تاریخ امروز: دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳  
منوی اصلی
آمار سایت
بازدید امروز: 910
بازدید دیروز: 1240
بازدید هفته: 3558
بازدید ماه: 17627
بازدید کل: 5971750
تاریخ انتشار مقاله: يکشنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۲ --- ۱۳:۵۸ تعداد مشاهده: 110 بار
دسته مقاله:
ویژگیهای تلویزیون پاناسونیک TH-75LX700 عنوان مقاله:
مدیر محتوا توسط:
ویژگیهای تلویزیون پاناسونیک TH-75LX700 چکیده مقاله:

ویژگیهای تلویزیون پاناسونیک TH-75LX700

صفحه نمایش کوچک خود را روی صفحه نمایش بزرگ خود قرار دهید در یک لحظه از تلفن، تبلت یا لپ تاپ خود به تلویزیون خود بروید. با TM داخلی Chromecast، می‌توانید همه فیلم‌ها، نمایش‌ها، برنامه‌ها، بازی‌ها و موارد دیگر را مستقیماً به تلویزیون خود ارسال کنید.
انتخاب های بیشتر گوش دادن از طریق اتصال آسان Bluetooth® با Bluetooth® Audio Link، می توانید به راحتی تلویزیون خود را به یک بلندگو یا هدفون بی سیم متصل کنید - تا انتخاب های بیشتری برای گوش دادن به شما ارائه دهد. همچنین به شما امکان می دهد موسیقی را از تلفن خود و سایر دستگاه های هوشمند روی بلندگوهای تلویزیون پخش کنید.
یک تلویزیون اندرویدی 4K همه جانبه که تصویری قابل توجه ارائه می دهد LX700 Series 4K Android TV™ یک تجربه با کیفیت بالا را برای انتخاب گسترده ای از برنامه ها ارائه می دهد. صفحه نمایش 4K برای لذت بردن از فیلم ها، نمایش های تلویزیونی و بازی ها، تصویر قابل توجهی را در اختیار شما قرار می دهد.
وقتی از راحتی خانه خود می خواهید آنچه را که می خواهید به دست آورید. با Android TV™ دسترسی به جدیدترین برنامه‌ها، فیلم‌ها و بازی‌های پرفروش آسان است. بهترین محتوا را از سرویس‌هایی از جمله Netflix* و Prime Video* با رنگ‌های زیبا و با جزئیات خیره‌کننده 4K که سازندگان آنها در نظر گرفته‌اند، تجربه کنید.
از تلویزیون خود بیشتر دریافت کنید تجربه سرگرمی خود را با Android TV ساده کنید. بیش از 400000 فیلم و نمایش را در یک مکان کشف کنید. از Google بخواهید تلویزیون شما را با صدای شما کنترل کند.
آنچه را که دوست دارید تماشا کنید، آن را با صدای خود کنترل کنید با صدایتان کارهای بیشتری در تلویزیون انجام دهید. دکمه Google Assistant را روی کنترل از راه دور فشار دهید تا به سرعت بیش از 400000 فیلم و نمایش را جستجو کنید، توصیه‌هایی برای مطابقت با خلق و خوی خود دریافت کنید، دستگاه‌های خانه هوشمند را کنترل کنید، و موارد دیگر.
سریال مورد علاقه نتفلیکس را بازیگر کنید آیا می دانستید که می توانید به راحتی برنامه های نتفلیکس را از تلفن هوشمند خود به تلویزیون پاناسونیک خود ارسال کنید؟ فقط هر دو دستگاه را به WiFi متصل کنید، روی نماد Cast ضربه بزنید و آماده کار شوید. چرا آن را با «چیزهای عجیب» امتحان نمی کنید؟سریال مورد علاقه نتفلیکس را بازیگر کنید آیا می دانستید که می توانید به راحتی برنامه های نتفلیکس را از تلفن هوشمند خود به تلویزیون پاناسونیک خود ارسال کنید؟ فقط هر دو دستگاه را به WiFi متصل کنید، روی نماد Cast ضربه بزنید و آماده کار شوید. چرا آن را با «چیزهای عجیب» امتحان نمی کنید؟
عملکرد رنگی چشمگیر و وضوح حرکت خیره کننده 4K Studio Color Engine - این موتور قدرتمند به لطف بازتولید واضح عملکرد رنگی چشمگیر و وضوح حرکت متقاعد کننده، کیفیت تصویر درخشانی را ارائه می دهد. این پایه ای برای یک تجربه تماشای شگفت انگیز 4K است.
سرگرمی با صفحه نمایش بزرگ با صدای مناسب صدای فراگیر - صحنه صدا را باز کنید تا موسیقی متن فیلم به اندازه اکشن صفحه نمایش بزرگ احساس شود. صدا کمک می کند تا شما را به چیزی که در حال تماشای آن هستید بکشاند تا احساس کنید بیشتر درگیر داستان هستید.
رنگ های زیبا و دقیق Hexa Chroma Drive - رنگ‌ها را همانطور که گرفته شده‌اند، به‌طور واقعی بازسازی می‌کند. اکنون می توانید از فیلم به همان اندازه که در نظر گرفته شده بود، با دید کارگردان و نحوه فیلم لذت ببرید.

ایران پاناسونیک


دلیل روشن ماندن تلویزیون پاناسونیک؟
دلیل عمل نکردن پورت VGA تلویزیون پاناسونیک؟
دلیل عمل نکردن پورت HDMI تلویزیون پاناسونیک؟



کلمات کلیدی: تعمیرات تخصصی انواع تلویزیون پاناسونیک-تعمیرات تخصصی انواع بک لایت تلویزیون -تعمیرات تخصصی انواع پنل تلویزیون پاناسونیک - تعمیرات حرفه ای انواع برد پاور تلویزیون پاناسونیک - تعمیرات حرفه ای انواع تلویزیون پلاسما پاناسونیک -تعمیرات حرفه ای انواع تلویزیون ال سی دی پاناسونیک - تعمیرات حرفه ای انواع تلویزیون ال ای دی پاناسونیک - تعمیرات حرفه ای انواع تلویزیون فورکی4k پاناسونیک - تعمیرات حرفه ای انواع خط کش تلویزیون پاناسونیک - تعمیرات حرفه ای انواع فلت تلویزیون پاناسونیک - نصب حرفه ای انواع تلویزیو
کلیه حقوق این مجموعه متعلق به وب سایت ایران پاناسونیک می باشد.
طراحی وب، سئو و پشتیبانی: توسعه فناوری اطلاعات جهان افزار نوین