و باتری‌ها پاناسونیک-تعمیر وسایل پاناسونیک-ایران پاناسونیک
کلیه حقوق این مجموعه متعلق به وب سایت ایران پاناسونیک می باشد.
طراحی وب، سئو و پشتیبانی: توسعه فناوری اطلاعات جهان افزار نوین