تاریخ امروز: يکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳  
منوی اصلی
آمار سایت
بازدید امروز: 813
بازدید دیروز: 2651
بازدید هفته: 3464
بازدید ماه: 28893
بازدید کل: 5983016
تاریخ انتشار مقاله: چهارشنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ --- ۱۵:۴۶ تعداد مشاهده: 192 بار
دسته مقاله:
دوربین4K PTZپاناسونیک(مدل AW-UR100)مقاوم در فضای باز عنوان مقاله:
مدیر محتوا توسط:
دوربین4K PTZپاناسونیک(مدل AW-UR100)مقاوم در فضای باز چکیده مقاله:

دوربین4K PTZپاناسونیک(مدل AW-UR100)مقاوم در فضای باز

پاناسونیک دوربین 4K PTZ مقاوم در فضای باز را در منطقه معرفی می کند
 
AW-UR100 که قرار است در سه ماهه سوم سال 2023 منتشر شود، فیلمبرداری با دقت بالا را در طراحی قوی با IP و انعطاف پذیری رابط ارائه می دهد.

پاناسونیک اعلام کرده است که دوربین PTZ آماده در فضای باز، AW-UR100 را در سه ماهه سوم تقویم 2023 در منطقه عرضه می کند. مدل جدید قابلیت K/60FPS 4 و تصویر پویا را ترکیب می کند. سیستم تثبیت کننده (DISS) برای فیلمبرداری با دقت بالا، حتی در استادیوم ها و دیگر مکان های بزرگ و همچنین برش برای کاهش خطر از دست دادن نکات برجسته که به سرعت در حال توسعه هستند. طراحی ناهموار این دوربین آن را برای محیط‌های خشن در فضای باز مانند فرودگاه‌ها، انبارها و کشتی‌های بزرگ اقیانوس پیما یا برای پخش زنده در هنگام کولاک، طوفان و سایر رویدادهای آب و هوایی ایده‌آل می‌کند.
 
این شرکت همچنین فاش کرد که AW-UR100 از پروتکل‌ها و رابط‌های زیادی برای پیکربندی سیستم انعطاف‌پذیر پشتیبانی می‌کند تا امکانات تولید ویدیو در فضای باز را گسترش دهد. همچنین برای کمک به جلوگیری از عکس‌های از دست رفته و خطاهای عکاسی برای دوربین‌برداری بدون نگرانی در میدان، جایی که خطرات وجود دارد، عملکرد اضافی ارائه می‌دهد.
 
تقاضا برای پخش زنده و سایر تولیدات ویدئویی در سال های اخیر به شدت افزایش یافته است. صنعت سرگرمی زنده که به دلیل همه گیری جهانی بسیار محدود شد، شاهد افزایش رویدادهای ترکیبی آنلاین/آفلاین بوده است. همچنین، تکثیر 5G با ظرفیت بالا و ویدیوی فراگیر، تقاضاهایی برای تجربه‌ها، عبارات و تولیدات ویدیویی جدید ایجاد کرده است، اما معمولاً در بودجه‌های محدود.
 
کاربردها و کاربردهای دوربین‌های PTZ نیز گسترش یافته‌اند و به محفظه‌های ناهموار و قابلیت‌های افزوده شده برای عکس‌برداری و پخش دقیق در محیط‌هایی که دوربین‌برداری می‌تواند به‌ویژه چالش برانگیز باشد، مانند مکان‌های بیرونی که در معرض دمای شدید یا سایر شرایط آب و هوایی سخت قرار دارند، نیاز دارند. تغییر سبک کاری، تغییر به سمت تولید ویدئو از راه دور مبتنی بر IP را تسریع می کند و نیاز به اطمینان از کیفیت ویدئو و کارایی تولید را در این زمینه افزایش می دهد.
 
در پاسخ، پاناسونیک AW-UR100 جدید را توسعه داده است که قابلیت اطمینان ناهموار و قابلیت های تیراندازی با دقت بالا را به همراه تعدادی از ویژگی های کلیدی دیگر برای غلبه بر چالش های کار در فضای باز ترکیب می کند.
 
هیدتوشی کانکو - مدیر بخش راه حل های سیستم و ارتباطات، بازاریابی پاناسونیک خاورمیانه و آفریقا- FZE (PMMAF) گفت: "این جدیدترین دوربین اضافه شده به خط فیلمبرداری هوشمند و حرفه ای PTZ ما به وضوح نشان دهنده رهبری مداوم پاناسونیک در فناوری های تصویربرداری است. شرق به ساختن بخش سرگرمی پر جنب و جوش ادامه می دهد، برای ارائه تجربیات پیشرفته و رضایت بخش تر به نوآوری های بیشتری نیاز است. AW-UE100 ویژگی های خلاقانه و توانایی عملکرد فوق العاده خوب و ارائه تصاویری شفاف در برابر سخت ترین شرایط آب و هوایی منطقه را ارائه می دهد. ”
 
ویژگی های کلیدی
مشخصات و عملکرد ویدیویی با دقت بالا
هنگام عکسبرداری از زوایای مختلف در حین پوشش رویدادهای بزرگ در استادیوم ها، جشنواره های موسیقی و غیره، سازندگان محتوا باید آماده باشند تا نکات برجسته را در زمان وقوع، اغلب در یک لحظه، ثبت کنند. AW-UR100 یک لنز با زاویه دید افقی 74.1 درجه برای عقب کشیدن پانوراما و سازگاری 4K/60P برای زوم اپتیکال 24 برابر و زوم دیجیتال 10 برابر ارائه می دهد. همچنین دارای سه نوع سیستم تثبیت‌کننده تصویر برای فیلم‌های بدون لرزش است: لرزش‌گیر اپتیکال تصویر (OIS)، تصحیح الکترونیکی رول (EIS) و لرزش‌گیر تصویر متحرک  (Dynamic Image Stabilizing System-DISS). تولید ویدیوی دقیق بدون توجه به محیط عکسبرداری تضمین شده است، و اجازه می دهد تا نقاط برجسته حتی از دید پرنده در مکان های بزرگ ثبت شود.
 
