تاریخ امروز: يکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳  
منوی اصلی
آمار سایت
بازدید امروز: 562
بازدید دیروز: 2651
بازدید هفته: 3213
بازدید ماه: 28642
بازدید کل: 5982765
تاریخ انتشار مقاله: پنجشنبه ۱۹ مرداد ۱۴۰۲ --- ۱۲:۳۰ تعداد مشاهده: 134 بار
دسته مقاله:
پاناسونیک آبسرد کن هوشمند SDM-WD3531 را معرفی کرد عنوان مقاله:
مدیر محتوا توسط:
پاناسونیک آبسرد کن هوشمند SDM-WD3531 را معرفی کرد چکیده مقاله:

پاناسونیک آبسرد کن هوشمند SDM-WD3531 را معرفی کرد

پاناسونیک آب سردکن هوشمند بدون لمس را معرفی کرد

با روکش فولادی ضد زنگ، تلگراف آب با بار پایین دارای یک پانل کنترل لمسی دوگانه و لمسی دیجیتال و یک سیستم استریلیزاسیون UV در مخزن آب سرد است.
 
پاناسونیک، پیشرو در ارائه فناوری‌های نوآورانه برای راحتی و رفاه روزمره، آب‌رسان هوشمند SDM-WD3531 خود را در منطقه راه‌اندازی کرد. با ویژگی‌های منحصربه‌فرد که بهداشت، خلوص آب آشامیدنی و استفاده راحت را تضمین می‌کند، آب‌پاش‌کننده پایین بار با آب سرد و گرم بدون لمس عرضه می‌شود.
 
کابینت شیک و مدرن با روکش کاملاً استیل ضد زنگ، به دور از دستگاه‌های آب‌ریز قدیمی، تکمیل کننده فضاهای معاصر است و دارای روکش ممتاز ضد اثر انگشت است. SDM-WD3531 دارای ویژگی های هوشمند است، از جمله یک پنل کنترل دیجیتال که زمان و دما را نمایش می دهد و با گزینه نور شب، دید در تاریکی را ارائه می دهد. همچنین دارای قفل کودک و عدم یادآوری آب است.
 
آب سردکن پاناسونیک با آب سرد، گرم و دمای اتاق که فوراً با یک تماس با دهانه سه در یک در دسترس است، نهایت راحتی را ارائه می دهد. علاوه بر این، تلگراف امکان تنظیم دما را برای جلوگیری از توزیع آب خیلی گرم یا خیلی سرد فراهم می کند.
 
"سیستم توزیع بدون لمس، بهداشت را ارتقا می‌دهد، و آب پخش‌کننده را برای خانواده‌های بزرگ و دفاتر ایده‌آل می‌کند و به حذف آلودگی متقاطع از تماس دستی کمک می‌کند. مانند تمام محصولات ما، SDM-WD3531 نیز برای راحت‌تر کردن زندگی روزمره برای مشتریانمان طراحی شده است." آقای تاکاشی ساساکی، مدیر بخش بازاریابی مصرف‌کننده، PMMAF، گفت: "این دستگاه دارای ویژگی‌های فراوانی است که آن را برای خانواده‌هایی در منطقه که به شدت به آب آشامیدنی بطری وابسته هستند، ایده‌آل می‌کند." او افزود: «با ارائه راه‌حل‌های نوآورانه آب آشامیدنی، ما می‌خواهیم به مشتریان خود کمک کنیم که به آب بطری‌های یکبار مصرف اعتماد نکنند و تلاش خود را برای کاهش ضایعات پلاستیکی انجام دهیم."

اطلاعات بیشتر:
https://www.aparat.com/v/wZtyQ
http://iranpanasonic.ir/Products/product.aspx?id=5330

ایران پاناسونیک


کلمات کلیدی: آبسردکن هوشمند بدون لمس پاناسونیک- آبسرد کن مدلSDM-WD3531پاناسونیک-نصب انوع آبسرد کن پاناسونیک-تعمیر انواع آبسرد کن پاناسونیک-آبسردکن مدل SDM-WD3438BGپاناسونیک-آبسردکن مدل SDM-WD3238TG پاناسونیک-آبسردکن مدل SDM-WD3128TGپاناسونیک-آبسردکن مدل SDM-WD3320پاناسونیک-ایران پاناسونیک
کلیه حقوق این مجموعه متعلق به وب سایت ایران پاناسونیک می باشد.
طراحی وب، سئو و پشتیبانی: توسعه فناوری اطلاعات جهان افزار نوین