تاریخ امروز: پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳  
منوی اصلی
آمار سایت
بازدید امروز: 3149
بازدید دیروز: 1312
بازدید هفته: 9600
بازدید ماه: 23669
بازدید کل: 5977792
تاریخ انتشار خبر: سه شنبه ۳ مرداد ۱۴۰۲ --- ۲۰:۳۷ تعداد مشاهده: 121 بار
دسته خبر:
پاناسونیک از محصولات آینده گرا رونمایی کرد عنوان خبر:
پاناسونیک از محصولات آینده گرا رونمایی کرد خلاصه خبر:
  • پاناسونیک در نمایشگاه فناوری IFA 2022 شرکت کرد و برنامه های خود را برای کمک به پایداری و رفاه جهانی اعلام کرد.
  • این شرکت ابتکارات خنثی کربنی خود از جمله آبگرمکن پمپ حرارتی A2W را به نمایش گذاشت.
  • پاناسونیک پیام نام تجاری جدید خود را با عنوان «امروز ایجاد کنید. فردا را غنی کن.»


پاناسونیک از محصولات آینده گرا رونمایی کرد

پاناسونیک در نمایشگاه IFA 2022 از محصولات آینده گرا برای فردای روشن تر رونمایی کرد

از 2 تا 6 سپتامبر، پاناسونیک در IFA، یکی از بزرگترین و تاثیرگذارترین نمایشگاه های لوازم الکترونیکی مصرفی در جهان شرکت کرد. IFA 2022 که برای اولین بار در سه سال گذشته در برلین برگزار شد، شرکت کنندگانی از 130 کشور را به خود جلب کرد و پاناسونیک یکی از 1100 شرکت از 46 منطقه بود که آخرین پیشرفت های خود را در این رویداد به نمایش گذاشت. پاناسونیک مجدداً بر تعهد خود برای ترویج بی‌طرفی کربن، پیشبرد اقتصاد دایره‌ای، و معرفی محصولات و خدمات جدیدی که هدف آن ارتقای رفاه نسل‌های آینده است، تاکید کرد.

طراحی غرفه پایدار تعهد این شرکت به بی طرفی کربن را نشان می دهد
امسال اولین باری بود که از زمان شروع همه‌گیری، IFA به صورت شخصی برگزار شد و پاناسونیک با روحیه احیا و تجدید، طراحی غرفه‌ای جدید و پایدارتر را اتخاذ کرد که در منطقه جدیدی از سالن رویداد مستقر شد.
در مراسم افتتاحیه غرفه پاناسونیک، رئیس و مدیر عامل شرکت پاناسونیک، ماساهیرو شینادا، مجدداً اروپا را به عنوان یک بازار کلیدی مورد تاکید قرار داد و بر تلاش‌های این شرکت برای بی‌طرفی کربن تحت استراتژی Panasonic Green Impact تأکید کرد.
شینادا توضیح داد که پاناسونیک ماموریت خود را به عنوان کمک به رفاه مردم، جامعه و کره زمین بازتعریف کرده است. او گفت: «برای انجام این مأموریت تجاری، برای مردم، هدف ما ارتقای کیفیت زندگی با لوازم خانگی پیشرفته است. برای جامعه، زیرساخت های زندگی امن و مطمئن را فراهم خواهیم کرد. و برای سیاره زمین، از طریق محصولات سازگار با محیط زیست و استفاده از انرژی پاک، به کربن زدایی و ایجاد یک اقتصاد دایره ای کمک خواهیم کرد.
با انعکاس تعهد شرکت نسبت به آینده ای پایدار، منطقه مرکزی غرفه شرکتی بر دو موضوع کلیدی چشم انداز زیست محیطی پاناسونیک متمرکز شد: کمک به بی طرفی کربن و اقتصاد دایره ای. طراحی غرفه جدید در مقایسه با غرفه پاناسونیک در سال 2019 به کاهش 140 تنی انتشار CO2 دست یافت که معادل 71 درصد کاهش است.

