تاریخ امروز: سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳  
منوی اصلی
آمار سایت
بازدید امروز: 816
بازدید دیروز: 1183
بازدید هفته: 4647
بازدید ماه: 18716
بازدید کل: 5972839
تاریخ انتشار مقاله: سه شنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ --- ۱۵:۴۴ تعداد مشاهده: 52 بار
دسته مقاله:
هوشمندترین دوربین‌های چشم ماهی جهان عنوان مقاله:
مدیر محتوا توسط:
هوشمندترین دوربین‌های چشم ماهی جهان چکیده مقاله:
هوشمندترین دوربین‌های چشم ماهی جهان 
برنامه‌های نظارت 360 درجه و هوش مصنوعی در لبه شبکه: i-PRO هوشمندترین دوربین‌های چشم ماهی جهان را معرفی می‌کند.
i-PRO با اضافه شدن شش مدل دوربین جدید به سری S خود، هوش مصنوعی را به لبه شبکه و فراتر از آن منتقل می کند.



هوشمندترین دوربین‌های چشم ماهی جهان

هوشمندترین دوربین‌های چشم ماهی جهان 

برنامه‌های نظارت 360 درجه و هوش مصنوعی در لبه شبکه: i-PRO هوشمندترین دوربین‌های چشم ماهی جهان را معرفی می‌کند.
i-PRO با اضافه شدن شش مدل دوربین جدید به سری S خود، هوش مصنوعی را به لبه شبکه و فراتر از آن منتقل می کند.
 
i-PRO با توزیع‌کننده منطقه‌ای خود پاناسونیک در منطقه خاورمیانه و آفریقا، امروز با افزودن هوشمندترین دوربین‌های چشم ماهی 360 درجه با قابلیت‌های هوش مصنوعی تعبیه‌شده، گام بزرگ دیگری در ساخت هوش مصنوعی بازار دوربین‌های امنیتی برداشت. محدوده سری S آن
 
این دوربین های جدید اولین دوربین های سری S هستند که تا سه برنامه یادگیری عمیق را اجرا می کنند و معیار جدیدی را در محدوده دوربین های امنیتی استاندارد ایجاد کرده و  این دوربین امنیتی را به یک دستگاه هوشمند مناسب برای استفاده تجاری و بینش تبدیل می کند. این دوربین‌ها می‌توانند برنامه‌هایی را از بسته نرم‌افزار تحلیلی i-PRO برای هوش تجاری، که از قبل نصب شده است، در کنار سایر برنامه‌های مهم مانند Privacy Guard و برنامه‌های شخص ثالث ایجاد شده با استفاده از کیت توسعه نرم‌افزار اجرا کنند.
 
این بسته شامل تجزیه و تحلیل مبتنی بر هوش مصنوعی رایگان است که می تواند برای تشخیص حرکت، نقشه برداری حرارتی، شمارش افراد و وسایل نقلیه، و تشخیص ازدحام، به عنوان مثال زمانی که خریداران در فروشگاه در صف هستند، استفاده شود. استفاده از قابلیت‌های هوش مصنوعی قدرتمند با تصاویر 360 درجه با کیفیت بالا تا لبه قاب، تجزیه و تحلیل بلادرنگ را بسیار موثر و دقیق‌تر می‌کند. به عنوان مثال، کمک به اجتناب از مسائل سنتی مانند عدم تمایز بین دو نفر که از نزدیک با هم راه می روند.
برای استفاده بهینه از داده های تولید شده، کاربران می توانند به راحتی تجزیه و تحلیل را از چندین دوربین i-PRO، همراه با آلارم های کنترلی پلاگین سیستم چندگانه i-PRO Multi-AI که از سخت افزار i-PRO دریافت می کنند، مدیریت و تجسم کنند. داشبورد با کاربری آسان و بصری، در کنار سیستم مدیریت ویدیوی آنها. باز بودن پروتکل‌های استاندارد صنعتی، مانند ONVIF و MQTT*، اتصال به داشبوردهای شخص ثالث را نیز فعال می‌کند.
 
Wanda Nijholt، مدیر بازاریابی و ارتباطات i-PRO EMEA، اظهار داشت: «با این دوربین‌های جدید، ما استراتژی خود را برای دسترسی بیشتر و آسان‌تر به مزایای هوش مصنوعی گسترش می‌دهیم. در عین حال، مشتریان این گزینه را دارند که سخت افزار قدرتمند را با استفاده از برنامه های یادگیری عمیق در لبه سفارشی کنند و دقت تجزیه و تحلیل را افزایش دهند. با افزایش قابلیت خط تولید برای اجرای سه برنامه، ما استاندارد جدید امنیت را بیشتر پیش می بریم و انعطاف پذیری برای تطبیق سخت افزار باز خود را با نیازهای فردی هر سازمان - چه برای دوربین مدار بسته یا سایر نوآوری های تجاری - ارائه می دهیم.»
 
هیدتوشی کانکو - مدیر بخش ارتباطات و راه حل های سیستم، PMMAF اظهار داشت: «در PMMAF iPRO، ما متعهد به ارائه راه‌حل‌های نوآورانه‌ای هستیم که برنامه‌هایی فراتر از مدیریت امنیت بصری ارائه می‌دهند و با دقت بیشتر، تصمیم‌گیری را در محیطی که به سرعت در حال تغییر است، کارآمدتر می‌کند. با سازگاری نرم افزار مدیریت ویدیوی شخص ثالث و یادگیری عمیق و تجزیه و تحلیل 360 درجه، ما به مشتریان اطمینان و اعتماد مورد نیاز خود را می دهیم.»
 
شش دوربین جدید چشم ماهی در محدوده سری S:
(WV-S4176, WV-S4576L, WV-S4576LM, WV-S4156, WV-S4556L, WV-S4556LM) در خاورمیانه در دسترس خواهند بود.

اطلاعات بیشتر:
https://www.panasonic.com/mea/en/corporate/news/articles/360-surveillance-and-ai-apps-at-the-edge-of-the-network-i-pro-introduces-the-world-s-most-intelligent-fisheye-cameras.html

ایران پاناسونیک


کلمات کلیدی: دوربین جدید چشم ماهی در محدوده سری S پاناسونیک-دوربین مداربستهWV S4556LM پاناسونیک-دوربین مداربستهWV S4556Lپاناسونیک-دوربین مداربسته مدلWV S4156پاناسونیک-دوربین مداربسته مدلWV S4576LMپاناسونیک-دوربین مداربستهWV S4576Lپاناسونیک-دوربین مداربسته پاناسونیک مدلWV S4176-نصب و تعمیرحرفه ای دوربین مداربسته پاناسونیک-تعمیرات تخصصی میکسر دوربین مداربسته پاناسونیک-تعمیرات تخصصی مونیتور صنعتی دوربین مداربسته پاناسونیک
کلیه حقوق این مجموعه متعلق به وب سایت ایران پاناسونیک می باشد.
طراحی وب، سئو و پشتیبانی: توسعه فناوری اطلاعات جهان افزار نوین