تاریخ امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳  
منوی اصلی
آمار سایت
بازدید امروز: 456
بازدید دیروز: 2013
بازدید هفته: 13036
بازدید ماه: 13036
بازدید کل: 5967159
تاریخ انتشار خبر: دوشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ --- ۱۰:۵۹ تعداد مشاهده: 653 بار
دسته خبر:
هدست واقعیت افزوده پاناسونیک در دست توسعه عنوان خبر:
هدست واقعیت افزوده پاناسونیک در دست توسعه خلاصه خبر:

هدست واقعیت افزوده پاناسونیک در دست توسعه

هدست هايي مانند Gear VR اکنون به بازار عرضه شده و مردم مي توانند تجربه کار با اين فناوري را با آن احساس کنند. ديگر شرکت ها هم اکنون در حال کار بر روي محصولات خود هستند تا آنها را براي ورود به بازار آماده کنند. Ocolus يکي از اين شرکت هاست که در حال کار بر روي هدست واقعيت مجازي خود است. پاناسونيک هم حالا مي خواهد در اين حوزه از رقبا عقب نماند و اخيرا در رويدادي که در ژاپن برگزار شده خبر از هدست واقعيت افزوده اش داده است.

محصول واقعيت افزوده پاناسونيک از يک صفحه نمايش OLED بهره مي رد که ديد90 درجه را براي کاربر فراهم مي کند، همچنين دوربين موجود بر روي آن قادر است ويدئوهايي با نرخ 75 فريم بر سانيه را ثبت کند. طراحي اين دسنگاه، به نحوي است که براحتي مانند يک هدست بر روي سر قرار مي گيرد.

دروبين اين هدست واقعيت افزوده با سنسورهاي تصويري خود حتي اجازه مي دهد تا در حين فيلمبرداري بتوانيد عکس هم بگيريد، آن هم در تمامي زاوايا. اين نمونه اوليه از اين نظر شبيه به هدست Gear VR سامسونگ است. هنگامي که کاربر حرکت کند ساختار اين محصول به گونه اي است که اين تغييرات و جابه جايي ها را با ديد کاربر هماهنگ مي کند.

محصول واقعيت مجازي پاناسونيک، همانند Gear VR برا کار با تلفن هاي هوشمند ساخته نشده. بنابر اين شرکت سازنده نگفته که اين هدست چه نوعي است و چه چيزي را پشتيباني خواهد کرد، اما پاناسونيک گفته که مي خواهد با استفاده از اين تکنولوژي راهي براي انجام و يا ديدن بهتر بازيهاي المپيک توکيو در سال 2020بيابد.



ایران پاناسونیک


کلمات کلیدی:
کلیه حقوق این مجموعه متعلق به وب سایت ایران پاناسونیک می باشد.
طراحی وب، سئو و پشتیبانی: توسعه فناوری اطلاعات جهان افزار نوین