دانش پاناسونیک در خدمت خطوط هوایی
پروازهاي طولاني مدت همواره کسلکننده و ملالآور بود و يکي از بزرگترين دغدغههاي فکري افرادي بود که به دليل شغل خود همراه بايد در سفر باشند. زمان پرواز به دليل نداشتن دسترسي و ممنوعيت استفاده از تجهيزات الکترونيکي همواره مانند اتاقخوابي براي اين افراد بود. اين معضل به مرور زمان بر طرف شد و شرکتهاي الکترونيکي به کمک شرکتهاي سازنده هواپيما آمدند و اين همکاري سبب شد که برخي از تجهيزات الکترونيکي با محدوديت خاصي وارد هواپيما شوند و در طول مدت پرواز سرگرمي براي افراد باشند، اما به دليل متفاوت بودن سليقه افراد و دلخواه نبودن برنامه اجراشده طرحي تقريباً ناموفق بود تا اينکه کمپاني پاناسونيک به فکر ترميم اين مورد بر آمد.
در ابتدا پاناسونيک با چند راه حل اساسي وارد اين عرضه مبارزه شد و با رايزنيهاي لازمه توانست طرح پيشنهادي خود را با پارهاي از تغييرات به اجرا درآورد. اين تغييرات به معناي استفاده از تلويزيون، تلفن و اينترنت در هنگام پرواز است. پاناسونيک که با همکاري شرکتي با نام اينتلست توانست اين تغييرات را ايجاد کند با اعلام رضايت از اين قرارداد، هدف خود را بالا بردن سطح کيفي پروازها و افزايش رضايت مسافران بيان کرد.
اين تکنولوژي در بخشي از اروپا و در کشور سنگاپور اجرا و پيادهسازي شده است.
ایران پاناسونیک
|