تاریخ امروز: يکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳  
منوی اصلی
آمار سایت
بازدید امروز: 1488
بازدید دیروز: 2651
بازدید هفته: 4139
بازدید ماه: 29568
بازدید کل: 5983691
تاریخ انتشار مقاله: يکشنبه ۱۷ دی ۱۴۰۲ --- ۲۱:۱۸ تعداد مشاهده: 97 بار
دسته مقاله:
دوربین دیجیتال بدون آینه LUMIX G9II پاناسونیک عنوان مقاله:
مدیر محتوا توسط:
دوربین دیجیتال بدون آینه LUMIX G9II پاناسونیک چکیده مقاله:

دوربین دیجیتال بدون آینه LUMIX G9II پاناسونیک

LUMIX G9II "لحظه تعیین کننده را ثبت کنید"

سنسور جدید و موتور جدید با عملکرد عالی در عکاسی
فناوری PDAF برای اولین بار در سری LUMIX G پیاده سازی شد
مدل پرچمدار میکرو چهار سوم برای تصاویر ثابت با عملکرد سریع و ارگونومی بهبود یافته
پاناسونیک مفتخر است که راه اندازی دوربین دیجیتال بدون آینه LUMIX G9II مجهز به سنسور جدید و فناوری فوکوس خودکار تشخیص فاز (PDAF) را اعلام کند. LUMIX G9II اولین دوربین از سری Micro Four Thirds LUMIX G است که دارای فناوری PDAF است.
 
در راستای نیاز روزافزون به تولید آثار هنری و عکاسی بسیار خلاقانه با استفاده از روش‌های مختلف، این مدل جدید تصاویری با وضوح بالا، با کیفیت بالا و رنگ‌های غنی را مستقیماً از دوربین ایجاد می‌کند. علاوه بر این، با فناوری فوکوس خودکار جدید که تخصص انباشته شده پاناسونیک در فناوری تشخیص را با PDAF ترکیب می‌کند، و حالت عکاسی پشت سر هم با سرعت بالا که تضمین می‌کند لحظات تعیین‌کننده همیشه ثبت می‌شوند، این مدل جدید به‌طور قابل‌توجهی قدرت و عملکرد پرسرعت را بهبود می‌بخشد. این دوربین با استفاده از سیستمی که می تواند با لنزهای فشرده و سبک LUMIX G Micro Four Thirds ترکیب شود، از عکاسان در زمینه های مختلف پشتیبانی می کند تا انعطاف پذیری نهایی را داشته باشد.
 
سنسور جدید 25.2 مگاپیکسلی Live MOS و موتور جدید تصاویری با وضوح بالا با کیفیت فوق‌العاده با رنگ‌های غنی تولید می‌کنند، در حالی که فناوری هیبریدی PDAF فوکوس خودکار دقیق و ردیابی با سرعت بالا سوژه‌های متحرک را ممکن می‌سازد. علاوه بر این، عکاسی پشت سر هم با سرعت 60 فریم در ثانیه در حالت AFC و ضبط پیش از SH که قبل از رها شدن شاتر شروع می‌شود، تضمین می‌کند که لحظه تعیین‌کننده همیشه ثبت می‌شود، حتی با سوژه‌های متحرک پویا.
سیستم تثبیت کننده تصویر محبوب LUMIX با ترکیب 8 استاپ*2 B.I.S بهبود بیشتری یافته است. (تثبیت کننده تصویر بدنه)، 7.5 توقف*3 5 محور Dual I.S. 2 و Active I.S پیشرفته برای تثبیت تصویر باورنکردنی. این عملکردها با هم، پشتیبانی بیشتری را برای عکسبرداری دستی از صحنه های پویا که قبلاً ثبت آنها دشوار بود، فراهم می کند. به‌علاوه، سازندگان می‌توانند از سبک‌های عکس تک‌رنگ بهبودیافته با تک‌رنگ جدید LEICA و REAL TIME LUT برای تنظیمات رنگ ترجیحی لذت ببرند. پاناسونیک قصد دارد از طریق این نسل بعدی دوربین دیجیتال بدون آینه به نیازهای سازندگانی که روش‌های بیان خلاقانه را که فراتر از مرزهای عکاسی و فیلم‌برداری است، پاسخ دهد.
 