فناوری های پیشرفته برای راه حل های انرژی پاک و کارآمد
یکی از نقاط قوت پاناسونیک این است که دارای قابلیت های تکنولوژیکی منحصر به فرد برای راه حل های انرژی پاک و کارآمد است. در IFA 2022، این شرکت جدیدترین ابتکارات خود را معرفی کرد، از جمله سلول سوختی هیدروژن خالص، آبگرمکن های پمپ حرارتی هوا به آب (A2W) و محصولاتی که برای پیشبرد اقتصاد دایره ای طراحی شده اند.
پیل سوختی هیدروژن خالص به عنوان بخشی از ابتکار کارخانه پاناسونیک "RE100" استفاده می شود ("RE100" به انتقال "به سوی 100٪ انرژی تجدید پذیر" اشاره دارد). هدف این پروژه تامین 100 درصد برق مصرفی در کارخانه پیل سوختی این شرکت با منابع تجدیدپذیر با استفاده از سیستم مدیریت انرژی است که ترکیبی از سلول‌های سوختی هیدروژن خالص، ژنراتورهای فتوولتائیک و باتری‌های ذخیره‌سازی لیتیوم یون است. این اولین تلاش در جهان برای ایجاد یک کارخانه RE100 از طریق استفاده در مقیاس کامل از هیدروژن است.
پاناسونیک همچنین آبگرمکن های پمپ حرارتی هوا به آب (A2W) خود را به نمایش گذاشت. این شرکت اخیرا اعلام کرد که تا سال مالی 2025 20 میلیارد ین در کارخانه چک خود سرمایه گذاری خواهد کرد تا سیستم تولید آبگرمکن های پمپ حرارتی A2W را تقویت کند تا تقاضای رو به رشد اروپا برای این راه حل های گرمایشی سازگار با محیط زیست را برآورده کند. فناوری پمپ حرارتی و تهویه مطبوع پاناسونیک در سطح جهانی شناخته شده است و اخیراً واحد تهویه مطبوع پاناسونیک اتریا که دارای فناوری نانو ایکس پاناسونیک است برنده جایزه ملی ACR&Heat Pump Awards 2022 انگلستان شد.
سهم اصلی پاناسونیک در پیشبرد اقتصاد دایره‌ای در سری محصولات نوآورانه و پیشرفته آن نهفته است که شامل MULTISHAPE نیز می‌شود که در IFA 2022 نیز به نمایش گذاشته شد. MULTISHAPE یک ابزار نظافت است که از بدنه یکسانی برای پنج سر ضمیمه نظافت مختلف استفاده می‌کند. طراحی ماژولار نیاز به موتور، باتری قابل شارژ و آداپتور برای هر محصول را از بین می برد و در مقایسه با طراحی محصول معمولی، حدود 60 درصد از منابع را در طول تولید صرفه جویی می کند. افزایش دوام محصول، بهبود قابلیت تعمیر از طریق طراحی مدولار، و مالکیت طولانی مدت قطعات، همگی به استفاده طولانی مدت از محصولات ما کمک می کنند.

"کمک به رفاه مردم، جامعه و کره زمین"
هدف شرکت جدید پاناسونیک «کمک به رفاه مردم، جامعه و سیاره زمین» است و راه کلیدی که ما این کار را انجام خواهیم داد از طریق محصولات نوآورانه و پیشرفته ما است. شینادا برای اولین بار در این رویداد جهانی از شعار اکشن برند جدید این شرکت رونمایی کرد: امروز ایجاد کن. فردا را غنی کن.»
پاناسونیک مفهوم رفاه را دارای سه جزء می داند: رفاه درونی، رفاه بیرونی و رفاه فضایی. این مولفه‌ها در طراحی غرفه پاناسونیک منعکس شدند، جایی که محصولات جدید این شرکت، از جمله تلویزیون‌های OLED، سشوارهای نانو و مایکروویوهای ترکیبی، به‌خوبی بر اساس این سه دسته طبقه‌بندی و به نمایش درآمدند.
از زمان تأسیس خود در بیش از 100 سال پیش، پاناسونیک متعهد به کمک به جامعه و حمایت از کیفیت زندگی مشتریان خود بوده است. شرکت پاناسونیک به‌عنوان شرکتی که در تمام جنبه‌های سبک زندگی و رفاه که «به سلامت مردم، جامعه و کره زمین کمک می‌کند» درگیر است، به حمایت از زندگی مردم از طریق فناوری و خلاقیت ادامه خواهد داد.

ایران پاناسونیک


کلمات کلیدی: سبک زندگی پاناسونیک-کیفیت هوا پاناسونیک-تهویه مطبوع پاناسونیک- نانو پاناسونیک- انرژی پاناسونیک-GREEN IMPACTپاناسونیک -RE100 پاناسونیک-محیط زیست و پایداری پاناسونیک-نمایشگاه IFA 2022 پاناسونیک- بی طرفی کربن پاناسونیک-رئیس و مدیر عامل شرکت پاناسونیک ماساهیرو شینادا-ارتقای کیفیت زندگی پاناسونیک- انرژی پاک پاناسونیک-چشم انداز زیست محیطی پاناسونیک-سلول سوختی هیدروژن خالص پاناسونیک-آبگرمکن های پمپ حرارتی هوا پاناسونیک-MULTISHAPE پاناسونیک-تلویزیون‌های OLED پاناسونیک-سشوارهای نانو پاناسونیک
کلیه حقوق این مجموعه متعلق به وب سایت ایران پاناسونیک می باشد.
طراحی وب، سئو و پشتیبانی: توسعه فناوری اطلاعات جهان افزار نوین