طراحی ناهموار برای عملکرد قابل اعتماد تقریباً در هر مکان
AW-UR100 برای مقاومت در برابر محیط‌های چالش‌برانگیز در فضای باز، مانند عکس‌برداری در مکان‌هایی با هوای نمکی با خوردگی بالا، از جمله در کشتی‌های بزرگ یا انبارهای ساحلی، یا در مکان‌های دیگری که در معرض عناصر قرار دارند، مانند فرودگاه‌ها یا رویدادهای خارج از منزل ساخته شده است. باران، باد، برف یا نور شدید خورشید. بدنه برای جلوگیری از گرد و غبار و شن ناشی از باد بسته شده است و یک یخ‌ساز لنز را گرم می‌کند تا از تشکیل یخ، یخ یا تراکم در دماهای شدید تا 15- درجه سانتیگراد (4- درجه فارنهایت) جلوگیری کند. همچنین یک برف پاک کن مناسب برای شفاف نگه داشتن لنز در شرایط مرطوب وجود دارد. AW-UR100 در آزمایش‌های متعددی که شرایط مختلف فضای باز را برای ضد آب، ضد گرد و غبار، اسپری نمک و موارد دیگر شبیه‌سازی می‌کنند، توانایی خود را برای عملکرد قابل‌اطمینان در طیف وسیعی از محیط‌های سخت ثابت کرده است.
 
· سازگاری سیستم انعطاف پذیر و رابط های متعدد
AW-UR100 طیف وسیعی از نیازهای عکسبرداری در فضای باز را با رابط های متعدد خود برای انتقال باند اصلی، مانند 3G-SDI، 12G-SDI و فیبر، و همچنین پشتیبانی از پروتکل های IP مختلف از جمله NDI و SRT برآورده می کند. FreeD نیز پشتیبانی می شود و امکان ساخت سیستم های AR/VR را فراهم می کند. به آسانی با سیستم‌های تولید ویدیوی موجود و همچنین شرایط فیلم‌برداری سازگار می‌شود و می‌توان از آن برای ضبط، ویرایش و پخش در محیط‌های مختلف برای اهداف مختلف استفاده کرد، و دامنه بیان ویدیو و داستان‌گویی را در فضای باز گسترش داد.
 
عکس برداری با دقت بالا که هرگز آن لحظات حیاتی را از دست نمی دهد
AW-UR100 مجهز به اولین دوربین راه دور یکپارچه سازگار با استاندارد IP65 در صنعت برای عکاسی 4K60p است. زوم اپتیکال 24 برابری / تصاویر با زاویه دید افقی 74.1 درجه را ارائه می دهد. مجهز به سه نوع سیستم تثبیت کننده تصویر O.I.S، E.I.S و D.I.S.S (سیستم تثبیت کننده تصویر پویا) و همچنین دارای عملکرد برش (+ زوم) می باشد.
 
دوام برای عکاسی مداوم حتی در محیط های سخت
AW-UR100 شش تست دوام سخت را پشت سر گذاشته و گذرانده است. این دستگاه مجهز به یخ زدا (15- درجه سانتیگراد) است و همچنین یک برف پاک کن روی لنز وجود دارد.
 
· انعطاف پذیری در ساخت سیستم
AW-UR100 دارای I/F مختلف و پروتکل های پشتیبانی شده است. همچنین با FreeD سازگار است و امکان ساخت سیستم های AR/VR را فراهم می کند.
 
پاناسونیک که با افتخار بیش از شش دهه است که از تقاضاها برای توسعه فناوری در صنایع پخش و دوربین فراتر رفته است، همچنان متعهد به اختراع مجدد تولید ویدیو با مجموعه ای از دوربین های پیشرفته و پیشرو بازار PTZ و سایر سیستم ها است.

 اطلاعات بیشتر:
https://www.aparat.com/v/BRmCU
http://iranpanasonic.ir/Products/product.aspx?id=5329

ایران پاناسونیک
 



کلمات کلیدی: دوربین 4K PTZ مقاوم در فضای باز پاناسونیک-دوربین کنفرانس مدل AW-UR100 پاناسونیک-طراحی قوی با IP پاناسونیک-مشخصات و عملکرد ویدیویی با دقت بالا پاناسونیک-لرزش‌گیر اپتیکال تصویر پاناسونیک-تصحیح الکترونیکی رول پاناسونیک-لرزش‌گیر تصویر متحرک پاناسونیک- دوربین ضد آب پاناسونیک-دوربین ضد ضربه پاناسونیک-دوربین ضد گردو غبار پاناسونیک-نصب دوربین پاناسونیک-تعمیر دوربین پاناسونیک-دوربین فضای بسته پاناسونیک-تعمیر دوربین کنفرانس پاناسونیک-ایران پاناسونیک
کلیه حقوق این مجموعه متعلق به وب سایت ایران پاناسونیک می باشد.
طراحی وب، سئو و پشتیبانی: توسعه فناوری اطلاعات جهان افزار نوین