تاریخ امروز: دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳  
منوی اصلی
آمار سایت
بازدید امروز: 703
بازدید دیروز: 1240
بازدید هفته: 3351
بازدید ماه: 17420
بازدید کل: 5971543
تاریخ انتشار مقاله: سه شنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۲ --- ۱۴:۰۴ تعداد مشاهده: 89 بار
دسته مقاله:
ویژگیهای تلفن بی سیم پاناسونیک KX-TGE663 عنوان مقاله:
مدیر محتوا توسط:
ویژگیهای تلفن بی سیم پاناسونیک KX-TGE663 چکیده مقاله:

ویژگیهای تلفن بی سیم پاناسونیک KX-TGE663

جزئیات محصول
تلفن بی‌سیم پاناسونیک KX-TGE663B دارای ویژگی‌هایی است که استفاده از آن‌ها آسان است و به شما کمک می‌کند از تماس‌های مزاحم خلاص شوید.
ویژگی Link2Cell به شما امکان جفت بلوتوث با حداکثر 2 تلفن همراه را می دهد تا در هر نقطه از خانه تماس تلفنی برقرار و دریافت کنید.
پیدا کردن این تلفن بسیار آسان است، حتی در نور کم، با یک صفحه کلید روشن (نمایشگر تک رنگ تمام نقطه 2.5 اینچی در واحد پایه و 1.8 اینچ در گوشی).
بلوک تماس خودکار به شما کمک می‌کند تا از تماس‌های هرزنامه در امان بمانید.
ویژگی های کلیدی یافتن و استفاده آسان: صفحه کلیدهای روشن روی گوشی و واحد پایه دارای کاراکترهای بزرگی هستند که حتی در تاریکی نیز قابل یافتن و خواندن هستند.
صفحه نمایش کامل نقطه ای 2.5 اینچی در واحد پایه و 1.8 اینچی در گوشی. کلید ولوم جانبی و زنگ بصری ساده و کاربردی هستند
جفت شدن تلفن همراه با Link2Cell: جفت شدن بلوتوث با حداکثر 2 تلفن همراه برای برقراری و دریافت تماس تلفن همراه در هر نقطه از خانه. تلفن همراه خود را در جایی قرار دهید که سیگنال بهینه است و از طریق گوشی تماس بگیرید مسدود کردن خودکار تماس و دکمه مسدود کردن تماس با یک لمس: تلفن با درخواست از تماس‌گیرنده برای دریافت کد دسترسی، قطع خودکار تماس‌های هرزنامه، به توقف تماس‌های خودکار کمک می‌کند.
شما همچنین می توانید شماره های ناشناس را به سادگی با استفاده از دکمه مسدود کردن تماس 1 لمسی روی دست ها مسدود کنید شناسه تماس‌گیرنده دو زبانه: قبل از پاسخ دادن، ببینید و بشنوید که چه کسی با شما تماس می‌گیرد.
شناسه تماس‌گیرنده به انگلیسی یا اسپانیایی نمایش داده می‌شود و اعلام می‌کند تا بتوانید بدانید چه کسی تماس می‌گیرد، حتی زمانی که در سراسر اتاق هستید (خدمات تلفن اضافی لازم است)
سیستم پاسخگویی دیجیتال: حداکثر 18 دقیقه پیام را ذخیره می کند. شمارنده پیام خواندن سریع به شما امکان می دهد پیام ها را به راحتی بررسی کنید. بازیابی از واحد پایه یا a از یک گوشی 
چت زنده با انتخاب هر یک از دکمه ها، تصویر اصلی بزرگتر به روز می شود.


ایران پاناسونیک

علت روشن خاموش شدن صفحه نمایشگر تلفن پاناسونیک؟
علت زنگ نخوردن تلفن پاناسونیک؟




کلمات کلیدی: تلفن پاناسونیک - بی سیم پاناسونیک - با سیم پاناسونیک - تک گوشی پاناسونیک - دو گوشی پاناسونیک - سه گوشی پاناسونیک - چهار گوشی پاناسونیک - باسیم و بی سیم پاناسونیک - باتری پاناسونیک - شارژر پاناسونیک - ال سی دی پاناسونیک - هدست پاناسونیک - هدفون پاناسونیک - شماره گیر تلفن پاناسونیک -آیفون تلفن پاناسونیک - پایه تلفن پاناسونیک - تلفن منشی دار پاناسونیک - تلفن دوخط پاناسونیک - تلفن چهار خط تلفن پاناسونیک - تلفن تک خط پاناسونیک - کی پد تلفن پاناسونیک - تلفن سانترال پاناسونیک - تلفن دوخط رومیزی پاناسو
کلیه حقوق این مجموعه متعلق به وب سایت ایران پاناسونیک می باشد.
طراحی وب، سئو و پشتیبانی: توسعه فناوری اطلاعات جهان افزار نوین