تاریخ امروز: يکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳  
منوی اصلی
آمار سایت
بازدید امروز: 826
بازدید دیروز: 2651
بازدید هفته: 3477
بازدید ماه: 28906
بازدید کل: 5983029
تاریخ انتشار مقاله: يکشنبه ۱۹ شهریور ۱۴۰۲ --- ۱۳:۲۱ تعداد مشاهده: 176 بار
دسته مقاله:
7 مشکل رایج پلوپز پاناسونیک عنوان مقاله:
مدیر محتوا توسط:
7 مشکل رایج پلوپز پاناسونیک چکیده مقاله:

7 مشکل رایج پلوپز پاناسونیک

7 مشکل رایج پلوپز پاناسونیک

1. پلوپز شما کار نمی کند
این می تواند یک مشکل فیوز حرارتی منفجر شده باشد. نیاز به تعمیر دارد زیرا از گرمای بیش از حد دستگاه محافظت می کند. باید خودتان فیوز را تعویض کنید یا با یک برقکار تماس بگیرید.
سیم برق و دوشاخه را برای هر گونه اتصال شل بررسی کنید. اگر پلوپز شما روشن نمی شود، منبع برق را بررسی کنید. ممکن است دستگاه به درستی به منبع برق متصل نباشد.
 
2. صفحه نمایش روشن نمی شود
نمایشگر روی اجاق گاز معمولا حاوی اطلاعاتی مانند زمان پخت، تنظیمات تایمر و همچنین پیام های خطا است. اگر نمایشگر کار نمی کند، ممکن است مشکل فیوز یا نقص نمایشگر باشد. 
خود نمایشگر ممکن است سوسو بزند یا چشمک بزند به طوری که خواندن آن برای شما دشوار است. اتصال شل می تواند باعث این شود. سپس ممکن است صفحه نمایش اصلا روشن نشود و اجاق گاز را بی فایده جلوه دهد.
می‌توانید با جدا کردن آن از برق و دوباره وصل کردن آن، دستگاه را بازنشانی کنید. اگر با این کار مشکل برطرف نشد، بهتر است با ایران پاناسونیک تماس بگیرید.
 
3. کد خطا 
این به شما از نوعی نقص می گوید. کد خطا در پلوپز پیامی است که در صفحه نمایش دستگاه ظاهر می شود.
کد خطا ممکن است بسته به مدل دستگاه متفاوت باشد. آنها در شناسایی مشکل دستگاه مفید هستند. سپس نیاز به تعمیر دارد.
E1 یک کد خطایی است که به شما می گوید مشکلی در المنت گرمایشی اجاق گاز وجود دارد. مشکل در سنسور دما کد خطا E3 را به شما می دهد.
اگر در مورد این کدهای خطا گیج هستید، راهنمای کاربر را بررسی کنید تا ببینید کد به چه معناست. یک پیام خطا معمولاً از شما می خواهد که با مرکز خدمات مجاز پاناسونیک تماس بگیرید تا بتوانند شما را از طریق تلفن راهنمایی کنند.

4. خروج بخار بیش از حد 
خروج بخار از پلوپز شما طبیعی است. با این حال، بخار زیاد مداوم می تواند نشان دهنده یک مشکل باشد. مهر و موم روی اجاق گاز باید بخار را داخل آن نگه دارد. اگر مهر و موم آسیب ببیند، بخار خارج می شود. 
مهر و موم نیاز به تعویض دارد. اگر دستورالعمل ها را دنبال نکنید و اجاق گاز را بیش از حد با آب یا برنج پر کنید، بخار زیادی خارج می شود. به همین دلیل است که باید دستورالعمل های سازنده را برای پر کردن اجاق گاز رعایت کنید.
 
5. درب گیر کرده
غذا به راحتی بین درب و قابلمه گیر می کند. ابتدا دستگاه را قبل از بررسی آن از برق بکشید. ممکن است لازم باشد ذرات غذا را در اطراف درب تمیز کنید و هر بار که از قابلمه خود استفاده می کنید باید این کار را انجام دهید.
همچنین، ممکن است درب واقعاً خم شده باشد. این می تواند باعث گیر کردن درب شود. ممکن است نیاز باشد که درب را عوض کنید.
 
6. پلوپز مدام خاموش می شود
همیشه از صحت اندازه گیری برنج و آب اطمینان حاصل کنید. اگر مشکل ادامه یابد، ممکن است ترموستات آسیب دیده باشد و نیاز به تعویض داشته باشد. برای جلوگیری از مشکلات، ترموستات را تعویض کنید تا دما به درستی تنظیم شود.
اگر پلوپز شما بیش از حد گرم شود، برای جلوگیری از آتش سوزی، به طور خودکار خاموش می شود. همیشه مطمئن شوید که پلوپز هرگز نزدیک منبع حرارتی قرار نگیرد. همچنین مطمئن شوید که دریچه های هوا مسدود نشده باشند.
 
7. عدم پیروی از دستورالعمل ها
کاربران لوازم آشپزخانه اغلب حوصله پیروی دستورالعمل های نحوه استفاده از دستگاه را ندارند. این اطلاعات در دفترچه راهنمای مالک همراه با دستگاه موجود است.
دستورالعمل های سازنده راهنمایی هایی را در مورد نحوه استفاده از پلوپز ارائه می دهد. عدم رعایت دستورالعمل ها می تواند منجر به طیف وسیعی از مشکلات شود.
اینها می تواند آسیب به اجاق گاز، عملکرد ضعیف یا کاهش طول عمر باشد. دستورالعمل های ارائه شده با پلوپز را بخوانید و دنبال کنید.

اطلاعات بیشتر:
http://iranpanasonic.ir/Products/product.aspx?id=5107

https://www.facebook.com/IranPanasonic-181084852026180
https://iranpanasonicfood-masher.blogsky.com/page/1

ایران پاناسونیک


کلمات کلیدی: پلوپز پاناسونیک-حل مشکلات رایج پلوپز پاناسونیک-تعمیر پلوپز پاناسونیک-فروش پلوپز پاناسونیک-پلوپز پاناسونیک مدل SR-GA721-پلوپز پاناسونیک مدل SR-Y22FG-پلوپز پاناسونیک مدل SR-G06FGE-پلوپز پاناسونیک مدل SR-ZC075
کلیه حقوق این مجموعه متعلق به وب سایت ایران پاناسونیک می باشد.
طراحی وب، سئو و پشتیبانی: توسعه فناوری اطلاعات جهان افزار نوین