ویژگی های اصلی
1. مجهز به سنسور جدید، موتور جدید و اولین پیاده سازی PDAF در سری LUMIX G برای عملکرد فوق العاده عکاسی و پاسخگویی با سرعت بالا
 
· سنسور جدید 25.2 مگاپیکسلی Live MOS برای وضوح بالا و پاسخ با سرعت بالا (13+ توقف*4 V-Log/V-Gamut، تقویت دامنه دینامیک*5)
· موتور جدیدی که به تصاویر بافت طبیعی و سه بعدی دست می یابد و پردازش با سرعت بالا ویدیو با نرخ بیت بالا را تضمین می کند.
· استفاده از فناوری جدید تشخیص مبتنی بر هوش مصنوعی (توسعه یافته با استفاده از فناوری یادگیری عمیق) برای تشخیص فوکوس خودکار در زمان واقعی که اکنون اتومبیل ها، موتورسیکلت ها و چشم حیوانات را برای دقت بهبود یافته در تشخیص سوژه تشخیص می دهد.
 
2. عملکرد پیشرفته با سرعت بالا برای اطمینان از ثبت همیشگی لحظات تعیین کننده
 
عکسبرداری پشت سر هم با سرعت 60 فریم در ثانیه در حالت AFC و حافظه بافر تقویت شده برای عکسبرداری پیاپی پیاپی در طول سه ثانیه برای اطمینان از ثبت لحظات هدف.
· ضبط پیش از انفجار SH*1 که می تواند تا 1.5 ثانیه قبل از رها شدن شاتر شروع به عکاسی کند و تقریباً 113 عکس متوالی بگیرد.
· سیستم لرزشگیر تصویر قوی با 8 استاپ*2 B.I.S. (تثبیت کننده تصویر بدنه)، 7.5 توقف*3 5 محور Dual I.S. 2، با تصحیح اعوجاج پرسپکتیو برای ویدیو، و حالت بالا برای پیشرفته Active I.S.
· سیستم دوربین بسیار متحرک همراه با لنزهای فشرده، سبک و متنوع لنزهای سری G LUMIX
3. حالت های جدید امکانات عکاسی خلاقانه را گسترش می دهند
 
REAL TIME عملکرد LUT را قادر می سازد بیان رنگ شخصی از طریق استفاده از فایل های LUT
· حالت تک رنگ پیشرفته با LEICA Monochrome جدید اضافه شده برای کنتراست عمیق سیاه و سفید
· حالت دستی 100 مگاپیکسلی با وضوح بالا و حالت Live View Composite برای گسترش دامنه گزینه های عکاسی
 
4. نقطه شروع برای ایجاد ویدئو
 
· ضبط کامل حسگر 4:2:0 10 بیتی  / 5.8K(4:3) (17:9) 5.7K گزینه های کادربندی انعطاف پذیر را برای قالب های مختلف رسانه های اجتماعی فعال می کند
· 4:2:0 10 بیت C4K/4K 120p/100p ویدیوهای حرکت آهسته را فعال می کند
· ویدیوی Apple ProRes*6، که کیفیت تصویر بالایی را با فشرده سازی کم ارائه می دهد، بار روی رایانه را در طول پس از تولید کاهش می دهد و امکان ویرایش غیرخطی بدون رمزگذاری را فراهم می کند و گردش کار شما را از ابتدا تا انتها ساده می کند.
· ضبط و پخش با استفاده از یک SSD خارجی از طریق USB پشتیبانی می شود
· I.S فعال فناوری لرزش را هنگام عکسبرداری در حال حرکت تصحیح می کند
 
