تاریخ امروز: چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳  
منوی اصلی
آمار سایت
بازدید امروز: 28
بازدید دیروز: 1308
بازدید هفته: 5167
بازدید ماه: 19236
بازدید کل: 5973359
تاریخ انتشار مقاله: دوشنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۳ --- ۱۵:۳۲ تعداد مشاهده: 23 بار
دسته مقاله:
بهترین کنشهای المپیک در تلویزیون های ال ای دی4Kپاناسونیک عنوان مقاله:
مدیر محتوا توسط:
بهترین کنشهای المپیک در تلویزیون های ال ای دی4Kپاناسونیک چکیده مقاله:
بهترین کنشهای المپیک در تلویزیون های ال ای دی 4K پاناسونیک

تلویزیون اندروید 4K LED سری JX850 این برند دارای ویژگی های پیشرفته ای مانند "حالت ورزشی" است که به طور خودکار کیفیت تصویر و صدا را برای ارائه تجربه زنده استادیوم تنظیم می کند.
وقتی صحبت از تماشای ورزش به میان می‌آید، تعداد کمی از تلویزیون‌های LED ممتاز K4 پاناسونیک را شکست می‌دهند. پاناسونیک که برای ارائه تجربه ای فراگیر با وضوح و رنگ فوق العاده و صدای پویا طراحی شده است، اکشن را مستقیماً به اتاق نشیمن می آورد. آنها به وضوح رنگ لباس ها، رنگ های پوست بازیکنان و حتی بافت چمن را در زمین بازتولید می کنند.

بهترین کنشهای المپیک در تلویزیون های ال ای دی4Kپاناسونیک

بهترین کنشهای المپیک در تلویزیون های ال ای دی 4K پاناسونیک

تلویزیون اندروید 4K LED سری JX850 این برند دارای ویژگی های پیشرفته ای مانند "حالت ورزشی" است که به طور خودکار کیفیت تصویر و صدا را برای ارائه تجربه زنده استادیوم تنظیم می کند.
 
وقتی صحبت از تماشای ورزش به میان می‌آید، تعداد کمی از تلویزیون‌های LED ممتاز K4 پاناسونیک را شکست می‌دهند. پاناسونیک که برای ارائه تجربه ای فراگیر با وضوح و رنگ فوق العاده و صدای پویا طراحی شده است، اکشن را مستقیماً به اتاق نشیمن می آورد. آنها به وضوح رنگ لباس ها، رنگ های پوست بازیکنان و حتی بافت چمن را در زمین بازتولید می کنند.
 
پاناسونیک که شریک رسمی بلندمدت جنبش المپیک است و راه‌حل‌هایی برای انتقال مستقیم بازی‌های المپیک به تمام کشورهای جهان از طریق تجهیزات صوتی و تصویری خود ارائه می‌کند، همچنین بهترین فناوری را برای بینندگانی که بازی را در خانه‌شان تماشا می‌کنند، به ارمغان می‌آورد.
 
تلویزیون Android 4K LED سری JX850 پاناسونیک دارای صفحه نمایش سینمای HDR است و دارای فناوری های پیشرفته ای مانند پردازنده HCX Pro AI است که به ایجاد تصاویر با کیفیت بهتر کمک می کند. این یک فناوری نور پس‌زمینه منحصربه‌فرد است که تصاویری با کنتراست بالا و بهترین عملکرد را برای صحنه‌های با حرکت سریع ارائه می‌کند. پردازنده هوش مصنوعی HCX Pro با حذف هر گونه خطای حرکتی در تصویر، کیفیت تصویر بی سابقه ای را برای فعالیت های ورزشی زنده ارائه می دهد.
 
تلویزیون های پاناسونیک همچنین دارای کیفیت تصویر پویا برای همه محتوا هستند. مشاهده در «حالت ورزشی»، به‌طور خودکار کیفیت تصویر و صدا را تنظیم می‌کند و یک تجربه زنده استادیوم با صدا و تصاویر پر جنب و جوش، مانند چمن زمین، تشویق هواداران، و پژواک در محل برگزاری، ارائه می‌دهد. تصاویر و صدا برای مطابقت با شور و شوق موجود در زمین پردازش می شوند که با حس واقع گرایی ارائه شده توسط فناوری تلویزیون پیشرفته پاناسونیک تقویت می شود. تلویزیون‌های  K4 پاناسونیک دارای فناوری Dolby Atmos® هستند که صدایی عالی ارائه می‌کند و به تجربه‌ای فراگیر ارائه شده توسط تصاویر جذاب می‌افزاید.

تاکاشی ساساکی، مدیر بخش بازاریابی مصرف‌کننده، PMMAF اظهار داشت:«هواداران برای بزرگ‌ترین رویداد ورزشی سال، بازی‌های المپیک بسیار هیجان‌زده هستند. در پاناسونیک، ما در این اشتیاق به ورزش سهیم هستیم. ما متعهد به ارائه راه‌حل‌هایی برای پخش زنده هستیم و میلیون‌ها نفر را که از خانه تماشا می‌کنند قادر می‌سازیم بهترین تماشا را داشته باشند. تلویزیون‌های HD بزرگ‌تر، بلندتر و واضح‌تر ما تجربه‌ای واقعاً فراگیر را ارائه می‌کنند. به لطف قدرت فناوری‌های پیشرفته، باورنکردنی‌ترین لحظات بازی - از پیروزی‌های سخت، شکست‌های سخت و همه چیزهایی که در این بین وجود دارد، توسط میلیون‌ها نفر در سراسر جهان مشاهده خواهد شد»
 
اطلاعات بیشتر:
https://www.panasonic.com/mea/en/corporate/news/articles/catch-the-best-of-olympic-action-on-panasonic-4k-led-tvs.html


ایران پاناسونیک


کلمات کلیدی: تلویزیون پاناسونیکTH 65JX850M-تلویزیون پاناسونیک مدل TH 55EX600R-تلویزیون 32 اینچ پاناسونیک-تلویزیون پاناسونیکTH 43LX700-تلویزیون پاناسونیک مدل TH 75LX800K-تلویزیون 65 اینچ پاناسونیک-تعمیرتخصصی مادربورد تلویزیون پاناسونیک-تعمیرات حرفه ای انواع فلت تلویزیون پاناسونیک-تعمیرات تخصصی انواع پنل تلویزیون پاناسونیک-برد کنترل‌کننده پنل ال‌سی‌دی تلویزیون پاناسونیک-تعمیرتخصصی انواع تلویزیون پاناسونیک-فروش قطعات یدکی تلویزیون پاناسونیک-فروش نصب تعمیرمحصولات پاناسونیک-لوازم خانگی پاناسونیک
کلیه حقوق این مجموعه متعلق به وب سایت ایران پاناسونیک می باشد.
طراحی وب، سئو و پشتیبانی: توسعه فناوری اطلاعات جهان افزار نوین