تاریخ امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳  
منوی اصلی
آمار سایت
بازدید امروز: 1039
بازدید دیروز: 2013
بازدید هفته: 13619
بازدید ماه: 13619
بازدید کل: 5967742
تاریخ انتشار مقاله: شنبه ۲۹ شهریور ۱۳۹۹ --- ۱۴:۳۱ تعداد مشاهده: 731 بار
دسته مقاله:
خواندنی های مهم فنی ارتباط سانترال پاناسونیک عنوان مقاله:
ایران پاناسونیک توسط:
خواندنی های مهم فنی ارتباط سانترال پاناسونیک چکیده مقاله:

خواندنی های مهم فنی ارتباط سانترال پاناسونیک


چند روش براي برقراري ارتباط وجود دارد. اين روش ها با توجه به شرايط و نياز مشتري انتخاب ميگردند

برقراري اين ارتباط در موارد ديگري نظير ارتباط دو سازمان با سيستم تلفني هاي متفاوت نيز كاربرد دارد. در بعضي مواقع تعويض سانترال پاناسونيك با تعداد كاربر بالا هزينه زيادي را به دنبال دارد كه خيلي منطقي نيست در اين شرايط برقراري ارتباط بين دو سيستم مذكور شرايطي را فراهم ميكند تا هم از امكانات سیستم voip پاناسونیک ستفاده نماييم و هم از صرف هزينه هاي زياد جهت تعويض سيستم قبل خودداري نماييم.

اين روش عمدتا زماني استفاده مي شود كه تعداد تماس همزمان زيادي بين دو مركز مد نظر نمي باشد. اين روش از نظر قيمت بهينه ترين روش ارتباطي و با كمترين هزينه مي باشد. در اين راهكار خطوط داخلي و شهري سانترال با خطوط داخلي و شهري كارت يا گيتوي پاناسونیک مرتبط می شوند. یعنی بر اساس تعداد تماس همزمان مورد نیاز خط پورت شهری از پاناسونیک به پورت fxs از گیتوی پاناسونیک متصل می شود.

این کار به صورت بالعکس نیز امکان پذیر می باشد یعنی پورت داخلی آنالوگ پاناسونیک را به ماژول fxo روی کارت یا گیتوی پاناسونیک متصل نماییم. بعد از انجام این کار تنظیمات مسیر دهی در سمت استریسک و سانترال پاناسونیک را انجام می دهیم و با تعریف یک عدد برای دسترسی به مرکزتلفن سمت دیگر تماس های پاناسونیک را به سمت استریسک و بالعکس مسیردهی می نماییم.

از مشکلات این روش نیاز به حضور هر دو مرکزتلفن در یک محل می باشد که در بعضی از مواقع این امکان میسر نیست. البته یک راهکار برای رفع این مشکل استفاده از گیتوی در سمت سانترال پاناسونیک می باشد که در این صورت ابتدا سانترال را به گیتوی نزدیک خود مرتبت می کنیم و گیتوی مربوطه را با استریسک ترانک می کنیم. در مجموع این راهکار برای تعداد تماس کم راهکار مفید و مقرون به صرفه ای می باشد.

در راهکار دوم برقراری ارتباط بین دو مرکزتلفن از طریق کارت e1 انجام می شود. این روش بیشتر برای تماس همزمان بالا بین استریسک و پاناسونیک مورد استفاده قرار می گیرد. برای این کار ابتدا یک کارت pri تهیه کرده و روی سانترال پیکربندی می نماییم. بعد از آن یک کارت e1 یا گیتوی e1 با روی استریسک وصل و پیکربندی می نماییم. با برقراری ارتباط بین دو کارت e1 و مسیردهی تماس ها در سمت پاناسونیک و در سمت سرور voip ارتباط بین دو مرکز برقرار می شود.

این روش برای ترافیک تماس همزمان بالا روش مناسی می باشد.
ایران پاناسونیک

 

 

 



کلمات کلیدی: سانترال ویپ پاناسونیک.تلفن ویپ پاناسونیک.کارت گت ویو پاناسونیک.سانترال آی پی پاناسونیک.علت سوختن برد سانترال پاناسونیک - علت قطع شدن سیستم سانترال پاناسونیک - تعمیر سانترال پاناسونیک در محل - تعمیر تلفن سانترال پاناسونیک - تعمیرات تخصصی سانترال پاناسونیک - تعمیرات تخصصی تلفن سانترال پاناسونیک - تعمیر تخصصی پاور سانترال پاناسونیک - علت خاموش شدن سانترال پاناسونیک - علت وجودنویز در سانترال پاناسونیک - علت کارنکردن تلفن وویپ سانترال پاناسونیک - علت کارنکردن تلفن دیجیتال سانترال پاناسونیک - قطعی صدا
کلیه حقوق این مجموعه متعلق به وب سایت ایران پاناسونیک می باشد.
طراحی وب، سئو و پشتیبانی: توسعه فناوری اطلاعات جهان افزار نوین