تاریخ امروز: يکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳  
منوی اصلی
آمار سایت
بازدید امروز: 906
بازدید دیروز: 2651
بازدید هفته: 3557
بازدید ماه: 28986
بازدید کل: 5983109
تاریخ انتشار مقاله: پنجشنبه ۲ شهریور ۱۴۰۲ --- ۱۷:۰۶ تعداد مشاهده: 116 بار
دسته مقاله:
پروژکتورهای لیزری PT-MZ880 پاناسونیک عنوان مقاله:
مدیر محتوا توسط:
پروژکتورهای لیزری PT-MZ880 پاناسونیک چکیده مقاله:

پروژکتورهای لیزری PT-MZ880 پاناسونیک

پاناسونیک آخرین سری پروژکتورهای لیزری PT-MZ880 خود را راه اندازی کرد

PT-MZ880 با ترکیب لبه ها و سازگاری لنز زوم UST با افست صفر جدید، برای محیط های سازمانی، آموزشی و موزه ای ایده آل است.
 
 
پاناسونیک از راه اندازی پروژکتورهای لیزری LCD همه کاره سری PT-MZ880 خود خبر داد.
 PT-MZ880 که برای بازار شرکتی، آموزشی و موزه‌ای ایده‌آل است، طراحی شیک دارد و کیفیت تصویر عالی و همچنین تنظیمی بدون دردسر دارد.
 http://iranpanasonic.ir/Products/product.aspx?id=5338

سری جدید Solid Shine که نسخه ارتقا یافته‌ای از طیف PT-MZ770 است، دارای چندین مدل از جمله PT-MZ880 (8000 لیتر)، PT-MZ780 (7000 لیتر) و PT-MZ680 (6000 لیتر) WUXGA است موتور درایو لیزری برای تعادل بهینه روشنایی بالا، رنگ های زنده و عملیات کم تعمیر و نگهداری. علاوه بر این، قابلیت Edge Blending داخلی برای تسهیل تصاویر بدون درز در چندین صفحه وجود دارد.
 
این سری یک راه حل مطمئن برای بازار صفحه نمایش پر تقاضا  با لنز زوم جدید Panasonic Ultra Short Throw با افست صفر سازگار است. ایده‌آل برای ایجاد تجربه‌های تماشای فراگیر در مکان‌هایی مانند موزه‌ها و میدان‌ها، این پروژکتور دارای کیفیت تصویر بی‌نظیر با تعادل و روشنایی موتور اپتیکال اصلاح‌شده است که به کاربران امکان می‌دهد حتی در نور شدید از تماشای همه‌جانبه لذت ببرند. این دستگاه همه کاره می تواند برای هر فضایی مناسب باشد و امکان نصب انعطاف پذیر را فراهم می کند، که به ویژه در نمایشگاه های شرکتی، آموزشی و موزه ای مفید خواهد بود. پروژکتورهای LCD زنده، انعطاف پذیر و مقرون به صرفه می توانند به راحتی نمایش ها را زنده کنند.
 
هیدتوشی کانکو گفت: "هدف ما ایجاد تصاویر جذابی است که تجربه ای همه جانبه را برای بینندگان فراهم می کند و مشتریان ما را قادر می سازد فضاهای فوق العاده خلاقانه ایجاد کنند. سری جدید همه کاره پروژکتورها با لنز زوم UST برای ارائه تصاویر با کیفیت عالی در یک صفحه یا چند صفحه در شرایط مختلف بسیار عالی است. آنها سازگار با محیط زیست، فوق العاده قابل اعتماد و انعطاف پذیر برای استفاده در هر محیطی هستند."
 
سری جدید فوق العاده قابل اعتماد و سازگار با محیط زیست، نمایشگر LCD پایداری را ارائه می دهد و در عین حال مصرف انرژی را حدود 20 درصد کمتر از مدل های قبلی خود کاهش می دهد. فیلتر سازگار با محیط زیست قابل شستشو و موتور محرک چند لیزری محافظت شده در برابر خطا حدود 20000 ساعت بدون تعمیر و نگهداری ارائه می دهد. این صرفه جویی در انرژی می تواند در به حداقل رساندن ردپای کربن مفید باشد.
 
پروژکتورهای سازگار Crestron Connected™، Art-Net DMX و™PJLink با قابلیت ورودی K4 آماده ادغام و محافظت در آینده هستند. این سری از نرم‌افزار کنترل و نظارت چندگانه پاناسونیک با عملکردهای هشدار اولیه اختیاری برای ساده‌سازی مدیریت دستگاه و افزایش قابلیت اطمینان سیستم پشتیبانی می‌کند. برنامه کنترل پروژکتور هوشمند تنظیم منوی نمایش روی صفحه را در حالت آماده به کار و کنترل بصری از تلفن های هوشمند و تبلت های سازگار را فعال می کند.

ایران پاناسونیک


کلمات کلیدی: پروژکتورهای لیزری PT-MZ880 پاناسونیک-ویدئو پروژکتور پاناسونیک مدل PT-MZ770-ویدئو پروژکتور پاناسونیک مدلPT-MZ780-ویدئو پروژکتور پاناسونیک مدل PT-MZ680-قابلیت Edge Blending ویدیو پروژکتور پاناسونیک-لنز زوم جدید Ultra Short Throwپاناسونیک-فروش ویدیو پروژکتور پاناسونیک-نصب و تعمیر ویدیو پروژکتور پاناسونیک
کلیه حقوق این مجموعه متعلق به وب سایت ایران پاناسونیک می باشد.
طراحی وب، سئو و پشتیبانی: توسعه فناوری اطلاعات جهان افزار نوین