تاریخ امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳  
منوی اصلی
آمار سایت
بازدید امروز: 933
بازدید دیروز: 2013
بازدید هفته: 13513
بازدید ماه: 13513
بازدید کل: 5967636
تاریخ انتشار مقاله: يکشنبه ۳۰ شهریور ۱۳۹۳ --- ۱۲:۱۰ تعداد مشاهده: 1266 بار
دسته مقاله:
نکات مهم در نصب دوربین های مدار بسته عنوان مقاله:
مدیر محتوای ایران پاناسونیک توسط:
نکات مهم در نصب دوربین های مدار بسته چکیده مقاله:

نکات مهم در نصب دوربین های مدار بسته

اولين نکته اي که در نصب دوربين مدار بسته بايد به آن توجه شود، مکان قرار گيري دوربين از نظر ميزان روشنايي است. بايد دقت شود دوربين در محل تاريک در حالتي که به سمت نقطه پر نور متمرکز شده است قرار نگيرد، زيرا حتي اگر دوربين به سيستم WDR (جبران نور پس زمينه) نيز مجهز باشد باز هم کافي نبوده و محل مناسبي را براي نصب انتخاب نکرده ايد و تصوير خوبي هم نخواهيد داشت. علاوه بر ميزان روشنايي محل نصب دوربين، فاصله دوربين تا محدوده اي که بايد مورد نظارت قرار دهد نيز اهميت دارد. روشنايي محل نصب دوربين مداربسته
جهت به حداقل رساندن تعداد دوربين ها و متعاقب آن کاهش هزينه ها، از قرار دادن چندين دوربين در مکان هايي که ديد آنها داراي همپوشاني است خودداري کرده و دوربين ها را در نقاطي قرار دهيد که حداقل محدوده ديد مشترک با يکديگر داشته باشند.
بعد از اينکه محل مناسب براي نصب را با در نظر گرفتن اين المان ها انتخاب کرديد، امکان کابل کشي به آنها را مورد ارزيابي قرار داده و از قرار دادن کابل هاي دوربين در مجاورت کابل برق فشار قوي بپرهيزيد. تهيه کابل با کيفيت در متراژ مناسب و کابل کشي اصولي تاثير عمده اي بر عملکرد دوربين ها خواهد داشت.
پس از ذکر نکاتي در رابطه با محل نصب دوربين، لازم است به نکاتي در رابطه با مکان قرارگيري دستگاه DVR نيز اشاره شود. دستگاه DVR به دليل ذخيره کليه ي تصاوير ضبط شده در خود از لحاظ امنيتي داراي حساسيت بالايي است به همين علت است که بايد در مکاني مخفي قرار گيرد تا از دستبرد سارقان در امان بماند و حتي الامکان در محلي قرار گيرد که از ورود گرد و غبار و رطوبت به داخل آن جلوگيري شود.

اطلاعات بیشتر:
https://web.telegram.org/k/#-1092325641

ایران پاناسونیک


کلمات کلیدی: PANASONIC CCD-LENZ لنزدوربین پاناسونیک- پایه دیواری دوربین پاناسونیک- برد دوربین پاناسونیک – منبع تغذیه دوربین پاناسونیک
کلیه حقوق این مجموعه متعلق به وب سایت ایران پاناسونیک می باشد.
طراحی وب، سئو و پشتیبانی: توسعه فناوری اطلاعات جهان افزار نوین