تاریخ امروز: يکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳  
منوی اصلی
آمار سایت
بازدید امروز: 1096
بازدید دیروز: 2651
بازدید هفته: 3747
بازدید ماه: 29176
بازدید کل: 5983299
تاریخ انتشار مقاله: چهارشنبه ۱ شهریور ۱۴۰۲ --- ۱۸:۵۹ تعداد مشاهده: 122 بار
دسته مقاله:
اضافه شدن هوش مصنوعی به دوربین‌های PTZ(سری SوU)پاناسونیک عنوان مقاله:
مدیر محتوا توسط:
اضافه شدن هوش مصنوعی به دوربین‌های PTZ(سری SوU)پاناسونیک چکیده مقاله:

اضافه شدن هوش مصنوعی به دوربین‌های PTZ(سری SوU)پاناسونیک

i-PRO  هوش مصنوعی را به دوربین‌های PTZ خود اضافه می‌کند و محدوده را اصلاح می‌کند

ویژگی‌های جدید شامل هوش مصنوعی در لبه شبکه است که امکان ردیابی خودکار، بهترین عملکرد در نور کم و افزایش امنیت سایبری را فراهم می‌کند.
 
i-PRO، یک رهبر جهانی در راه حل‌های امنیتی حرفه‌ای برای نظارت همراه با توزیع‌کننده منطقه‌ای خود پاناسونیک در منطقه خاورمیانه و آفریقا، از اضافه شدن هوش مصنوعی به دوربین‌های PTZ (پان، شیب، زوم) خود و اصلاح کل PTZ خبر داد. محدوده، اضافه کردن مجموعا 35 دوربین جدید.
 
i-PRO با انجام ماموریت خود یعنی ایجاد هوش مصنوعی در صنعت امنیت، اولین دوربین های PTZ مجهز به هوش مصنوعی خود را به سری S اضافه کرده است. این دوربین ها دارای یک پردازنده قدرتمند هوش مصنوعی داخلی هستند که امکان ردیابی خودکار پیشرفته را فراهم می کند تا زندگی اپراتورها را بسیار آسان تر کند. این دوربین‌ها که به بالاترین سطح امنیت سایبری مجهز هستند، می‌توانند دو برنامه کاربردی یادگیری عمیق هوش مصنوعی را در لبه شبکه اجرا کنند و هزینه‌های زیرساخت‌های بار و سرور را کاهش دهند. به لطف استراتژی هوش مصنوعی پلتفرم باز i-PRO، کیت توسعه‌دهنده نرم‌افزار (SDK) همچنین می‌تواند برای ادغام برنامه‌های تخصصی شخص ثالث استفاده شود.
 
برای اولین بار، i-PRO دوربین های PTZ را نیز به سری U خود اضافه کرده است، محدوده مقرون به صرفه آن برای حساس ترین نصب ها به قیمت. این افزوده شواهد دیگری از تعهد i-PRO به گوش دادن به تقاضاهای بازار و سریع و انعطاف پذیر بودن در پاسخگویی به نیازها است.
 
هیدتوشی کانکو - مدیر بخش راه‌حل‌های سیستم و ارتباطات، PMMAF با راه‌اندازی خط‌ جدید دوربین به صورت منطقه‌ای گفت:
«در PMMAF i-PRO، ما متعهد به ارائه راه‌حل‌های نوآورانه‌ای هستیم که برنامه‌هایی فراتر از مدیریت امنیت بصری ارائه می‌کنند. برنامه های کاربردی هوش مصنوعی مانند تشخیص خودکار و ویژگی یادگیری عمیق به تصمیم گیری کارآمد در محیطی که به سرعت در حال تغییر است کمک می کند. با سازگاری نرم‌افزار مدیریت ویدیوی شخص ثالث، ما به مشتریان آرامش و انعطاف‌پذیری لازم را می‌دهیم.»
 
دوربین‌های PTZ سری S: هوشمندتر، سریع‌تر و ایمن‌تر در فضای مجازی
 
دوربین‌های سری S جدید PTZ برای آسان‌تر کردن زندگی اپراتورها با عملکرد هوشمندتر، روان‌تر و ساده‌تر طراحی شده‌اند. آنها با جدیدترین سنسورها و لنزهای تصویر برای بهبود دقت و جلوگیری از آلارم های کاذب، کیفیت تصویر بهبود یافته ای را به خصوص در نور کم ارائه می دهند. پردازنده قدرتمند Ambarella AI از ردیابی خودکار پیشرفته پشتیبانی می کند که می تواند با تشخیص خودکار، بزرگنمایی و ردیابی افراد، وسایل نقلیه و دوچرخه ها و همچنین ویژگی های منحصر به فرد اشیاء شناسایی شده مانند رنگ و نوع، به اپراتورها کمک کند. اپراتورهای امنیتی همچنین متوجه زمان‌های پاسخ سریع‌تر PTZ در حین عملکرد از پیش تعیین‌شده و بهبود فوکوس خودکار در عملکرد دستی خواهند شد و اطمینان حاصل می‌کنند که اپراتور به تصاویر کاملاً واضح دسترسی دارد.
 