*1 هنگامی که دمای محیط بالا است یا ضبط Pre-Burst به طور مداوم انجام می شود، حتی اگر دکمه شاتر را تا نیمه فشار دهید، Pre-Burst ممکن است برای محافظت از دوربین در برابر گرمای بیش از حد عمل نکند. صبر کنید تا دوربین خنک شود.
*2 بر اساس استاندارد CIPA [جهت انحراف/پیچ: فاصله فوکوس f=60mm (معادل دوربین فیلم 35mm f=120mm)، زمانی که از H-ES12060 استفاده می شود.
*3 بر اساس استاندارد CIPA [جهت انحراف/پیچ: فاصله فوکوس f=140mm (معادل دوربین فیلم 35mm f=280mm)، زمانی که از H-FSA14140 استفاده می شود.
*4 هنگام فیلمبرداری با تنظیم بیش از 60 فریم در ثانیه (شامل حالت آهسته و سریع)، محدوده روشنایی 12+ توقف ارائه می دهد.
*5 هنگام فیلمبرداری با سرعت بالای 60 فریم در ثانیه (شامل حالت آهسته و سریع)، هنگام استفاده از عملکرد SH burst برای تصاویر ثابت، و هنگام ترکیب سرعت های شاتر آهسته بیش از 1/15 ثانیه، افزایش دامنه پویا عمل نمی کند. با ISO
*6 Apple و ProRes علائم تجاری یا علائم تجاری ثبت شده Apple Inc. در ایالات متحده و/یا سایر کشورها هستند.- لطفاً برای اطلاعات عملکرد ویدیو، جزئیات و مشخصات LUMIX G9II به وب سایت مراجعه کنید.
بازطراحی شده:
لنز زوم تله‌فوتو H-ES35100 با دیافراگم بزرگ با عملکرد عکاسی فوق‌العاده و لنز زوم تله‌فوتوی فوق‌العاده H-RSA100400 سازگار با تله‌کانورتر از سری لنزهای LUMIX G LEICA DG
 
پاناسونیک مفتخر است که لنزهای قابل تعویض H-ES35100 و H-RSA100400 را برای سری LUMIX G معرفی کرده است که با استاندارد سیستم Micro Four Thirds مطابقت دارند.
 
این لنزهای زوم تله فوتو مطابق با استانداردهای اپتیکال دقیق LEICA هستند و عملکرد عکاسی فوق العاده ای را به دست می آورند.
 
پاناسونیک دارای مجموعه ای از 32 لنز Micro Four Thirds قابل تعویض است که 15 لنز LEICA DG هستند. پاناسونیک که برای طیف گسترده ای از کاربران از حرفه ای ها و علاقه مندان به دوربین گرفته تا مبتدیان دوربین های بدون آینه دیجیتال طراحی شده است، به ارائه راه های مختلف برای لذت بردن از عکاسی و فیلم برداری خلاقانه از طریق مجموعه متنوع لنزهای قابل تعویض خود ادامه خواهد داد.
 
LEICA DG VARIO-ELMARIT 35-100mm/F2.8/POWER O.I.S. (H-ES35100)
 
لنز LEICA DG بازطراحی شده: لنز زوم تله فوتو جدید با دیافراگم بزرگ با عملکرد عکاسی فوق العاده، تحرک بالا و روشنایی F2.8 با برد کامل
 
این لنز جدید ELMARIT با دامنه کامل F2.8 روشنایی را در تمام محدوده‌های زوم ارائه می‌کند و به عکاسان اجازه می‌دهد از طیف وسیعی از عکاسی لذت ببرند، مانند عکس‌های عصرانه که از روشنایی F2.8 و جلوه‌های بوکه منحصر به فرد برای عکس‌های زوم تله فوتو استفاده می‌کنند. و به برجسته کردن موضوع کمک می کند. ساختار لنز بهینه شامل دو لنز ED (پراکندگی فوق العاده کم) و یک لنز UED (پراکندگی فوق العاده کم) عملکرد عکاسی فوق العاده را در محدوده زوم 70 میلی متر تا 200 میلی متر*1 تضمین می کند. علاوه بر فناوری منحصربه‌فرد پوشش سطحی نانو پاناسونیک، استفاده از یک بخش محافظ نور برای از بین بردن نور ناخواسته داخل لنز، تولید رنگ شفاف و طبیعی را با کمی شبح و شعله‌ور شدن امکان‌پذیر می‌سازد.
 
