تاریخ امروز: يکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳  
منوی اصلی
آمار سایت
بازدید امروز: 903
بازدید دیروز: 2651
بازدید هفته: 3554
بازدید ماه: 28983
بازدید کل: 5983106
تاریخ انتشار مقاله: يکشنبه ۱۲ شهریور ۱۴۰۲ --- ۲۳:۱۸ تعداد مشاهده: 162 بار
دسته مقاله:
دوربین فیلمبرداری دستی جدید AG-CX350پاناسونیک عنوان مقاله:
مدیر محتوا توسط:
دوربین فیلمبرداری دستی جدید AG-CX350پاناسونیک چکیده مقاله:

دوربین فیلمبرداری دستی جدید AG-CX350پاناسونیک

پاناسونیک دوربین فیلمبرداری دستی جدید AG-CX350 را با قابلیت ضبط 4K، اتصال IP و قابلیت استریم معرفی کرد.

 بازاریابی پاناسونیک با معرفی AG-CX350 در CABSAT 2019، خط تولید دوربین های فیلمبرداری دستی خود را گسترش می دهد. AG-CX350 یک دوربین فیلمبرداری دستی از نوع  K4 1.0برای تولید 4K/HD با پخش زنده بهینه شده است. قابلیت های پخش AG-CX350، تنها 4.2 پوند. (فقط بدنه)، همچنین سبک ترین دوربین فیلمبرداری 4K 10 بیتی با لنز ثابت در کلاس خود است.
 
علاوه بر AG-CX350، سازنده ژاپنی جدیدترین دوربین های PTZ حرفه ای K 4خود را در CABSAT به نمایش گذاشته است
 AW-UE150، اولین دوربین پخش در کلاس خود که فیلمبرداری K/UHD 60p 4و AW- را ارائه می دهد. UE70 که تصاویری با رزولوشن 3840 x 2160 در p/25p 29.97از طریق HDMI ارائه می کند. همچنین کنترلر دوربین از راه دور کاملاً جدید    AW-RP150 پاناسونیک در ویترین قرار دارد.
 
یاسو یاماساکی - مدیر بخش راه حل های سیستم و ارتباطات، بازاریابی پاناسونیک خاورمیانه و آفریقا، گفت: "ما به راه حل های 4K پیشرو در صنعت خود افتخار می کنیم و نمایشگاه غرفه ما در سال جاری در CABSAT نشان می دهد که چگونه فناوری های ما انعطاف پذیری و کارایی بیشتری را ارائه می دهند. ظرفیت تولید مشتریان خود را در بالاترین سطح قرار دهیم. ما امروز راه حل هایی را به نمایش خواهیم گذاشت که تقریباً به هر مدل تولید و تحویل پخش می پردازد و شکاف موجود در بازار پخش حرفه ای را پر می کند. در پاناسونیک، ما همچنان به پیشروی نوآوری‌ها ادامه می‌دهیم تا فرآیند تولید را برای پخش‌کنندگان و کارگردانان کاملاً تغییر دهیم و بر کیفیت تصویر بهینه، سهولت استفاده و مقرون‌به‌صرفه تمرکز کنیم.»
 
 دوربین فیلمبرداری 4K AG-CX350
 
دوربین فیلمبرداری AG-CX350 پیشتاز این سری است و اولین دوربین فیلمبرداری در صنعت است که NDI را ارائه می کند | اتصال HX 1. این امر انتقال ویدیو و کنترل دوربین روی IP را برای رویدادهای زنده و توزیع وب تضمین می کند و به این معنی است که دوربین را می توان در سیستم های بزرگتری که در کنار سیستم های دوربین PTZ پاناسونیک مجهز به NDI|HX و مرکز تولید زنده پاناسونیک (AV-HLC100) کار می کنند، تعبیه کرد. .
 
این دوربین دارای زاویه عریض 24.5 میلی‌متری، لنز زوم اپتیکال 20 برابری با قدرت بالا و سنسور 4K MOS 1.0 با کیفیت بالا و حساسیت بالا برای فعال کردن کیفیت تصویر 10 بیتی و ضبط با وضوح K (UHD) 4یا FHD است. تا 50/60p، روی کارت SDXC. همچنین دارای حالت گاما HLG2 برای پشتیبانی از تولید تصویر HDR است.
 
این دوربین با روشنایی بالا و LCD با وضوح بالا، خروجی های موازی SDI/HDMI را برای عملکرد و قابلیت استفاده بهتر ارائه می دهد. وزن آن فقط 1.9 کیلوگرم است و از مزایای اضافه شده اندازه جمع و جور و مصرف انرژی کم برخوردار است.
 
