تاریخ امروز: يکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳  
منوی اصلی
آمار سایت
بازدید امروز: 948
بازدید دیروز: 2651
بازدید هفته: 3599
بازدید ماه: 29028
بازدید کل: 5983151
تاریخ انتشار مقاله: يکشنبه ۱ بهمن ۱۴۰۲ --- ۱۶:۴۱ تعداد مشاهده: 106 بار
دسته مقاله:
پختن تخم مرغ در مایکروویو عنوان مقاله:
مدیر محتوا توسط:
پختن تخم مرغ در مایکروویو چکیده مقاله:

پختن تخم مرغ در مایکروویو

چگونه تخم مرغ را در مایکروویو بپزیم؟
 
مهم نیست که صبح‌ها سر شما چقدر شلوغ است، پختن تخم‌مرغ باید کم‌ترین فعالیت استرس‌زا باشد.
به جای استفاده از روش معمول حمل کردن روی ماهیتابه خود، آنها را به سادگی در مایکروویو قرار دهید و منتظر بمانید تا پخته شوند. چه بخواهید تخم‌مرغ‌هایتان را هم زده، آب‌پز یا املت کنید مایکروویو می‌تواند تخم‌مرغ‌هایی را که معمولاً می‌خورید درست کند.

چگونه تخم مرغ را در مایکروویو بپزیم:
1. از آنجایی که مایکروویو در حال حاضر یک ویژگی همه جا در اکثر خانه ها است، مزایای خود را نسبت به سایر روش های تهیه غذا ثابت کرده است. شایان ذکر است، در تهیه تخم مرغ، به دلایل زیر، امواج مایکروویو کارآمدترین روش ها هستند.
 
2. از آنجایی که مایکروویو تخم‌مرغ‌ها را در نقطه جوش آب می‌پزد، دما معمولاً در مقایسه با پخت روی اجاق کمتر است. بنابراین پختن تخم مرغ در اجاق مایکروویو تشکیل قطران و زغال اخته را که سرطان زا هستند از بین می برد.
 
3. برخلاف استفاده از حرارت مستقیم برای پختن تخم مرغ، تشعشعات مایکروویو به سرعت به عمق تخم مرغ نفوذ می کند تا اطمینان حاصل شود که داخل آن به درستی پخته می شود. وقتی تخم‌مرغ‌ها با یک میز گردان یا همزن تکمیل می‌شوند، برای پخت مناسب، گرمای یکنواخت‌تری دریافت می‌کنند.
 
4. به طور کلی، مایکروویو حداقل زمان برای آماده سازی تخم مرغ می گیرد. در نتیجه، غذا در مقایسه با پخت معمولی روی اجاق که زمان زیادی می برد و در نتیجه باعث کاهش مواد مغذی می شود، مواد مغذی بیشتری را حفظ می کند.
5. هنگام تهیه تخم مرغ در مایکروویو، شعله هایی که مشخصه اجاق هستند وجود ندارد. بنابراین، حتی کودکان می توانند به سرعت از آن برای تهیه صبحانه سریع املت قبل از عجله به مدرسه در صبح استفاده کنند.
6. مایکروویو یک ظرف دربسته است، به این معنی که در هنگام پختن تخم مرغ دودی تولید نمی کند که ممکن است در خانه یا محل کار پخش شود.
7. مایکروویو برای استفاده حتی در میان کودکان ایده آل است زیرا خطر سوختگی ندارد. به طور معمول، آنها غذا را گرم می کنند اما خودشان سرد می مانند. در حالی که غذای پخته شده ظرفی را که روی آن قرار می‌گیرد گرم می‌کند، اما میزان حرارت در مقایسه با اجاق‌ها و اجاق‌های معمولی کمتر است.
8. هنگام تهیه تخم مرغ روی مایکروویو، به راحتی می توانید دما را کنترل کنید. در نتیجه، اجاق مایکروویو به شما این امکان را می دهد که کنترل بیشتری بر روی ساخت تخم مرغ های خود داشته باشید.
قابل ذکر است که اجاق های مایکروویو متفاوت هستند. مشخص کنید که از مایکروویو 900 واتی استفاده می کنید یا مایکروویو 1000 واتی. بسته به مایکروویو شما، ممکن است زمان پخت نیاز به تنظیم داشته باشد.

اطلاعات بیشتر:
https://www.panasonic.com/uk/consumer/home-appliances-learn/home-appliances/how-to-cook-eggs-in-the-microwave-every-different-way.html

https://www.facebook.com/IranPanasonic-181084852026180

ایران پاناسونیک


کلمات کلیدی: پختن تخم مرغ در مایکروویو پاناسونیک-مایکروویو مدلNN CD997 پاناسونیک-نان ساز پاناسونیک مدل SD ZB2512-ساندویچ ساز پاناسونیک مدل NF GW1- توستر پاناسونیک مدل NT GP1-پلوپز پاناسونیک-فروش و نصب پاناسونیک-تعمیرات تخصصی پاناسونیک
کلیه حقوق این مجموعه متعلق به وب سایت ایران پاناسونیک می باشد.
طراحی وب، سئو و پشتیبانی: توسعه فناوری اطلاعات جهان افزار نوین