تاریخ امروز: يکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳  
منوی اصلی
آمار سایت
بازدید امروز: 1495
بازدید دیروز: 2651
بازدید هفته: 4146
بازدید ماه: 29575
بازدید کل: 5983698
تاریخ انتشار مقاله: چهارشنبه ۱۳ دی ۱۴۰۲ --- ۲۱:۳۳ تعداد مشاهده: 99 بار
دسته مقاله:
آشپزی سالم و راحت با آرام پز پاناسونیک NF-N51A عنوان مقاله:
مدیر محتوا توسط:
آشپزی سالم و راحت با  آرام پز پاناسونیک NF-N51A چکیده مقاله:

آشپزی سالم و راحت با آرام پز پاناسونیک NF-N51A

با معرفی  آرام پز جدید پاناسونیک، آشپزی سالم و راحت تر از همیشه است
 
با حداقل آماده سازی و تلاش کمتر، فناوری پخت و پز دقیق خودکار آرام پز پاناسونیک به دستیابی به انواع یک دیگ پر از طعم و مواد مغذی هر روز کمک می کند.
 
پاناسونیک با عرضه جدیدترین لوازم آشپزخانه خود، آرام پز  NF-N51A ، به ارتقای تجربه آشپزی خانگی از سبک زندگی مدرن و پرمشغله ادامه می دهد. این آرام پز پاناسونیک که برای متخصصان آشپزی و تازه کارها طراحی شده است، پخت و پز روزانه را با حداقل آماده سازی غذا بسیار راحت تر می کند - و همچنین نظارت کمتری در حین پخت و پز نیاز دارد  بدون اینکه لذیذی غذا به خطر بیفتد، زیرا خوشمزه ترین غذاها به زمان نیاز دارند. آشپزهای خانگی فقط باید مواد را داخل قابلمه بریزند، کلید روشن را فشار دهند و فناوری پخت خودکار Slow Cooker بقیه کارها را انجام می دهد تا هر روز غذاهای خوشمزه و با مواد مغذی درست کند.
 
آرام پز پاناسونیک که در حجم 5 لیتری (NF-N51A) موجود است، گرما را به طور یکنواخت در طول پخت پخش می کند و اجازه می دهد غذا خیلی داغ نشود و در نتیجه نیازی به مراقبت دائمی قابلمه و هم زدن مواد نباشد. این ویژگی دستی پخت و پز خودکار همچنین باعث می‌شود که با حداقل نظارت، مواد را تا هشت ساعت برای پختن بگذارید.
این آرام پز با سه تنظیم حرارت ساخته شده است تا برای پخت انواع دستور العمل های سالم از جمله سوپ و خورش مناسب باشد و همچنین برای پختن و نرم کردن سخت ترین گوشت ها ایده آل است. پیش تنظیم کم برای خورش و گرم نگه داشتن غذا ایده آل است، پیش تنظیم بالا برای پخت و پز و جوشاندن، در حالی که پیش تنظیم خودکار برای پخت و پز آرام در طول روز یا شب است. قابلمه سرامیکی نچسب ضخیم و بادوام است و به طور ویژه برای حفظ گرما طراحی شده است و در نتیجه حرارت حرارتی پایدار در طول پخت و پز ایجاد می شود.
 
پخت آهسته اجازه می دهد تا طعم ها در آن غوطه ور شوند و این باعث می شود که این دستگاه روی میز نه تنها برای نشان دادن حداکثر طعم غذا، بلکه برای حفظ مواد مغذی غذا نیز ایده آل باشد. به لطف درب شیشه ای آرام پز، گرما به طور مداوم حفظ می شود تا مواد لطیف و طعم دار ایجاد شود، و برای توزیع یکنواخت گرما بهتر، طراحی بخاری جانبی وجود دارد که پخت یکنواخت غذا را تضمین می کند.
 
"پاناسونیک متعهد است به مشتریان کمک کند تا در وقت آشپزخانه صرفه جویی کنند و کمتر در مورد زمان صرف غذا بدون به خطر انداختن کیفیت یا تغذیه نگران باشند. به همین دلیل است که ما همچنان به دنبال راه‌هایی برای استفاده از فناوری خود برای توسعه محصولات جدید هستیم و معتقدیم افزودن این آرام پز به طیف آشپزخانه ما راه‌حل دیگری است که به ما کمک می‌کند تا مشتریانمان بهترین زندگی را داشته باشند." Kastsuki Nishimura، PMMAF. ، گفت.

لذت استفاده از آرام پز پاناسونیک در سهولت و راحتی پخت انواع ظروف یک دیگ به صورت کامل است. غذا در آب خود باقی می ماند تا بجوشد، که در نهایت بسیاری از ویتامین ها و مواد معدنی را حفظ می کند که در غیر این صورت در طول پخت استاندارد از دست می روند. سپس به شما این امکان را می دهد که هر زمان که می خواهید، بدون سر و صدا کردن در مورد کار آشپزخانه، غذاهای گرم، سالم و خوشمزه سرو کنید، در عوض زمان بیشتری برای گذراندن با خانواده خود داشته باشید.
 
آرام پز پاناسونیک با افزودن به لیست طولانی از ویژگی های عالی خود، دارای طراحی فوق العاده شیک با بدنه ساده و سفید مات است که مکمل هر فضای داخلی آشپزخانه است. این آرام پز که با دستگیره های جانبی با قابلیت گرفتن آسان و دستگیره چرخشی یکپارچه کنترلی باریک ساخته شده است، دارای درب شیشه ای مقاوم در برابر حرارت است که به راحتی تمیز می شود و قابل شستشو در ماشین ظرفشویی است. سطح صاف آن نچسب است، بنابراین غذا به راحتی جدا می شود و کثیفی را در خود نگه نمی دارد و باعث می شود که فرآیند تمیز کردن بسیار راحت باشد.

اطلاعات بیشتر:
http://iranpanasonic.ir/Products/product.aspx?id=5413

ایران پاناسونیک


کلمات کلیدی: آرام پز پاناسونیک مدل NF N51A-پلوپز پاناسونیک مدل SR HZ106-پلوپز پاناسونیک SR W22FG-مایکروفر پاناسونیک مدل NN CD997-تعمیرتخصصی آرام پز پاناسونیک-تعمیرتخصصی پلوپز پاناسونیک-تعمیر تخصصی مایکروفر پاناسونیک
کلیه حقوق این مجموعه متعلق به وب سایت ایران پاناسونیک می باشد.
طراحی وب، سئو و پشتیبانی: توسعه فناوری اطلاعات جهان افزار نوین