یک کدک HEVC جدید و با کارایی بالا (LongGOP، 10 بیتی، 4:2:0/MOV) پخش و ویرایش نرم 3 را با رایانه نوت بوک یا مک بوک امکان پذیر می کند.
 
علاوه بر این، دوربین از عملکرد پخش زنده فیس بوک و یوتیوب با پروتکل های RTSP و RTMP سازگار پشتیبانی می کند. این دوربین همچنین از فرمت فایل MXF P2 پشتیبانی می‌کند و آن را برای برنامه‌های پخش بالقوه 4 محافظت می‌کند و AVC-Intra و AVC-LongG را فعال می‌کند.
 
AW-UE150 - اولین دوربین PTZ یکپارچه K 50p HDR4در صنعت
این دوربین نسل بعدی PTZ از تولید فیلم با کیفیت بالا در استادیوم، سالن های سخنرانی و سایر مکان ها پشتیبانی می کند. صاف و باکیفیت 4K 60p/50p، زوم اپتیکال 20 برابر و زوم هوشمند 32 برابر (در حالت HD)، و زاویه تصویربرداری گسترده 75.1 درجه به صورت افقی، دامنه کاربردهای دوربین PTZ را افزایش می دهد. این دوربین به انواع رابط ها مجهز است و از عملکرد همزمان 4K/HD پشتیبانی می کند که امکان تطبیق پذیری در سیستم های تولید فعلی و آینده را فراهم می کند. این دوربین تا سه برش فول اچ‌دی را از یک بوم تصویر 4K امکان‌پذیر می‌کند که انعطاف‌پذیری بیشتری را ارائه می‌دهد و در کنار اندازه جمع و جور آن، آن را برای مکان‌های دوربین چالش‌برانگیز ایده‌آل می‌کند. از دیگر ویژگی‌های آن می‌توان به سنسور MOS نوع ۱، اندازه بزرگ، تثبیت‌کننده‌های نوری مختلف و پشتیبانی از رابط کاربری جدید وب اشاره کرد.
 
AW-UE-70: دوربین یکپارچه 4K برای برنامه های همه کاره
علیرغم اندازه جمع و جور خود، دوربین از راه دور یکپارچه AW-UE70 قادر به ارائه تصاویر 4K با محدوده زوم عالی و عملکرد فوق العاده پان شیب است. این دوربین دارای انواع ویژگی‌های پیشرفته و هوشمند است، مانند ضبط 4K درون دوربین یا پخش جریانی 4K از طریق IP. دوربین راه دور AW-UE70 از طریق تصاویر با وضوح فوق العاده HD برای نیازهای جدید صنعت آماده است. تصاویر 4K را می توان در خروجی های مختلفی از جمله HDMI، USB و LAN به دست آورد. این دوربین علاوه بر قابلیت 4K، عملکرد بسیار خوبی در HD دارد و از فرمت 1080/50p و خروجی 3G-SDI نیز پشتیبانی می کند. سایر ویژگی های کلیدی عبارتند از: زوم اپتیکال 20 برابر، قابل افزایش با زوم iA (22 برابر در 4K / 30 برابر در HD) و سنسور MOS نوع 1/2.3. عملکرد محدوده دینامیکی بالا (HDR)، مناسب برای شرایط نور پس زمینه؛ راه حل تک کابلی برای ضبط ویدئو و صدا از راه دور. و از PoE+ (Power over Ethernet+) برای هزینه های نصب کمتر پشتیبانی می کند.
 
کنترل دوربین بصری با AW-RP150
AW-RP150 با داشتن یک صفحه نمایش LCD بزرگ برای نظارت و تنظیمات منو، قابلیت استفاده بسیار خوبی را ارائه می دهد و با یک جوی استیک علاوه بر عملکرد سنتی دو دستی که تمام عملیات کنترل را مدیریت می کند، با یک دست قابل اجرا است. این یک ورودی SDI به پنل LCD برای نظارت بر کنترل اضافه می کند و می تواند تا 200 دوربین را در 20 گروه پشتیبانی کند.
 
اطلاعات بیشتر:
http://iranpanasonic.ir/Products/product.aspx?id=4592

 ایران پاناسونیک
 



کلمات کلیدی: دوربین فیلمبرداری دستی AG-CX350 پاناسونیک-تعمیرات میکسر دوربین پاناسونیک-دوربین چرخشی پاناسونیک-دوربین باکس پاناسونیک-دوربین فیلم برداری پاناسونیک مدل HC-PV100-دوربین چند منظوره AW-HE870 پاناسونیک-تعمیرات تخصصی دوربین پاناسونیک-لنز دوربین پاناسونیک
کلیه حقوق این مجموعه متعلق به وب سایت ایران پاناسونیک می باشد.
طراحی وب، سئو و پشتیبانی: توسعه فناوری اطلاعات جهان افزار نوین