تاریخ امروز: يکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳  
منوی اصلی
آمار سایت
بازدید امروز: 1505
بازدید دیروز: 2651
بازدید هفته: 4156
بازدید ماه: 29585
بازدید کل: 5983708
تاریخ انتشار مقاله: سه شنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۲ --- ۱۴:۳۹ تعداد مشاهده: 198 بار
دسته مقاله:
8 نکته که قبل از خرید اسکنر باید بدانید عنوان مقاله:
مدیر محتوا توسط:
8 نکته که قبل از خرید اسکنر باید بدانید چکیده مقاله:

8 نکته که قبل از خرید اسکنر باید بدانید

8 نکته که قبل از خرید اسکنر باید بدانید
 
یکی از فناوری های کلیدی برای کسب و کار کوچک شما یک اسکنر اسناد خوب است. تبدیل تمام مقاله به فرمت الکترونیکی گام بزرگی برای سازماندهی است. 
اگر آماده هستید که بدون کاغذ کار کنید، چیزهای زیادی برای دانستن وجود دارد تا بتوانید اسکنر مناسب را برای کسب و کار خود انتخاب کنید. چند چیز را قبل از شروع خرید بدانید.
1. تخت مسطح در مقابل مدیریت اسناد.تصمیم بگیرید که به چه نوع اسکنر نیاز دارید. اسکنرهای تخت دارای یک صفحه شیشه ای و یک درب هستند و کنترل کننده های اسناد دارای مکانیزم تغذیه کننده برای بارگذاری کاغذ هستند که همزمان تعداد زیادی ورق دارند. بسیاری از اسکنرها هر دو قابلیت را دارند.
 
.2سرعت. به دنبال چند صفحه در دقیقه باشید که اسکنر می تواند از پس آن برآید. برای اسکنرهای سریعتر هزینه بیشتری پرداخت خواهید کرد، اما اگر قصد دارید با حجم زیادی کاغذ کار کنید، به سرعت نیاز دارید.
 
.3یک طرفه در مقابل دو طرفه. آیا اسکنر می تواند اسکن دو طرفه را انجام دهد یا باید پشت صفحات را جداگانه اسکن کنید؟ این همچنین به عنوان سیمپلکس در مقابل دوبلکس نیز شناخته می شود.
 
.4چاپ / کپی / فکس؟ آیا اسکنر برای انجام این عملکردهای دیگر نیاز دارد؟ در بسیاری از موارد، بهترین راه حل یک اسکنر اختصاصی است، اما اگر فضای کمی در دفتر خود دارید، ممکن است بخواهید به دنبال یک واحد ترکیبی باشید. اگر به دنبال یک واحد چند منظوره هستید، اگر به چاپ رنگی نیاز دارید، فکر کنید.
 
.5 حداکثر اندازه کاغذ. بزرگترین اندازه کاغذی که باید کار کنید چیست؟ به دنبال حداکثر اندازه کاغذ باشید - اندازه حروف استاندارد
    (8.5"x11")، مجاز  (8.5"x14")،  اندازه های بزرگتر   (11"x17")
      
.6وضوح. هر اسکنر با تعداد مشخصی نقطه در هر اینچ (dpi) اسکن می کند. برای اسناد معمولی، 600dpi خوب است، اما اگر با عکس ها کار می کنید، ممکن است به وضوح بالاتری نیاز داشته باشید.
 
.7 اتصال به شبکه. آیا برای دسترسی به اسکنر فقط به یک کامپیوتر نیاز دارید یا به قابلیت شبکه کردن چندین کامپیوتر نیاز دارید؟
 
.8 قابلیت های نرم افزار. با نرم‌افزار تشخیص نوری، اسکنر می‌تواند یک سند تولید شده توسط ماشین را به‌عنوان یک فایل Word یا متن ذخیره کند که بعداً می‌توانید آن را ویرایش کنید و در زمان زیادی صرفه‌جویی کنید.
 
از قبل برنامه ریزی کنید، معنی ویژگی ها را یاد بگیرید تا از خرید خود راضی باشید.

اطلاعات بیشتر:
https://web.telegram.org/k/#-1092325641
https://www.facebook.com/IranPanasonic-181084852026180

ایران پاناسونیک
 



کلمات کلیدی: قبل از خرید اسکنر باید بدانید-اسکنر پاناسونیک-تعمیرات تخصصی اسکنر پاناسونیک-فروش اسکنرهای پاناسونیک-اسکنر پاناسونیک مدل SS081-اسکنر پاناسونیک مدل KV-SL1066-پرینتر چند کاره پاناسونیک مدل KX-MB2010 CX-تعمیرات تخصصی پرینتر پاناسونیک-فروش پرینتر پاناسونیک
کلیه حقوق این مجموعه متعلق به وب سایت ایران پاناسونیک می باشد.
طراحی وب، سئو و پشتیبانی: توسعه فناوری اطلاعات جهان افزار نوین