تاریخ امروز: شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳  
منوی اصلی
آمار سایت
بازدید امروز: 1801
بازدید دیروز: 1436
بازدید هفته: 1801
بازدید ماه: 27230
بازدید کل: 5981353
تاریخ انتشار مقاله: دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ --- ۲۳:۰۵ تعداد مشاهده: 25 بار
دسته مقاله:
دوربین کنفرانس پاناسونیکAW-UE100 مناسب برای فیلمبرداری زنده عنوان مقاله:
مدیر محتوا توسط:
دوربین کنفرانس پاناسونیکAW-UE100 مناسب برای فیلمبرداری زنده چکیده مقاله:
پاناسونیک دوربین4K PTZ مناسب برای فیلمبرداری زنده منتشر کرد
اولین دوربین PTZ 4K/60p صنعت که از NDI®، SRT و FreeD پشتیبانی می کند
 
پاناسونیک اخیراً دوربین  PTZ  یکپارچه  4K ، AW-UE100 W/K مجهز به طیف وسیعی از عملکردها از جمله تصویربرداری 4K 60p/50p و خروجی
G-SDI  12را منتشر کرده است.
این دوربین از طیف وسیعی از پروتکل‌های انتقال ویدیو از جمله پهنای باند NDI® پشتیبانی می‌کند که امکان انتقال ویدیوی زنده با کیفیت بالا را با تأخیر کم از طریق یک کابل LAN می‌دهد و SRT که دارای امنیت قوی مناسب برای محیط‌های شبکه ناپایدار است. این دوربین همچنین از تولید ویدیوی نسل بعدی مانند تصویربرداری برای پخش زنده ویدیو و FreeD پشتیبانی می‌کند که می‌تواند بدون رمزگذار به یک سیستم AR/VR متصل شود.

دوربین کنفرانس پاناسونیکAW-UE100 مناسب برای فیلمبرداری زنده

دوربین کنفرانس پاناسونیک AW-UE100 مناسب برای فیلمبرداری زنده 

پاناسونیک دوربین  4K PTZ مناسب برای فیلمبرداری زنده منتشر کرد
اولین دوربین PTZ 4K/60p صنعت که از NDI®، SRT و FreeD پشتیبانی می کند

 
پاناسونیک اخیراً دوربین  PTZ  یکپارچه  4K ، AW-UE100 W/K مجهز به طیف وسیعی از عملکردها از جمله تصویربرداری 4K 60p/50p و خروجی
G-SDI  12را منتشر کرده است.
 
این دوربین از طیف وسیعی از پروتکل‌های انتقال ویدیو از جمله پهنای باند NDI® پشتیبانی می‌کند که امکان انتقال ویدیوی زنده با کیفیت بالا را با تأخیر کم از طریق یک کابل LAN می‌دهد و SRT که دارای امنیت قوی مناسب برای محیط‌های شبکه ناپایدار است. این دوربین همچنین از تولید ویدیوی نسل بعدی مانند تصویربرداری برای پخش زنده ویدیو و FreeD پشتیبانی می‌کند که می‌تواند بدون رمزگذار به یک سیستم AR/VR متصل شود.
 
دوربین PTZ AW-UE100W/K دارای پایانه های خروجی 12G-SDI، 3G-SDI، HDMI و IP است که امکان خروجی را در فرمت های مختلف مانند
K 60p/50p 4 فراهم می کند. این امکان ساخت و عملیات سیستم را در طیف وسیعی از موقعیت ها فراهم می کند.
«جدیدترین افزوده به مجموعه کامل دوربین های حرفه ای PTZ پاناسونیک با سنسور MOS 1/2.5 برای حرفه ای ها و همچنین شاترهای آماتوری که می خواهند ویدیوهای با کیفیت K/UHD 60p4 فیلمبرداری کنند. از پخش مستقیم از طریق RTMP/RTMPS پشتیبانی می کند. دوربین جدید بر کیفیت تصویر پیشرفته و کنترل خلاقانه گسترده تاکید دارد. هیدتوشی کانکو، مدیر و رئیس بخش - بخش راه حل های سیستم و ارتباطات، بازاریابی پاناسونیک خاورمیانه و آفریقا، گفت: این دوربین بهترین تجهیزات را برای فیلمبرداران در منطقه فراهم می کند تا آزادی هنری خود را بیان کنند و در هنر خود در خاورمیانه پیشرفت کنند.
 
جدیدترین افزوده به مجموعه کامل دوربین های حرفه ای PTZ پاناسونیک با سنسور MOS 1/2.5 برای حرفه ای ها و همچنین شاترهای آماتوری که می خواهند فیلم های با کیفیت  K/UHD 60p 4 فیلمبرداری کنند.
 

