تاریخ امروز: پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳  
منوی اصلی
آمار سایت
بازدید امروز: 3269
بازدید دیروز: 1312
بازدید هفته: 9720
بازدید ماه: 23789
بازدید کل: 5977912
تاریخ انتشار خبر: دوشنبه ۲ مرداد ۱۴۰۲ --- ۱۹:۳۶ تعداد مشاهده: 111 بار
دسته خبر:
تهویه مطبوع پاناسونیک عنوان خبر:
تهویه مطبوع پاناسونیک خلاصه خبر:

تهویه مطبوع پاناسونیک

پاناسونیک کسب و کار تهویه مطبوع*1 سیستم ایر AB سوئد را تکمیل کرد

اوزاکا، ژاپن - شرکت پاناسونیک اعلام کرد که در پایان فوریه 2023، شرکت تهویه مطبوع گرمایش و تهویه آن، خرید تمام سهام موجود در Systemair AC SAS، Systemair S.r.l را تکمیل کرد و Tecnair S.p.A.، که مشاغل تجاری تهویه مطبوع متعلق به Systemair AB ("Systemair")، تولید کننده پیشرو سوئدی کیفیت هوا و تجهیزات تهویه مطبوع را اداره می کنند.
پس از آن که تصمیم ما برای به دست آوردن تمام سهام در کسب و کار تهویه مطبوع سیستم ایر، که در 17 نوامبر 2022 اعلام شد، توسط مرجع نظارتی تحت قانون رقابت تأیید شد، این خرید تکمیل شد. قیمت خرید 100 میلیون یورو بود.
بخش تهویه مطبوع سیستم ایر سیستم های هیدرونیک تجاری را تولید می کند. این نوع تهویه مطبوع با گرفتن گرما از هوای محیط و گردش آن در فضاهای*2 برای کنترل دمای اتاق، آب گرم و خنک تولید می کند و در نتیجه استفاده از سرد کننده ها را کاهش می دهد.
Systemair همچنین در توسعه و بازاریابی محصولاتی که از R290، یک سرد کننده طبیعی با اثر گلخانه ای بسیار کم استفاده می کنند، پیشگام بوده است.
پاناسونیک در حال حاضر سیستم های تهویه مطبوع بسته بندی تجاری و سیستم های تهویه مطبوع چند اسپلیت را برای ساختمان ها در اروپا به بازار عرضه می کند. خرید شرکت‌های تابعه Systemair به پاناسونیک این امکان را می‌دهد تا با خرید سیستم‌های هیدرونیک تجاری به تقاضاها و مقررات زیست‌محیطی به سرعت در حال رشد پاسخ دهد. ترکیب منابع این دو شرکت منجر به ساختارهای توسعه، تولید، فروش و نگهداری قوی‌تر و همچنین توسعه محصولات بسیار کارآمد و سازگار با محیط زیست و ایجاد سیستم‌های جدید و با ارزش افزوده بالا برای تامین آب گرم و گرمایش فضا علاوه بر سیستم‌های تهویه مطبوع خواهد شد.

.1* ساخت و بازاریابی چیلرهای تجاری، کولر گازی پمپ حرارتی، فن کویل و ...
*2. از آنجایی که سیستم های هیدرونیک از آب برای کنترل دمای اتاق استفاده می کنند، در مقایسه با سیستم های گردش سرد کننده، می تواند میزان سردی مورد نیاز را کاهش دهد.


ایران پاناسونیک



کلمات کلیدی: کسب و کار تهویه مطبوع پاناسونیک-شرکت تهویه مطبوع گرمایش پاناسونیک-تهویه مطبوع سیستم ایر پاناسونیک-سیستم های تهویه مطبوع چند اسپلیت پاناسونیک-چیلرهای تجاری پاناسونیک-کولر گازی پمپ حرارتی پاناسونیک-فن کویل پاناسونیک-محصولات بسیار کارآمد و سازگار با محیط زیست پاناسونیک-سیستم‌های جدید و با ارزش افزوده بالا برای تامین آب گرم و گرمایش فضا پاناسونیک-یک سرد کننده طبیعی با اثر گلخانه ای بسیار کم پاناسونیک-R290 پاناسونیک- ایران پاناسونیک
کلیه حقوق این مجموعه متعلق به وب سایت ایران پاناسونیک می باشد.
طراحی وب، سئو و پشتیبانی: توسعه فناوری اطلاعات جهان افزار نوین