تاریخ امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳  
منوی اصلی
آمار سایت
بازدید امروز: 952
بازدید دیروز: 2013
بازدید هفته: 13532
بازدید ماه: 13532
بازدید کل: 5967655
تاریخ انتشار مقاله: يکشنبه ۳۰ شهریور ۱۳۹۳ --- ۱۲:۰۶ تعداد مشاهده: 943 بار
دسته مقاله:
دوربین مداربسته پاناسونیک با روکش Rain-Wash.txt عنوان مقاله:
مدیر محتوای ایران پاناسونیک توسط:
دوربین مداربسته پاناسونیک با روکش Rain-Wash.txt چکیده مقاله:

دوربین مداربسته پاناسونیک با روکش Rain-Wash.txt

استفاده از روکش Rain-Wash در کاور دوربين مداربسته پاناسونيک قابليت ديد واضح تر را در اين دوربين ها فراهم کرده و اجازه مي دهد امنيت محدوده نصب دوربين حتي در مکان هايي که با بارش باران مواجه است و يا زمان هايي که به دوربين آب پاشيده مي شود به خوبي حفظ شود، به عبارتي روکش Rain-Wash با به حداقل رساندن مات شدن تصاوير به علت بارش باران و يا وجود گرد و غبار، ديد خوب در اين دوربين ها را تأمين مي نمايد.
زماني که يک دوربين دام معمولي در معرض قطرات باران قرار مي گيرد اثرات آن بر روي کاور حبابي شکل دوربين همچنان باقي مانده و موجب تاري ميدان ديد مي شود، اما با استفاده از روکش Rain-Wash قطرات آب پس از برخورد با کاور مسطح شده و تاري تصوير را به حداقل مي رساند. علاوه بر آن پوشش مقاوم آن سبب مي شود گرد و خاکي که بر روي کاور قرار گرفته به هنگام بارندگي يا قرار گيري در معرض آب به راحتي شسته شود و تصوير واضحي را ايجاد کند.
از دوربين هاي پاناسونيک که قابليت Rain-Wash را پوشش مي دهند مي توان به مدل هاي WV-SW598، WV-SW396A، WV-SW395A، WV-CW590A و WV-CW594A اشاره نمود.

اطلاعات بیشتر:
https://web.telegram.org/k/#-1092325641

ایران پاناسونیک


کلمات کلیدی: PANASONIC CCD-LENZ لنزدوربین پاناسونیک- پایه دیواری دوربین پاناسونیک- برد دوربین پاناسونیک – منبع تغذیه دوربین پاناسونیک
کلیه حقوق این مجموعه متعلق به وب سایت ایران پاناسونیک می باشد.
طراحی وب، سئو و پشتیبانی: توسعه فناوری اطلاعات جهان افزار نوین