تاریخ امروز: دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳  
منوی اصلی
آمار سایت
بازدید امروز: 595
بازدید دیروز: 1240
بازدید هفته: 3243
بازدید ماه: 17312
بازدید کل: 5971435
تاریخ انتشار مقاله: دوشنبه ۵ تیر ۱۴۰۲ --- ۱۱:۴۱ تعداد مشاهده: 88 بار
دسته مقاله:
ویژگیهای تلویزیون پاناسونیک TH-65JX850M عنوان مقاله:
مدیر محتوا توسط:
ویژگیهای تلویزیون پاناسونیک TH-65JX850M چکیده مقاله:

ویژگیهای تلویزیون پاناسونیک TH-65JX850M

پخش ویدئو با کیفیت 4K از آنجا که پخش ویدیوی اینترنتی 4K اکنون توسط YouTube، NETFLIX و Prime Video پشتیبانی می شود، طیف گسترده ای از محتوای با کیفیت بالا به راحتی در دسترس است.
  VIP از خدمات پخش عربی پیشرو در جهان لذت ببرید و به بزرگترین کتابخانه محتوای عربی که همیشه به روز است دسترسی داشته باشید.
HDR 10 و Dolby Atmos تماشای پویا تلویزیون را بدون هیچ‌وقت تجربه کنید، با نگاشت صدای بهتر تلویزیون پاناسونیک که به صورت جداگانه هر صحنه را بهبود می‌بخشد تا کیفیت تصویری بی‌نظیر ارائه دهد.
Dolby Atmos صدای فراگیر - صحنه صدا را باز کنید تا موسیقی متن فیلم به اندازه اکشن صفحه نمایش بزرگ احساس شود.
لینک صوتی بلوتوث برای به اشتراک گذاری راحت صدا به صورت بی سیم. با Bluetooth Audio Link به راحتی می توانید تلویزیون خود را به دستگاه های دیگر متصل کنید.
درایو هگزا کروما رنگ طبیعی با بازتولید 6 رنگ اکنون رنگ های واقعا غنی را می بینید. به لطف فناوری پردازش پیشرفته ای به نام Hexa Chroma Drive که از بازتولید 6 رنگ استفاده می کند، با افزودن 3 رنگ مکمل (CMY) به 3 محور رنگ اصلی (RGB) رنگ ها را مدیریت می کند.
پنل سوپر روشن پلاس Super Bright Panel plus -  تلویزیون های LED 4K با صفحه نمایش Super Bright Panel Plus برای اتاق هایی که می توانند نور طبیعی زیادی دریافت کنند ایده آل هستند.
موتور رنگی 4K طراحی کنید تا با بهینه سازی مناطق تاریک و روشن برای ارائه صحنه واقعی، تجربه تماشای شما را افزایش دهد. این فناوری همچنین محتوای HF/FHD را با وضوح بالا ارتقا می‌دهد تا تصاویری با جزئیات ارائه دهد.
همه را ببینید. همه را احساس کنید. چرا سرگرمی های خانگی خود را به پخش تلویزیون و برنامه های ثابت آن محدود کنید؟ Android TV به شما امکان می دهد همه موارد دلخواه خود را هر طور که می خواهید تماشا کنید. این روش هوشمندتر و ساده‌تر را در اختیار شما قرار می‌دهد تا بیشتر از تلویزیون خود بهره ببرید. بهترین سریال‌های خدماتی از جمله Netflix* و Prime Video* را با رنگ‌های زیبا با جزئیات خیره‌کننده 4K که سازندگان آنها در نظر گرفته‌اند، مشاهده کنید.

ایران پاناسونیک


دلیل کارنکردن کنترل تلویزیون پاناسونیک؟
دلیل خاموش بودن بخشی از پنل تلویزیون پاناسونیک؟
دلیل مات شدن تصویر در تلویزیون پاناسونیک؟
دلیل کارنکردن کلید های روی تلویزیون پاناسونیک؟



کلمات کلیدی: تعمیرات تخصصی انواع تلویزیون پاناسونیک-تعمیرات تخصصی انواع بک لایت تلویزیون -تعمیرات تخصصی انواع پنل تلویزیون پاناسونیک - تعمیرات حرفه ای انواع برد پاور تلویزیون پاناسونیک - تعمیرات حرفه ای انواع تلویزیون پلاسما پاناسونیک -تعمیرات حرفه ای انواع تلویزیون ال سی دی پاناسونیک - تعمیرات حرفه ای انواع تلویزیون ال ای دی پاناسونیک - تعمیرات حرفه ای انواع تلویزیون فورکی4k پاناسونیک - تعمیرات حرفه ای انواع خط کش تلویزیون پاناسونیک - تعمیرات حرفه ای انواع فلت تلویزیون پاناسونیک - نصب حرفه ای انواع تلویزیو
کلیه حقوق این مجموعه متعلق به وب سایت ایران پاناسونیک می باشد.
طراحی وب، سئو و پشتیبانی: توسعه فناوری اطلاعات جهان افزار نوین