تاریخ امروز: پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳  
منوی اصلی
آمار سایت
بازدید امروز: 467
بازدید دیروز: 1680
بازدید هفته: 11034
بازدید ماه: 11034
بازدید کل: 5965157
تاریخ انتشار خبر: دوشنبه ۲۳ تیر ۱۳۹۳ --- ۱۷:۲۵ تعداد مشاهده: 666 بار
دسته خبر:
آزمایش فناوری بیسیم در پیشگیری از فاجعه در اندونزی عنوان خبر:
آزمایش فناوری بیسیم در پیشگیری از فاجعه در اندونزی خلاصه خبر:

آزمایش فناوری بیسیم در پیشگیری از فاجعه در اندونزی

.پاناسونيک به ايجاد "زندگي بهتر،جهان بهتر" ،کمک به تکامل جامعه و شادي مردم در سراسر جهان متعهد است. علاوه بر ارائه ي طيف گسترده اي از محصولات و راه حل هاي مختلف، همواره بدنبال ايجاد يک "پاناسونيک جديد" که قادر به رسيدن به "زندگي بهتر،جهان بهتر" است خواهد بود.
با توجه به اينکه کشور اندونزي به دليل قرار گرفتن در امتداد اقيانوس آرام نسبت به کشورهاي ديگر آسيايي بيش تر مستعد سونامي و زمين لرزه بوده و در حالي که اقدامات براي کاهش اثرات بلاياي طبيعي در آن صورت گرفته، هنوز مي توان گفت ارزيابي ميزان آسيب، تأثير فاجعه و حتي ايجاد پناهگاه پس از وقوع حوادث در اين کشور کار دشواري است. به همين منظور پاناسونيک با همکاري برخي سازمان هاي دولتي اندونزي نظير BPPT يک بستر آزمايشي جهت ارزيابي و کاربرد فناوري بيسيم در پيشگيري از فاجعه در اندونزي فراهم کرده است.
روند کار بدين صورت است که پس از رخداد يک فاجعه کارکنان به سايت هاي از پيش طراحي شده براي برقراري ارتباط با مرکز فرمان به منظور اشتراک گذاري عکس و ايجاد ارتباط صوتي از طريق گوشي هاي بيسيم بر روي فرکانس 260MHz، اعزام مي شوند.
سايت هايي که برق خود را از طريق پنل هاي خورشيدي تأمين مي کنند به دوربين هاي امنيتي که جهت نشان دادن فيلم هاي نظارتي با کيفيت بالا، مجهز شده اند که مي تواند وقوع سونامي و يا ديگر خطرات را بلافاصله از طريق کنترلر مالتي اکسس بر روي فرکانس 4.9GHz حتي زماني که کليه خطوط برق آسيب ديده باشند هشدار دهد.
در نهايت در مرکز فرمان به کمک اطلاعات ارائه شده از سايت هاي مختلف و دوربين هاي امنيتي از طريق ايستگاه اصلي در يک نرم افزار نقشه برداري محل دقيق فاجعه مشخص شده و در مانيتور هاي بزرگ پاناسونيک به نمايش در مي آيد و از اين رو اين امکان فراهم مي شود تا نيروها به سرعت وارد عمل شوند.
پاناسونيک اميدوار است از طريق اين بستر آزمايشي بتواند دانش کافي در زمينه تأسيسات مختلف در مقياس مشابه به منظور پيشگيري از فجايع گوناگون به ويژه در مناطق مستعد نظير اندونزي کسب و در آخر راه حل مناسبي را ارائه دهد.

 


ايران پاناسونيک



کلمات کلیدی:
کلیه حقوق این مجموعه متعلق به وب سایت ایران پاناسونیک می باشد.
طراحی وب، سئو و پشتیبانی: توسعه فناوری اطلاعات جهان افزار نوین