تاریخ امروز: سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳  
منوی اصلی
آمار سایت
بازدید امروز: 1138
بازدید دیروز: 1183
بازدید هفته: 4969
بازدید ماه: 19038
بازدید کل: 5973161
تاریخ انتشار مقاله: دوشنبه ۲۰ فروردین ۱۴۰۳ --- ۱۳:۰۷ تعداد مشاهده: 38 بار
دسته مقاله:
ویژگیهای تلویزیون MX950 پاناسونیک عنوان مقاله:
مدیر محتوا توسط:
ویژگیهای تلویزیون MX950 پاناسونیک چکیده مقاله:
تلویزیون 4K MX950 پاناسونیک عملکرد و تطبیق پذیری تصویر LED پرچمدار را ارائه می دهد
MX950 دارای فناوری Mini LED با لایه کوانتوم دات برای کیفیت تصویر LED پرچمدار با روشنایی برتر و حداقل جلوه هاله است.
پردازنده HCX Pro AI پاناسونیک و حالت فیلمساز بهبودیافته به این معنی است که بینندگان می توانند از محتوای مورد نظر هنرمند لذت ببرند - در هر محیطی که تماشا می کنند.
ویژگی‌های پیشرفته بازی برای هر دو مدل شامل Game Mode Extreme و فناوری AMD FreeSync™ Premium1 است.
در سایزهای 55 و 65 اینچی موجود است.
 پاناسونیک تلویزیون MX950 LED 4K Ultra HD را معرفی کرد که ترکیبی استثنایی از کیفیت تصویر و تطبیق پذیری و همچنین آخرین فناوری پنل Mini LED2 را ارائه می‌کند.
مدل جدید که در اندازه‌های صفحه‌نمایش 55 و 65 اینچی موجود است، یک تجربه تلویزیون ال‌ای‌دی ممتاز را ارائه می‌کند، که به‌طور خاص برای علاقه‌مندان به کیفیت تصویر با اتاق‌های روشن و مطبوع طراحی شده است که همچنان می‌خواهند با هزینه‌ای معقول از کیفیت بالای تصویر لذت ببرند.


ویژگیهای تلویزیون MX950 پاناسونیک

تلویزیون 4K MX950 پاناسونیک عملکرد و تطبیق پذیری تصویر LED پرچمدار را ارائه می دهد

MX950 دارای فناوری Mini LED با لایه کوانتوم دات برای کیفیت تصویر LED پرچمدار با روشنایی برتر و حداقل جلوه هاله است.
پردازنده HCX Pro AI پاناسونیک و حالت فیلمساز بهبودیافته به این معنی است که بینندگان می توانند از محتوای مورد نظر هنرمند لذت ببرند - در هر محیطی که تماشا می کنند.
ویژگی‌های پیشرفته بازی برای هر دو مدل شامل Game Mode Extreme و فناوری AMD FreeSync™ Premium1 است.
در سایزهای 55 و 65 اینچی موجود است.
امروز، پاناسونیک تلویزیون MX950 LED 4K Ultra HD را معرفی کرد که ترکیبی استثنایی از کیفیت تصویر و تطبیق پذیری و همچنین آخرین فناوری پنل Mini LED2 را ارائه می‌کند.
 
مدل جدید که در اندازه‌های صفحه‌نمایش 55 و 65 اینچی موجود است، یک تجربه تلویزیون ال‌ای‌دی ممتاز را ارائه می‌کند، که به‌طور خاص برای علاقه‌مندان به کیفیت تصویر با اتاق‌های روشن و مطبوع طراحی شده است که همچنان می‌خواهند با هزینه‌ای معقول از کیفیت بالای تصویر لذت ببرند.

روشن ترین تصویر LED پاناسونیک تاکنون

به لطف فناوری Mini LED، که کنترل بسیار بیشتری بر نور پس‌زمینه یک تلویزیون ال‌ای‌دی را امکان‌پذیر می‌کند، تلویزیون LED پرچم‌دار MX950 قادر به روشنایی و کنتراست فوق‌العاده است. مینی ال ای دی همچنین با کاهش جریان نور و در نتیجه تاریک ماندن قسمت های تاریک صفحه نمایش، جلوه هاله ای را که در بسیاری از تلویزیون های LCD مشاهده می شود به حداقل می رساند. علاوه بر این، MX950 از یک لایه کوانتوم دات برای بازتولید رنگ خیره کننده استفاده می کند.
 