ویژگی های کلیدی:

 
1. NDI® با پهنای باند بالا و NDI® با پهنای باند کم با کارایی بالا
پشتیبانی از NDI® با پهنای باند بالا، انتقال ویدئو تا 250 مگابیت در ثانیه را با ویدیوی 4K و حداکثر تا 125 مگابیت در ثانیه را با ویدیوی فول اچ دی امکان پذیر می کند. همچنین یک NDI® | با پهنای باند کم با کارایی بالا پشتیبانی می شود HX برای انتقال تصویر پایدار حتی در نرخ بیت پایین

2. عکاسی با زوم اپتیکال 24 برابر و زاویه دید افقی 74.1 درجه
به غیر از زوم اپتیکال 24 برابری، گنجاندن i. زوم امکان زوم با وضوح فوق العاده تا 28 برابر در حالت K4 و 36 برابر در حالت HD را فراهم می کند و به سوژه های دور اجازه می دهد تا به وضوح تصویربرداری شوند. این دوربین دارای بزرگ‌نمایی دیجیتال 1.4 برابر و 2برابر است، در حالی که زاویه دید افقی 74.1 درجه، امکان عکس‌برداری از یک منطقه وسیع را از یک فضای نصب محدود فراهم می‌کند.
 
3. تصویربرداری K 60p/50p*54 و خروجی 12G-SDI

عکاسیK 60p/50p*5 4 با رزولوشن 3840 × 2160 امکان ثبت تصاویر صاف و باکیفیت از صحنه های همراه با حرکت را فراهم می کند. این دوربین به چهار رابط خروجی (G-SDI12، 3G-SDI، HDMI و IP) برای طیف وسیعی از عملکردها مجهز شده است.
 
4. پروتکل انتقال ویدیوی نسل بعدی SRT (حمل و نقل مطمئن امن) پشتیبانی می شود

انتقال ویدئو ایمن و پایدار می تواند از طریق خطوط عمومی انجام شود. برای اطمینان از امنیت، داده های ویدئویی قبل از ارسال رمزگذاری می شوند. این دوربین همچنین دارای یک عملکرد بازیابی از دست رفته بسته است که به طور خودکار بسته های گم شده در حین انتقال را شناسایی و مجددا ارسال می کند و از انتقال صاف و پایدار ویدیو اطمینان حاصل می کند. سیستم مدیریت بافر منعطف و سازگار، انتقال ویدیوی پایدار را حتی در محیط های شبکه با نرخ بیت ناپایدار امکان پذیر می کند.
 
5. موتور Direct Drive با دقت بالا برای بخش دوار

سطح نویز NC30 یا کمتر تضمین می‌شود در حالی که عملکرد بالا حفظ می‌شود که طیف وسیعی از سرعت‌ها را برای عملیات پان و شیب پوشش می‌دهد، از حرکت آهسته 0.08 درجه در ثانیه تا سرعت فوق‌العاده بالای 180 درجه در ثانیه، و پاسخ‌دهی به دقت. منطقه هدف را تصرف کنید.

توجه داشته باشید:
طبق تحقیقات پاناسونیک از آگوست 2020، اولین دوربین PTZ 4K/60p برای پشتیبانی از NDI.
NDI® یک پروتکل جدید پشتیبانی جریان کار تولید ویدیوی زنده برای استفاده از IP است که توسط NewTek در ایالات متحده توسعه یافته است. در این مثال، NDI® برای نشان دادن پهنای باند بالای NDI® استفاده می شود.
SRT یک نمونه اولیه از حمل و نقل مطمئن امن است.
FreeD یک پروتکل پرکاربرد برای انتقال داده های ردیابی دوربین در استودیوهای مجازی است.
فرمت خروجی واقعی UHD (3840 x 2160) 59.94p/50p است.
تاریخ انتشار ممکن است بسته به منطقه متفاوت باشد.
AR یک ابتکار واقعیت افزوده است. VR یک نمونه اولیه از واقعیت مجازی است.
NDI® و NDI®HX علائم تجاری ثبت شده NewTek در ایالات متحده هستند.


کلمات کلیدی: دوربین کنفرانسAW UE100 پاناسونیک-دوربین کنفرانس پاناسونیک AW UE20-سوئیچر کنفرانس پاناسونیک AV HSW10-کنترلر کنفرانس پاناسونیکAW RP60-تعمیر تخصصی دوربین کنفرانس پاناسونیک-محصولات پاناسونیک-سیستم کنفرانس پاناسونیک-تلفن کنفرانس پاناسونیک-تعمیر تخصصی دوربین مداربسته پاناسونیک-نمایندگی پاناسونیک-فروشگاه پاناسونیک
کلیه حقوق این مجموعه متعلق به وب سایت ایران پاناسونیک می باشد.
طراحی وب، سئو و پشتیبانی: توسعه فناوری اطلاعات جهان افزار نوین