تاریخ امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳  
منوی اصلی
آمار سایت
بازدید امروز: 2208
بازدید دیروز: 1847
بازدید هفته: 2208
بازدید ماه: 2208
بازدید کل: 5956331
تاریخ انتشار خبر: جمعه ۱۰ شهریور ۱۳۹۱ --- ۲۳:۱۸ تعداد مشاهده: 5433 بار
دسته خبر:
تلویزیون پلاسمای تعاملی پاناسونیک عنوان خبر:
تلویزیون پلاسمای تعاملی پاناسونیک خلاصه خبر:

تلویزیون پلاسمای تعاملی پاناسونیک


 
 پاناسونیک پلاسمای تعاملی 65 اینچی خود را معرفی می‌کند. با استفاده از این تلویزیون هوشمند 4 نفر به صورت همزمان قادر به نقاشی بر روی نمایشگر  با 4 رنگ مختلف خواهند بود. نقاشی بر روی سطح این تلویزیون تنها با قلم مخصوص امکان‌پذیر است و حتی اگر کاربران دست خود را روی نمایشگر بگذارند، مشکلی برای دستگاه پیش نخواهد آمد.
پیکسل‌هایی که قلم دیجیتال بر روی آنها کشیده می‌شود، 60 بار در ثانیه روشن می‌شوند و به این ترتیب خطوط کشیده شده با قلم با رنگ انتخابی کاربر نماش داده می‌شود.
سایر تلویزیون‌ها
تنها قادر به شناسایی یک عکس العمل هستند به همین دلیل اگر هردو دست کاربر به صفحه بخورد ممکن است دچار خطای نرم افزاری شود  
ولی از آنجا که قابلیت نقاشی بر روی نمایشگر این تلویزیون با قلم دیجیتال و برای 4 کاربر امکان‌پذیر است، اگر دست خود را روی نمایشگر بگذارید، باز هم با خطای نرم‌افزاری مواجه نخواهید شد. چراکه نمایشگر فقط اطلاعات ارسالی با قلم را شناسایی می کند.
پلاسمای تعاملی پاناسونیک برای دانش‌آموزان در مدارس و حتی برای جلسات بازرگانی کاربرد دارد. ضمن اینکه افراد مختلف می‌توانند با استفاده از کابل یا به صورت بی سیم به این نمایشگر متصل شوند.
پلاسمای پاناسونیک در سه سایز 65، 85 و 103 اینچی به بازار عرضه خواهد شد. پیش‌بینی شده 350 میلیون نسخه از این تلویزیون را تا سال 2015 به فروش برسد


ایران پاناسونیک


کلمات کلیدی: نشانه های سوختن پاور تلویزیون پاناسونیک -مشکل کم نور شدن صفحه تلویزیون-علت روشن نشدن تلویزیون پاناسونیک -علت ونشانه های خرابی مین برد-علت سوختن ال ای دی -علت سوختن پیکسل تلویزیون پاناسونیک-نیم سوز شدن تلویزیون پاناسونیک -علت سوختن بک لایت تلویزیون پاناسونیک- دلیل سیاه شدن تصویر تلویزیون پاناسونیک-دلیل سوختن پنل تلویزیون پاناسونیک -علت تعویض خط کش پاناسونیک - علت روشن نشدن پلاسما پاناسونیک - علت روشن نشدن ال سی دی پاناسونیک - علت روشن نشدن ال ای دی پاناسونیک -علت خاموش شدن پلاسما پاناسونیک
کلیه حقوق این مجموعه متعلق به وب سایت ایران پاناسونیک می باشد.
طراحی وب، سئو و پشتیبانی: توسعه فناوری اطلاعات جهان افزار نوین