تلفیق این پنل های تلویزیون LED با کیفیت بالا با پردازنده پیشرفته HCX Pro AI و حالت فیلمساز بهبودیافته تضمین می کند که بینندگان می توانند از محتوای مورد علاقه خود همانطور که هنرمند قصد داشته لذت ببرند.
 
با استفاده از سنجش دمای رنگ محیط، حالت فیلم‌ساز بازتولید دقیق تصویر را در هر شرایط نوری تضمین می‌کند. برای مثال، با کاهش دما در پاسخ به شرایط با نور گرم یا روشن کردن رنگ های تیره در محیط های بسیار روشن.
 
با بهره‌گیری کامل از این حداکثر عملکرد تصویر، طیف وسیعی از فرمت‌های HDR (محدوده دینامیکی بالا) پشتیبانی می‌شوند - Dolby Vision IQ® و HDR 10+ Adaptive.
 
در بازی


با MX950، به لطف Game Mode Extreme پاناسونیک، تغییر از تلویزیون به بازی ساده‌تر نیست.
 
Game Mode Extreme فوراً تأخیر ورودی و تأخیر را کاهش می دهد تا آنچه روی صفحه می بینید دقیقاً با عملکرد شما مطابقت داشته باشد و تجربه بازی روان تری را به شما ارائه می دهد که به طور صادقانه دیدگاه سازندگان بازی را بازتولید می کند.
 
MX950 با پشتیبانی از ویژگی‌های کلیدی HDMI 2.1 مانند وضوح کامل 4K، نرخ تازه‌سازی تا 120 هرتز، تأخیر بسیار کم و تأخیر ورودی، VRR و فناوری AMD FreeSync™ Premium، سرعت حماسی، وضوح بالا و حرکت یکپارچه را به ارمغان می‌آورد. هر بازی. و هنگامی که با استفاده از کارت گرافیک NVIDIA RTX3به سیستم متصل می‌شوید، مدل‌های جدید به‌طور خودکار تنظیمات تاخیر ورودی و VRR را برای جلسات بازی بدون لکنت بهینه می‌کنند.
 
این تلویزیون‌ها که لایه‌های شدت جدیدی را به هر جلسه بازی می‌آورند، با حالت‌های صدای بازی جدید عرضه می‌شوند که به بازیکنان اجازه می‌دهد در هر دنیایی که در حال کاوش هستند، خود را گم کنند.
 
حالت صدای RPG (بازی نقش آفرینی) که برای راه اندازی در صفحه کنترل بازی ارتقا یافته MX950 در دسترس است، به گونه ای طراحی شده است که کاربران احساس کنند در دنیای مجازی بازی غوطه ور هستند، در حالی که حالت FPS (تیرانداز اول شخص) به کاربران کمک می کند احساس کنند. جایی که بازیکنان دیگر از طریق صدای فراگیر هستند و به آنها امکان می دهد صداهای ظریفی مانند قدم زدن را برای یک مزیت تاکتیکی بشنوند.

صدا با تاثیر واقعی

البته یک تصویر عالی بدون صدای تاثیرگذار چیزی نیست. برای صدایی فراگیر که قلمروهای جدیدی از عمق، وضوح و جزئیات را ارائه می دهد، MX950 دارای Dolby Atmos® است که تجربه فراگیر غنی را ایجاد می کند.
 
در همین حال، Panasonic's Dynamic Theatre Surround از یک ساب ووفر داخلی برای ارائه باس عمیق قوی و صدایی واقعاً پویا استفاده می کند که بدون نیاز به سیستم بلندگوی بزرگ و مجزا، شما را از مبل خود به قلب صحنه می برد.
 
پیشرفت صفحه اصلی من  به 8.0

MX950 دارای آخرین نسخه از سیستم عامل تلویزیون هوشمند تحسین شده پاناسونیک، My Screen 8.0 است. این از همه سرویس‌های اصلی پخش ویدیو پشتیبانی می‌کند و با بهبود ویژگی‌های دسترسی و عملکرد myScenery همراه است.
 
پاناسونیک با فدراسیون نابینایان و کم بینایان آلمان برای بهبود بیشتر گزینه‌های دسترسی همکاری کرده است. در راه‌اندازی اولیه، MX950 گزینه‌های تنظیمات مختلفی را برای کاربران کم‌شنوا و کم‌بینا ارائه می‌کند، که سپس می‌توان آن‌ها را از طریق راه‌اندازی اولیه توسط Voice Guidance هدایت کرد تا نصب اولین بار تلویزیون پاناسونیک را آسان‌تر کند. علاوه بر این، عملکردی را برای کاربران کم بینا فراهم می کند تا دکمه ها را با بازخورد شنیداری یاد بگیرند4.
 