دوربین‌های سری S PTZ که در رزولوشن‌های 2 و 5 مگاپیکسلی موجود هستند و نسبت‌های زوم x-40x 21را در تنظیمات داخلی و خارجی ارائه می‌دهند، در طیف گسترده‌ای از گزینه‌ها مانند گنبد دود، مقاوم در برابر نمک و مدل‌های مشکی عرضه می‌شوند. با حفاظت IP66/IP67 در برابر گرد و غبار و آب و مقاومت در برابر ضربه IK10، PTZ های سری S فضای باز برای مقاومت در برابر محیط های چالش برانگیز بیرونی ساخته شده اند و می توانند در هر دما به طور موثر عمل کنند.
 
دوربین های PTZ سری U: مقرون به صرفه و در عین حال امن سایبری
 
دوربین PTZ جدید سری U برادر کوچک‌تر سری S است که برای پروژه‌هایی طراحی شده است که به عملکرد هوش مصنوعی نیاز ندارند اما همچنان به مزایای اصلی کیفیت، قابلیت اطمینان و امنیت سایبری i-PRO نیاز دارند. این دوربین‌ها یک PTZ مقرون‌به‌صرفه، نصب آسان و امنیت سایبری با کیفیت تصویر برتر حتی در شرایط نور کم را به مشتریان ارائه می‌دهند. در وضوح 2 مگاپیکسل با نسبت زوم x-21x3.1در تنظیمات داخلی و خارجی موجود است. مدل‌های جدید سری U PTZ استانداردهای مقاومت در برابر ضربه IP66 و IK10 را دارند.
 
کیفیت اصلی، طراحی و امنیت سایبری

 
دوربین‌های PTZ در هر دو سری از طراحی مدرن جدید در شکل کوچک‌تر بهره می‌برند که از نظر اندازه مشابه بسیاری از دوربین‌های گنبدی است. این اندازه مناسب همراه با عملکرد فوق‌العاده در نور کم به این معنی است که دوربین‌ها را می‌توان به راحتی تقریباً در هر موقعیتی نصب کرد و همچنان تصاویر با کیفیت بالا و دقت تشخیص اشیا را برای کاهش هشدارهای کاذب تولید کرد. هر دو مجموعه دوربین همچنین با گواهینامه FIPS 140-2 سطح 3 به بالاترین سطح امنیت سایبری برای آرامش خاطر دست یافته اند.
 
جرارد فیگولز، رئیس i-PRO EMEA گفت: «امروز i-PRO گام مهم دیگری برای تبدیل شدن به شریک نسل بعدی صنعت امنیت برداشته است. ما زندگی اپراتورهای امنیتی را با ارائه اولین PTZ بازار با یک پلت فرم باز هوش مصنوعی، در لبه، با بالاترین سطح امنیت سایبری آسان‌تر می‌کنیم. در همان زمان، ما نوآوری را در محدوده مقرون‌به‌صرفه سری U خود وارد می‌کنیم تا بازار را به همان سخت‌افزار قدرتمند دسترسی دهیم - همه این‌ها در حالی که صنعت گسترده‌تر با در دسترس بودن محصول و افزایش قیمت دست و پنجه نرم می‌کند.»
 
ایران پاناسونیک


کلمات کلیدی: اضافه شدن هوش مصنوعی به دوربین‌های PTZ(سری SوU) پاناسونیک-ویژگیهایi-PRO دوربین PTZ جدید سری U پاناسونیک-ویژگیهایi-PRO دوربین PTZ جدید سریS پاناسونیک-امنیت سایبری i-PROدوربینهای پاناسونیک-تعمیرتخصصی محصولات پاناسونیک-نصب محصولات پاناسونیک-فروش محصولات پاناسونیک
کلیه حقوق این مجموعه متعلق به وب سایت ایران پاناسونیک می باشد.
طراحی وب، سئو و پشتیبانی: توسعه فناوری اطلاعات جهان افزار نوین