تاریخ امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳  
منوی اصلی
آمار سایت
بازدید امروز: 1299
بازدید دیروز: 2013
بازدید هفته: 13879
بازدید ماه: 13879
بازدید کل: 5968002
تاریخ انتشار مقاله: يکشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ --- ۱۳:۳۱ تعداد مشاهده: 691 بار
دسته مقاله:
نسخه جدید لپ تاپ LETS NOTE با پردازنده نسل هشتم اینتل عنوان مقاله:
مدیر محتوا توسط:
نسخه جدید لپ تاپ LETS NOTE با پردازنده نسل هشتم اینتل چکیده مقاله:

نسخه جدید لپ تاپ LETS NOTE با پردازنده نسل هشتم اینتل

سری لپ تاپ های Let’s Note ، با معرفی عضو جدید ۱۲.۱ اینچی، به روزرسانی شده است. عضو جدید این خانواده از نمایشگری با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۲۰۰ پیکسل بهره می برد و به Core i7-8650U از نسل هشتم پردازنده های اینتل مجهز شده است.
محصول جدید، Let’s Note CF-SV7 نام دارد .
 پاناسونیک توانسته است سخت افزار قدرتمندی در فضای بسیار کوچک این دستگاه تعبیه کند. از جمله ویژگی های آن می توان به پردازنده Core i5-8250U یا مدل پیشرفته تر Core i7-8650U به صورت اختیاری، ۸ یا ۱۶ گیگابایت حافظه رم از نوع LPDDR3، تا ۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیره سازی از نوع SATA SSD یا تا ۱ ترابایت از نوع PCIe SSD و درایور DVD یا در صورت نیاز کاربر، بلو-ری اشاره کرد. در قسمت اتصالات شاهد تنوع بسیار وسیع پورت ها هستیم که شامل تاندربولت ۳، سه عدد USB 3.0 معمولی، HDMI، VGA و ورودی جک ۳.۵ میلی متری صدا می شود. سایر قابلیت های ارتباطی این دستگاه شامل درگاه اترنت، وای فای، بلوتوث نسخه ۴.۱، مودم 4G LTE و کارت خوان است. باید اشاره کرد که نسل جدید سری Let’s Note با توجه به سخت افزار سفارش داده شده، تنها ۱ تا ۱.۲ کیلوگرم وزن خواهد داشت.
 در قسمت باتری نیز گزینه های متنوعی وجود دارد. باتری S می تواند تا ۱۴ ساعت شارژدهی دستگاه را تضمین کند و این مقدار برای باتری L به ۲۱ ساعت افزایش پیدا می کند.

قابل ذکر است که این دستگاه به عنوان لپ تاپ عرضه شده در سال ۲۰۱۸، بسیار ضخیم به شمار می رود؛ اما در سوی دیگر امکان استفاده از پورت های متنوع در آن فراهم شده است. هم چنین شاهد استفاده از درایور نوری در این لپ تاپ هستیم که امروزه محصولات بالارده بسیار کمی به آن مجهز می شوند. بدون شک CF-SV7 برای طیف خاصی از کاربران در نظر گرفته شده است.


ایران پاناسونیک



کلمات کلیدی: ایران پاناسونیک -صنعتی - ضد ضربه - ضدآب - فول پورت - جنس سخت
کلیه حقوق این مجموعه متعلق به وب سایت ایران پاناسونیک می باشد.
طراحی وب، سئو و پشتیبانی: توسعه فناوری اطلاعات جهان افزار نوین