تاریخ امروز: يکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳  
منوی اصلی
آمار سایت
بازدید امروز: 825
بازدید دیروز: 2651
بازدید هفته: 3476
بازدید ماه: 28905
بازدید کل: 5983028
تاریخ انتشار مقاله: شنبه ۹ دی ۱۴۰۲ --- ۲۲:۵۲ تعداد مشاهده: 93 بار
دسته مقاله:
پاناسونیک AW-HE42، یک دوربین PTZ یکپارچه Full HD را راه اندازی کرد عنوان مقاله:
مدیر محتوا توسط:
پاناسونیک AW-HE42، یک دوربین PTZ یکپارچه Full HD را راه اندازی کرد چکیده مقاله:

پاناسونیک AW-HE42، یک دوربین PTZ یکپارچه Full HD را راه اندازی کرد

بازاریابی پاناسونیک آخرین دوربین یکپارچه فول اچ دی خود را با نام AW-HE42 عرضه کرده است که دارای طیف گسترده ای از رابط ها از جمله قفل 3G-SDI/HDMI/IP/Gen است. این دوربین جدید و یکپارچه بهبودهای قابل توجهی را در لنز، تثبیت و رابط نسبت به مدل های قبلی پاناسونیک در این کلاس ارائه می دهد. AW-HE42، در دو نسخه سیاه و سفید در دسترس است.
 
AW-HE42 برای تولید ویدئو با کیفیت بالا طراحی شده است و کنترل و حرکت دقیقی را ارائه می‌دهد، ایده‌آل برای تولیدات بسیار سخت از راه دور و برای برنامه‌های پیچیده IMAG. این دوربین فول اچ دی با پایه چرخان یکپارچه، مجهز به 3G-SDI و انواع کانکتورهای خروجی دیگر است. چهار نوع رابط خروجی و عملکرد Genlock از عکسبرداری صاف در مقیاس بزرگ با دوربین های متعدد پشتیبانی می کند.
 
 همانطور که با افتخار به 10 سال رهبری بازار با دوربین‌های PTZ، آخرین مدل پاناسونیک، نگاه می‌کنیم، AW-HE42 ادامه‌ی تقویت‌شده‌ای را نشان می‌دهد و به مشتریان خود یک دوربین بهبودیافته جدید ارائه می‌دهد. یاسوو یاماساکی، مدیر بخش راه‌حل‌های سیستم و ارتباطات، PMMAF، اظهار داشت: این محصول به طور خاص با ویژگی‌هایی طراحی شده است که آن را برای استفاده در پخش، اتاق‌های کنفرانس، رویدادهای زنده، صحنه‌پردازی، آموزش از راه دور و عبادتگاه ایده‌آل می‌کند.
یاماساکی افزود: «با راه‌اندازی AW-HE42، پاناسونیک متعهد به توسعه بیشتر محصولاتی است که نیازهای کاربر را برآورده می‌کنند، و به دنبال عملیات آسان‌تر برای ارائه خط تولید متنوع‌تر و کامل‌تر، در حال حرکت رو به جلو هستند».
 
این دوربین با خروجی FHD *11080/60p, 50p، زاویه دید افقی گسترده 65.1 درجه را به همراه زوم اپتیکال 20 برابر با زوم i.Zoom   30برابری بدون تلفات ارائه می دهد. علاوه بر این، AW-HE42 مجهز به سنسور MOS FHD نوع 1/2.3 و افزایش تعداد رابط‌ها از جمله 3G-SDI، HDMI، IP (تسهیل جریان و پشتیبانی NDI|HX*2) و قفل Gen برای دوربین است. تطبیق در تولید زنده
 
AW-HE42 مجهز به تثبیت کننده تصویر نوری (OIS) است که تضمین می کند ارتعاشات سطح نصب شده ناشی از باز و بسته شدن درها، سیستم های صوتی و سایر تجهیزات نصب شده به طور خودکار تصحیح می شوند.
 
پاناسونیک دهمین سالگرد دوربین های PTZ خود را جشن گرفت. از دوربین سنتی جعبه‌ای و راه‌حل هد شیب‌دار در سال 1999، تا دوربین PTZ که چندین مورد از اولین‌های جهان در سال 2019 را نشان می‌دهد، 10 سالگی پاناسونیک PTZ نشان‌دهنده سفر نوستالژیک فناوری است که از آن زمان تاکنون در خط مقدم نوآوری باقی مانده است.
 
*1: ضبط واقعی FHD (1080×1920) 59.94p/50p است.
*2 پشتیبانی NDI|HX* نیازمند خرید مجوز از NewTek, Inc.

اطلاعات بیشتر:
http://iranpanasonic.ir/Products/product.aspx?id=5411

ایران پاناسونیک


کلمات کلیدی: دوربین PTZ یکپارچه Full HD پاناسونیک-دوربین کنفرانس پاناسونیک مدلAW HE42-دوربین مداربسته پاناسونیک-دوربین مداربسته پاناسونیک مدلHCM381K-نصب و تعمیرتخصصی دوربین مداربسته-نصب و تعمیرتخصصی دوربین کنفرانس-دوربین کنفرانس پاناسونیک مدلAW HR140
کلیه حقوق این مجموعه متعلق به وب سایت ایران پاناسونیک می باشد.
طراحی وب، سئو و پشتیبانی: توسعه فناوری اطلاعات جهان افزار نوین