تاریخ امروز: يکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳  
منوی اصلی
آمار سایت
بازدید امروز: 1427
بازدید دیروز: 2651
بازدید هفته: 4078
بازدید ماه: 29507
بازدید کل: 5983630
تاریخ انتشار مقاله: شنبه ۱۴ مرداد ۱۴۰۲ --- ۱۳:۳۵ تعداد مشاهده: 166 بار
دسته مقاله:
ویژگیهای مایکروویو مدل NN-CD87 پاناسونیک عنوان مقاله:
مدیر محتوا توسط:
ویژگیهای مایکروویو  مدل NN-CD87 پاناسونیک چکیده مقاله:

ویژگیهای مایکروویو مدل NN-CD87 پاناسونیک

پاناسونیک سطح جدیدی از پخت و پز راحت و سالم را در خانه های KSA با اجاق همرفتی 4 در 1 NN-CD87 با سرخ کردن سالم به ارمغان می آورد.
 
CD87 دارای برنامه نوآورانه سرخ کردن سالم، سنسور Genius و گرم کردن مجدد با یک فشار است تا مطمئن شود که آشپزی در خانه سالم تر و خوشمزه تر است.
 
پاناسونیک بازاریابی خاورمیانه و آفریقا (PMMAF) مطابق با تعهد خود به ارائه راه‌حل‌هایی که رفاه مصرف‌کنندگان را افزایش می‌دهد، امروز مدل جدید اجاق‌های مایکروویو پرچم‌دار جدید خود، NN-CD87را معرفی کرد. این مدل اجاق مایکروویو درجه یک، عملکرد بالا را با طراحی چشمگیر و شیک ترکیب می‌کند و در عین حال عملکرد بی‌نظیر 4 در 1 را به همراه دارد زیرا سرخ کردن سالم، پخت کانوکشن، گریل و مایکروویو را ارائه می‌دهد و خانه‌ای سالم و راحت را به ارمغان می‌آورد.
اجاق همرفتی پاناسونیک NN-CD87 به ویژه برای خانوارهای مدرن که با وجود سبک زندگی پرمشغله قصد دارند سالم غذا بخورند، ایده آل است. این دستگاه مجهز به سنسور Genius است که سطوح بخار را کنترل می‌کند، دکمه «گرم‌کردن مجدد با یک فشار»، منوهای از پیش تعیین‌شده، و فناوری مبدل مایکروویو نوآورانه پاناسونیک که گرما را برای نتایج بهتر مدیریت می‌کند. علاوه بر این ویژگی‌های پیشرو در صنعت، فضای آشپزی دستگاه به اندازه خانواده، فضای لازم را برای پختن دستور العمل‌های مورد علاقه شخصی یا حتی دستور العمل‌های کلاسیک ارثیه برای خدمت به کل خانواده فراهم می‌کند.
 
یوسوکه هیروکاوا، مدیر PMMAF، گفت: «پاناسونیک همچنان بر توسعه محصولات و راه‌حل‌های با کیفیت ژاپنی که با ابتکارات استراتژیک این شرکت برای ساده‌تر، ایمن‌تر، سالم‌تر و لذت‌بخش‌تر کردن زندگی مشتریان خود هستند، تمرکز کرده است. با توجه به تعداد فزاینده ای از مصرف کنندگان که انتخاب های آگاهانه و سالمی را در مورد وعده های غذایی خود انجام می دهند، درست است که ما با معرفی یک نوآوری آشپزخانه جدید مانند NN-CD87 از این امر حمایت کنیم. این اجاق گاز کانوکشن 4 در 1 با کارایی بالا دارای تمام ویژگی های لازم برای تجربه لذت واقعی آشپزی خانگی منهای کار خسته کننده است.
 
