تاریخ امروز: شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳  
منوی اصلی
آمار سایت
بازدید امروز: 116
بازدید دیروز: 1489
بازدید هفته: 116
بازدید ماه: 14185
بازدید کل: 5968308
تاریخ انتشار مقاله: سه شنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ --- ۱۳:۰۸ تعداد مشاهده: 705 بار
دسته مقاله:
راهنمای خرید سانترال عنوان مقاله:
مدیر محتوا توسط:
راهنمای خرید سانترال چکیده مقاله:

راهنمای خرید سانترال

راهنمای خرید سانترال

برای راه اندازی سانترال و خرید یک سیستم متناسب با نیازهایمان باید به سه موضوع اساسی توجه نمود. در این بخش سعی داریم آشنایی اولیه و مختصری برای مدیران کسب و کارهای کوچک و متوسط داشته باشیم تا در زمان خرید اطلاعات بهتری در انتخاب محصول داشته باشند.

تعداد خطوط شهری

ابتدا باید تعداد خطوط شهری مورد نیاز جهت پاسخگویی و تماس با بیرون را در نظر گرفت. زیرا سانترال ها برای تعداد مشخصی از خطوط شهری تولید شده اند و ظرفیت مشخصی از نظر تعداد خط شهری دارا می باشند.

تعداد و نوع داخلی ها

موضوع بعدی در نظر گرفتن تعداد داخلی های مورد نیاز است. در این بخش باید در نظر داشته باشیم ما به چه داخلی هایی و با چه امکاناتی نیاز داریم. نوع استفاده از داخلی را باید مشخص نمود، که کاربری کارمندی و یا منشی مدیریتی دارند. حال زمان آن رسیده که پس از مشخص شدن نیازها مدل گوشی تلفن های مناسب با نیازهایمان را انتخاب نماییم.

قابلیت های مورد نیاز ما

همانطور که می دانیم یک سیستم تلفنی قابلیت های متنوع و جذابی دارد. که ممکن است ما به بخشی از آن های نیاز داشته باشیم و بخشی مورد استفاده ما نباشد. پس ما باید امکاناتی که میخواهیم روی سیستم تلفنی داشته باشیم را مشخص نماییم. به طور مثال، تلفن گویا، ضبط مکالمات، صندوق صوتی، دربازکن، باطری بکاپ سانترال و ... امکاناتی هستند که روی یک سانترال می تواند وجود داشته باشد حال باید بدانیم به کدام یک از این قابلیت ها نیاز داریم تا بر اساس بودجه و هزینه ای که میخواهیم داشته باشیم، سانترال مناسب و امکانات جنبی مورد نیاز را انتخاب نماییم.

 دستگاه سانترال مناسب برای یک کسب و کار متوسط

برای نمونه سازمان هایی که درارای خطوط شهری کمتر از هشت خط و تعداد داخلی کمتر از بیست و چهار خط می باشند و نیازهایی نظیر صندوق صوتی، ظبط مکالمات، صف انتظار، تماس اینترنتی و تماس تصویری را ندارند میتوانند از سری KX-TE که دارای مدل های 3به8 (عدد اول مربوط به خط شهری و عدد دوم مربوط تعداد داخلی می باشد.)، 6به16 و 8به24 هست استفاده نمایند و برای تعداد خطوط شهری و داخلی بیشتر باید به سراغ سری دیجیتال TDA که دارای مدل های TDA30، TDA50، TDA100، TDA100dbp، TDA100dba، TDA200، TDA600 می باشد رفت.


ایران پاناسونیک



کلمات کلیدی: ایران پاناسونیک_کس -فکس پاناسونیک - فکس پاناسونیک لیزری - فکس پااناسونیک حرارتی - فکس پاناسونیک رولی - فکس پاناسونیک بی سیم تلفن - تلفن - تلفن باسیم - تلفن بی سیم - تلفن بلوتوث - تلفن wifi تلفن پاناسونیک - تلفن بی سیم پاناسونیک - تلفن باسیم پاناسونیک شبکه های بی سیم ، شبکه های کابلی ، کیفیت سرویس (QoS ) ، فرکانس رادیویی (RF ) ، دستگاه مرکزی (AP-Access Point ) European – ETSI , Digital subscriber line – DSL ,Bacs station – Institute of Electrical and Electronics BS – IEEE , Metroplitan area net
کلیه حقوق این مجموعه متعلق به وب سایت ایران پاناسونیک می باشد.
طراحی وب، سئو و پشتیبانی: توسعه فناوری اطلاعات جهان افزار نوین