ویژگی های اصلی
1. لنز F2.8 LEICA DG VARIO-ELMARIT برای عملکرد عکاسی فوق العاده در محدوده زوم
2. فوکوس خودکار با سرعت بالا و با دقت بالا برای فیلمبرداری با Dual I.S. 2
3. مدل فشرده و سبک برای عکاسی دستی عالی و قابلیت حمل
 
*1 معادل دوربین 35 میلی متری.
 
LEICA DG VARIO-ELMAR 100-400mm/F4.0-6.3 II ASPH./POWER O.I.S. (H-RSA100400)
 
لنز جدید LEICA DG سازگار با مبدل تله برای عکاسی ماکرو در اندازه واقعی*2 و عکاسی با زوم تله فوتو فوق العاده
 
این لنز جدید عملکرد عکاسی خیره کننده ای را در محدوده زوم از مرکز کادر تا لبه به دست می آورد. ساختار لنز با چیدمان بهینه دارای یک لنز غیرکروی، دو لنز ED (پراکندگی فوق‌العاده کم) و یک لنز UED (پراکندگی فوق‌العاده کم) تصاویری با وضوح بالا و با کنتراست بالا با بافتی زیبا و دقیق ایجاد می‌کند. با فاصله کانونی 200 میلی‌متر تا 800 میلی‌متر * 3، این لنز برای عکاسی از طیف وسیعی از موضوعاتی که نزدیک شدن به آنها دشوار است، مانند پرندگان و حیوانات وحشی و همچنین رویدادهای ورزشی، ایده‌آل است. علاوه بر این، مبدل تله 2.0x*4 که به طور جداگانه فروخته می‌شود، عکاسی ماکرو در اندازه واقعی 1600 میلی‌متری را امکان‌پذیر می‌کند تا عکس‌های چشم‌گیرتر و دقیق‌تری از گل‌ها، حیوانات و سایر سوژه‌ها بگیرید.
 
ویژگی های اصلی
1. لنز LEICA DG VARIO-ELMAR برای عملکرد عکاسی فوق العاده در محدوده زوم
2. لنز زوم فوق العاده تله فوتو تا 1600 میلی متر*2 برای استفاده در طیف وسیعی از محیط های عکسبرداری
3. قابلیت حرکت فشرده، سبک و عالی با فوکوس خودکار با سرعت بالا و سازگاری با مبدل از راه دور
 
*2 معادل دوربین 35 میلی متری. هنگامی که مبدل DMW-TC20A متصل است. محدوده مبدل از راه دور: 210 میلی متر تا 400 میلی متر.
*3 معادل دوربین 35 میلی متری.
*4 استفاده از مبدل تله DMW-TC20 دیافراگم موثر را تا دو f/stop کاهش می دهد.
 
DMW-BG1
پاناسونیک خوشحال است که یک دسته باتری جدید مجهز به جوی استیک هشت جهته را معرفی می کند که با LUMIX G9II و LUMIX S5II و S5IIX از قبل موجود سازگار است.
 
• علائم Micro Four Thirds™ و Micro Four Thirds Logo علائم تجاری یا علائم تجاری ثبت شده OM Digital Solutions Corporation در ژاپن، ایالات متحده، اتحادیه اروپا و سایر کشورها هستند.

اطلاعات بیشتر:
http://iranpanasonic.ir/Products/product.aspx?id=5420

ایران پاناسونیک



کلمات کلیدی: دوربین دیجیتال بدون آینه LUMIX G9II پاناسونیک-دوربین عکاسی پاناسونیک مدلDC G9M2-لوازم جانبی دوربین عکاسی پاناسونیک-انواع لنز دوربین پاناسونیک-لوازم جانبی دوربین فیلمبرداری پاناسونیک-تعمیرات تخصصی دوربین پاناسونیک-دوربین مداربسته پاناسونیک-نصب و تعمیر تخصصی دوربین مداربسته پاناسونیک-ویدئوپروژکتورپاناسونیک-تعمیر تخصصی ویدئوپروژکتورپاناسونیک
کلیه حقوق این مجموعه متعلق به وب سایت ایران پاناسونیک می باشد.
طراحی وب، سئو و پشتیبانی: توسعه فناوری اطلاعات جهان افزار نوین