در حالی که غذاهای غیرقابل انکار خوشمزه و سرخ شده مانند مرغ سرخ شده ترد، سیب زمینی سرخ کرده و ناگت واقعاً برای کسانی که سعی می کنند با دقت غذا بخورند ایده آل نیستند زیرا پختن آنها معمولاً حاوی مقادیر زیادی روغن است. اما به لطف اجاق همرفتی پاناسونیک NN-CD87، تسلیم شدن به هوس خود برای غذاهای سرخ شده بدون احساس گناه اکنون امکان پذیر است. ویژگی سرخ کن در CD87 به پختن غذا با گردش هوای گرم در اطراف محفظه داخلی، ایجاد بافتی ترد و ایجاد تردی غذای سرخ شده بدون استفاده از روغن کمک می کند. با این گزینه، می توانید از چیپس، ناگت و بال سیب زمینی لذت ببرید - ترد و خوشمزه بدون کالری.
 
برای کسانی که هنوز عادت به پخت و پز در خانه دارند، گزینه Easy One-Push Reheating در CD87 وجود دارد که به طور خودکار نتایج بهینه گرم کردن را بدون هیچ شانسی برای پخت بیش از حد یا کم پخت محاسبه می کند. با یک بار فشار دادن دکمه، CD87 کار را با محاسبه زمان پخت خودکار انجام می دهد. همراه با برنامه پخت ترکیبی است و اینورتر پیشرفته استفاده همزمان از دو منبع گرما را برای نتایج پخت سریعتر و بهتر امکان پذیر می کند. برنامه های اولیه برای کودکان شامل میوه ها/سبزیجات پوره شده، پخت ماکارونی، سیب زمینی سرخ کرده سبزیجات و موارد دیگر است.
 
حسگر Genius نیز به این ویژگی های چشمگیر اضافه می شود که نتایج بهینه را تضمین می کند. سطح بخار را در فر می‌خواند و بهترین زمان گرم کردن ظرف را تنظیم می‌کند و تمام مواد مغذی آن را در خود نگه می‌دارد. کافیست برنامه خودکار سنسور ترجیحی را انتخاب کنید و بدون نگرانی در مورد انتخاب قدرت، زمان یا وزن، شروع به پختن انواع ظروف کنید.
 
ساخته شده با قدرت مایکروویو 1000 وات و فناوری اینورتر، طراحی باریک چشمگیر دارد که در مقایسه با فر ترکیبی معمولی با ظرفیت 34 لیتر، تقریباً 15 درصد اثر کلی آن را کاهش می دهد، اما فضای کافی برای پخت یک مرغ کامل را فراهم می کند. با یک میز گردان شیشه ای جادار 36 سانتی متری عرضه می شود که فضای کافی برای استفاده از ظروف و بشقاب های بزرگ با انعطاف پذیری بیشتر را فراهم می کند NN-CD87. همچنین با ویژگی Child Lock ساخته شده است که باعث می شود دستگاه واقعاً برای خانواده مناسب باشد.

اطلاعات بیشتر:
https://www.aparat.com/v/4oApr
http://iranpanasonic.ir/Products/product.aspx?id=5095

ایران پاناسونیک


کلمات کلیدی: مایکروویو مدل NN-CD87 پاناسونیک-اجاق همرفتی 4 در 1 پاناسونیک-سنسور Genius مایکروویو پاناسونیک-گرم‌کردن مجدد با یک فشار مایکروویو پاناسونیک-فناوری اینورتر مایکروویو پاناسونیک-ویژگی Child Lock (قفل کودک) مایکروویو پاناسونیک-سرخ کردن سالم مایکروویو پاناسونیک-پخت کانوکشن و گریل مایکروویو پاناسونیک-قدرت 1000 وات و فناوری اینورترمایکروویو پاناسونیک-ایران پاناسونیک
کلیه حقوق این مجموعه متعلق به وب سایت ایران پاناسونیک می باشد.
طراحی وب، سئو و پشتیبانی: توسعه فناوری اطلاعات جهان افزار نوین