MX950 علاوه بر ارائه این بهبودهای دسترسی مهم، به آرامش شما نیز کمک می کند. ویژگی myScenery که به شما امکان می‌دهد مجموعه‌ای از تصاویر و ویدیوهای آرامش‌بخش را انتخاب کنید، صداهای طبیعت جدیدی دارد که توسط بنیاد Joy، inc.7 از سراسر جهان جمع‌آوری شده و به تازگی در Dolby Atmos® کدگذاری شده‌اند.
 
می‌توانید MX950 را فقط با استفاده از صدای خود با الکسا داخلی 5 یا دستگاه‌های مجهز به دستیار Google کنترل کنید.

پذیرش انعطاف پذیر با تیونر پنتا

پاناسونیک با MX950 دریافت تلویزیون را بسیار انعطاف پذیر می کند و از تیونر راحت پنتا با عملکرد دوقلو استفاده می کند که پنج گزینه مختلف برای دریافت پخش پیشرفته ارائه می دهد. فقط از پاناسونیک در دسترس است، امروز برای همه مسیرهای دریافت تلویزیون قابل تصور، از جمله DVB-C (دریافت کابلی)، DVB-S (از طریق ماهواره)، DVB-T (آنتن سنتی بیرون/داخل)، تلویزیون به IP و IPTV کاملاً مجهز است. .
 
برای دریافت کابل، ماهواره و آنتن، مفهوم دوقلو یک تجربه درجه یک را با قابلیت تماشای یک برنامه به صورت زنده در حالی که یک برنامه دوم روی یک هارد دیسک USB خارجی متصل ضبط می شود، ارائه می دهد. در همین حال، دو اسلات CI امکان رمزگشایی برنامه های تلویزیونی پولی را فراهم می کند. در حین نصب، تلویزیون به طور خودکار تشخیص می دهد و انتخاب می کند که کدام منبع سیگنال متصل است.
 
همچنین اجازه می دهد تلویزیون به IP، دریافت تمام برنامه های تلویزیونی از شبکه خانگی از طریق یک سرور، و همچنین IPTV، که محتوا را مستقیماً از اینترنت پخش می کند.
 
با IPTV، 6 HbbTV Operator App Standard بخشی از رابط کاربری تلویزیون را فراهم می کند، برنامه های تلویزیونی زمینی را با محتوای آنلاین ترکیب می کند و هر بار که تلویزیون روشن می شود برنامه اپراتور HbbTV را به طور خودکار فعال می کند.
 
توجه:
1 فناوری AMD FreeSync/FreeSync Premium/FreeSync Premium Pro به گرافیک AMD Radeon و صفحه نمایش تایید شده توسط AMD نیاز دارد. برای جزئیات کامل قبل از خرید، قابلیت را با سازنده سیستم یا نمایشگر خود تأیید کنید. GD-127
2 فقط  MX950.
حالت بازی خودکار SPD (تشخیص GPU NVIDIA) فقط برای کارت گرافیک NVIDIA GeForce RTX 30 Series و بالاتر کار می کند.
4 فقط اروپا و انگلستان.
5 فقط در زبان/کشورهای خاص موجود است.
6  فقط در کشورهای منتخب موجود است.


اطلاعات بیشتر:
https://www.panasonic.com/uk/corporate/news/articles/panasonic-s-mx950-4k-tv-delivers-flagship-led-picture-performance-and-versatility.html


ایران پاناسونیک



کلمات کلیدی: تلویزیونMX950 پاناسونیک-تلویزیون پاناسونیک مدلTH 55DX650-تلویزیون خانگی پاناسونیک ویرا TC P42U2-تلویزیون پاناسونیک مدل TV 65Z95AEB-تعمیرات حرفه ای انواع تلویزیون ال ای دی پاناسونیک-تعمیرات تخصصی انواع بک لایت تلویزیون پاناسونیک-تعمیرات حرفه ای انواع تلویزیون پلاسما پاناسونیک-تعمیرات مادربورد تلویزیون پاناسونیک-نصب انواع تلویزیون پاناسونیک-لوازم خانگی پاناسونیک-تعمیر فلت تلویزیون پاناسونیک-فروش نصب تعمیرپاناسونیک
کلیه حقوق این مجموعه متعلق به وب سایت ایران پاناسونیک می باشد.
طراحی وب، سئو و پشتیبانی: توسعه فناوری اطلاعات جهان افزار نوین