تاریخ امروز: دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳  
منوی اصلی
آمار سایت
بازدید امروز: 850
بازدید دیروز: 1240
بازدید هفته: 3498
بازدید ماه: 17567
بازدید کل: 5971690
تاریخ انتشار مقاله: سه شنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۲ --- ۱۳:۵۰ تعداد مشاهده: 84 بار
دسته مقاله:
ویژگیهای تلفن بی سیم پاناسونیک KX-TGE633 عنوان مقاله:
مدیر محتوا توسط:
ویژگیهای تلفن بی سیم پاناسونیک KX-TGE633 چکیده مقاله:

ویژگیهای تلفن بی سیم پاناسونیک KX-TGE633

جزئیات
محصول
تلفن بی‌سیم پاناسونیک KX-TGE633M دارای ویژگی‌هایی است که استفاده از آن‌ها آسان است و به شما کمک می‌کند از تماس‌های مزاحم خلاص شوید.
پیدا کردن این تلفن بسیار آسان است، حتی در نور کم، با یک صفحه کلید روشن (نمایشگر تک رنگ 2.5 اینچی تمام نقطه در واحد پایه و 1.8 اینچ در گوشی).
بلوک خودکار تماس به شما کمک می‌کند تا از تماس‌های هرزنامه رها شوید، با محافظت بیشتر از تماس‌گیرنده برای دریافت کد دسترسی و قطع خودکار تماس‌های هرزنامه.
ویژگی های کلیدی یافتن و استفاده آسان: صفحه کلیدهای روشن روی گوشی و واحد پایه دارای کاراکترهای بزرگی هستند که حتی در تاریکی نیز قابل یافتن و خواندن هستند.
صفحه نمایش کامل نقطه ای 2.5 اینچی در واحد پایه و 1.8 اینچی در گوشی. کلید ولوم جانبی و زنگ بصری ساده و کاربردی هستند مسدود کردن خودکار تماس و دکمه مسدود کردن تماس با یک لمس: تلفن با درخواست از تماس‌گیرنده برای دریافت کد دسترسی، قطع خودکار تماس‌های هرزنامه، به توقف تماس‌های خودکار کمک می‌کند.
شما همچنین می توانید شماره های ناشناس را به سادگی با استفاده از دکمه مسدود کردن تماس 1 لمسی روی دست ها مسدود کنید شناسه تماس‌گیرنده دو زبانه: قبل از پاسخ دادن، ببینید و بشنوید که چه کسی با شما تماس می‌گیرد.
شناسه تماس‌گیرنده به انگلیسی یا اسپانیایی نمایش داده می‌شود و اعلام می‌کند تا بتوانید بدانید چه کسی تماس می‌گیرد، حتی زمانی که در سراسر اتاق هستید (خدمات تلفن اضافی لازم است)
سیستم پاسخگویی دیجیتال: حداکثر 17 دقیقه پیام را ذخیره می کند. شمارنده پیام خواندن سریع به شما امکان می دهد پیام ها را به راحتی بررسی کنید.
بازیابی از واحد پایه یا a از یک گوشی عملکردهای بلندگو که زندگی شما را ساده می کند: بلندگوی دوبلکس کامل به شما امکان می دهد در مواقعی که مشغول هستید از گوشی خود بدون هندزفری استفاده کنید.
کاهش نویز (مکالمه / منشی تلفنی) تضمین می کند که صداها و پیام ها را می شنوید، نه ایستا مشاهده پشتیبانی محصول قطعات و لوازم جانبی چت زنده با انتخاب هر یک از دکمه ها، تصویر اصلی بزرگتر به روز می شود.

دلیل خاموش شدن چراغ روی آنتن بی سیم پاناسونیک؟
دلیل خش خش صدا زمان دورشدن از پایه تلفن پاناسونیک؟
ایران پاناسونیک




کلمات کلیدی: تلفن پاناسونیک - بی سیم پاناسونیک - با سیم پاناسونیک - تک گوشی پاناسونیک - دو گوشی پاناسونیک - سه گوشی پاناسونیک - چهار گوشی پاناسونیک - باسیم و بی سیم پاناسونیک - باتری پاناسونیک - شارژر پاناسونیک - ال سی دی پاناسونیک - هدست پاناسونیک - هدفون پاناسونیک - شماره گیر تلفن پاناسونیک -آیفون تلفن پاناسونیک - پایه تلفن پاناسونیک - تلفن منشی دار پاناسونیک - تلفن دوخط پاناسونیک - تلفن چهار خط تلفن پاناسونیک - تلفن تک خط پاناسونیک - کی پد تلفن پاناسونیک - تلفن سانترال پاناسونیک - تلفن دوخط رومیزی پاناسو
کلیه حقوق این مجموعه متعلق به وب سایت ایران پاناسونیک می باشد.
طراحی وب، سئو و پشتیبانی: توسعه فناوری اطلاعات جهان افزار نوین